Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2003, 20:55
Captain N
Captain N is offline
Conceptje, ik heb het ontwerp niet echt doorgedacht ofzo, ben maar ergens begonnen en hier is het gestrand

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2003, 21:13
Xanatos
Xanatos is offline
hmz.. doop!

paar dingetjes:
- ik heb door dat ze vliegt... ik zou er zo zelf meer een zithouding van maken... of de beentjes een paar cm langer
-ik kom er niet helemaal uit wat die dingen op haar rug zijn...? haar -> zit te laag, messen -> kan niet goed doordat ze een enorme curve hebben, Vleugels -> te dun..

verder heb je het gezicht zéér goed uitgewerkt, vooral de ogen, oren en het haar

verder is ie zeker stoertjes!
Oud 11-11-2003, 21:15
JUH
JUH is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 11-11-2003 @ 22:13:
-ik kom er niet helemaal uit wat die dingen op haar rug zijn...? haar -> zit te laag, messen -> kan niet goed doordat ze een enorme curve hebben, Vleugels -> te dun..
Cyberfairy... dus waarom zou 't te dun zijn?
Oud 11-11-2003, 21:27
Captain N
Captain N is offline
Heh het zijn messen, zoals ik al zei heb ik het design niet echt doorgedacht, vandaar dat het allemaal niet even logisch is

Maar tnx.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 21:38
Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
JUH schreef op 11-11-2003 @ 22:15:
Cyberfairy... dus waarom zou 't te dun zijn?
valt niet makkelijk uit te leggen, maar het lijkt er nu op alsof hij de vleugels "normale" lengte & breedte wou geven, maar ipv dat ze maar splinterdun gemaakt.

als hij de messen weg had gelaten, behalve die dingen waar het aan zit, en dat als bovenkant van de vleugel gebruiken om een vleugel tot aan haar billen te laten lopen, zou het een stuk "mooier" zijn.

maar als het messen zijn zou ik de "curve" weglaten.
Oud 11-11-2003, 22:30
Verwijderd
in mijn ogen zijn het suggestieve vleugels van metaal
je ziet tog ook vaak van die op de schouders zwevende vleugeltjes die even groot zijn als een hand werkt ook niet echt maarja het is fantasie het gaat om het idee

mooie tekening, trouwens mooi gezicht ook, ik vind de onderbenen net ietsje te lang lijken, door die laarzen ook maar alsje goed kijkt kloppen ze wel zie ik nu
t gehele beeld is in ieder geval indrukwekkend

<edit>

ik zie nu ook dat t mooier zou zijn om het beeld aan de linker kant niet af te snijden precies op het randje van het mes zegmaar, maar dit is natuurlijk zo verholpen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:48
Xanatos
Xanatos is offline
kijk dan naar alle vormen.. haar handmessen, haar, oren, ogen, wapentuig is allemaal aardig hoekig.. en dan heb je opeens een wapen met een vette curving... t pas niet helemaal in t plaatje
Reageren

Regels voor berichten