Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 14:40
Verwijderd
mijn ex-vriendje is errug jaloers op mij, omdat ik gewoon vrolijk doorga met mijn leven en hij na drie weken nog steeds loopt te simmen. op zich kan dit me niet zoveel schelen, maar hij is echt heel irri, hij loopt me continu achterna enzo. wat moet ik nou doen?

pleas advice!!!!!!!!
ciao
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 15:46
Verwijderd
Hmm ik denk niet zozeer dat het met jaloezie te maken heeft.

Als jij meteen nadat het uit is alweer vrolijk doorgaat kan dat pijnlijk overkomen bij hem, alsof het je nooit heeft geboeid, alsof ie niet veel voor je heeft betekend..
Ik vind het zelf ook behoorlijk snel hoor, om er na drie weken al volledig vanaf te zijn...

En het is ook helemaal niet raar dat hij na drie weken er nog niet over heen is hoor.. Drie weken is een korte tijd..

Ik weet niet hoe lang en intens jullie relatie is geweest, maar als hij er veel van had verwacht, en helemaal gek op jewas, dan is het best logisch dat je ie je terugwil.. en er nog niet vanaf is..

Maja weetje, misschien moet je eens met hem gaan praten.. dat lost denk ik meer op dan het hier ophet forum neerzetten
Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:18
*InANna*
*InANna* is offline
Ik ben er na bijna 5 weken nog niet overheen dat het uit is met mijn vriend, maar vind het niet erg dat hij vrolijk is,dat ook weer niet, maar het zal er wel gewoon aan liggen dat ie het nog niet verwerkt heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:28
Loesje
Loesje is offline
Misschien moet je het er eens met hem over hebben. Ik kan me wel in die jongen verplaatsen heb een tijdje ook zo gedaan. Gelukkig woonde mijn ex toen in 20 kilometer verder en kwam ik hem niet zo maar tegen. Maar anders had ik ook heel vreemd tegen hem gedaan.

Ik zou het er gewoon eens met hem over hebben, waarom hij zo raar doet? Dan kan hij het gewoon uitleggen en kan jij zeggen dat je gewoon graag door wilt met je leven. En dat je het wel vervelend voor hem vind bla bla bla maar dat je liever niet heeft dat hij je achter na loopt enz enz Dat lost toch niets op.

Maar breng het aub met beetje tact!
Oud 25-04-2002, 20:29
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
nu nadat het 3 weken uit is met mijn vriend en ik wil nog echt geen nieuwe vriend hoor! ook al heb ik het zelf uitgemaakt ,ik vind dat het te snel na mijn ex is...

kus
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:06
Verwijderd
ik heb twee maanden met hem gehad, en ik heb hem steeds eerlij verteld dat ik geen superserieuze relatie wilde, en dat was goed voor hem. helaas merk ik daar nu niet veel meer van.

ik heb hem al een keer gezegd dat het echt over is, maar hij blijft nog steeds aan me zitten enzo. daar kan ik niet zo goed tegen. ik snap best dat hij het er misschien moeilijk mee heeft, maar dan is het toch voor ons allebei beter als ie gewoon doet? ik heb zo'n vermoeden dat praten niet echt helpt.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 11:37
*Soull*
*Soull* is offline
ik was verloofd met iemand, maar die relatie was niet goed. Ik ontmoette iemand anders waarmee ik tenminste kon praten en mijn gevoelens kon delen.

Ik heb het daarna uitgemaakt met mijn toenmalinge verloofde. Ik wou eigenlijk alleen maar verder met die andere jongen. Het was dus zo dat ik me tijdens de relatie die ik met mijn ex had al afscheid van hem had genomen en niet daarna. Ik heb hem niets verteld over de werkelijke reden (later wel, toen niet, leg ik nog wel eens uit). Hij bleef mij nog iedere dag bellen en mailtjes sturen. Na een aantal weken heb ik hem gezegt dat ik verder wou gaan met mijn eigen leven. Hij controleerde me nog net zo als toen we een relatie hadden!!!! Ik heb gezegt dat hij me nog wel mocht mailen en bellen, maar niet vaker dan een keer in de week.

Ik snap dat het voor jou niets serieus was, maar zijn verwachtingen waren waarschijnlijk hoger. Ik denk dat een goed gesprek waarin je eerlijk bent tegen hem en tegenover jezlef heel veel kan oplossen. Ik weet dat dit erg moeilijk kan zijn, maar eerlijkheid duurt het langst en werkt het best!!

Good luck with it!!!
kissss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten