![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pff volgens mij ben ik een beetje verliefd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maakt geen kont uit Als je al van zijn school af bent dan heb je gewoon een relatie met iemand die lesgeeft maar als het nog een leraar op jouw school is zou ik even wachten tot je klaar bent op die school
|
Ik heb het niet met mn leraar, maar wel met mn trainer. Ik zou het IRL nooit met hem doen hoor, maar fantaseren is wel errug leuk...Is toch niks mis mee?
||
Citaat:
![]() Nee, for real, ik heb het idd zelf nooit gehad. Natuurlijk wel als klein meisje op de basisschool die ineens verliefd wordt op de meester, maar dat was in groep 3 ofzow. Daarna nooit meer. Maar goed, de enige leuke leraar (qua karakter dan) was begin 60 en ik had wel een jonge leraar die net van de academie afkwam, maar die is ruim 2 meter lang (mijn vriend ook dus dat boeit eigenlijk ook niet) en gaf mij Wiskunde.. Hoe knap je op iemand af? Door wiskunde van iemand te krijgen. Dus neuh... Nooit gehad. Nu nog steeds niet, heb maar 3 leraren waarvan 2 vrouwelijk en 1 psychologie professor wat een geweldig leuke man is, maar verder dan les van hem krijgen, nee... Dat absoluut niet. Maar een heleboel meiden/jongens schijnen het wel te hebben dat ze een bepaalde docent(e) hebben waarvan ze helemaal in de rode oortjes schieten. Dus zo vreemd is het niet. Als je het maar niet doorzet ![]()
||
Citaat:
Op de middelbare school (toen ik een jaar of 15 was) had ik wel een soort crush op een docent, Mr. X. noemden mijn vriendin en ik hem. Enneh, toen dacht ik soms wel aan seks ja ![]() Maar die fantasieën moeten wel fantasieën blijven!
|
Verwijderd
|
Oei dit doet me denken aan mijn vervangingslerares geschiedenis. * doet zwijmel ...
![]() Bijna alles jongens op school (incl. mijn persoontje) vonden haar enorm geil en dat was algemeen bekend binnen de school! ![]() Oh, mevrouw Kruizen toch ...... ![]() Was echt leuk want we hadden eerst (wel een hele aardige) maar stoffige oudere meneer, maar die was ziek geworden en kon dus niet meer! En vanwege lerarentekort werd alles aangepakt. ![]() ![]() Maar toen kwam mevr. Kruizen en de klassen geschiedenis hadden echt (tis geen onzin) een uitschieter in cijfers dat jaar! Met haar rokjes naar school en lage topjes en ze was 27 Ai ai ai! En we hebben ook gezegd dat ze de mooiste lerares was van heel Nederland en dat ze echt supermooi was. Gesprekken gingen door de hele school, maar jah: einde van het jaar moest ze weg. Werd geen reden opgegeven, maar de rector wilde alles weer op orde hebben. Die zag de conrectoren ook wel kijken, snoeperds. Tis wel echt waar hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
... tja, wat moek hier allemaal op zeggen??
Wij hadden ook een lerares engels, noem geen namen... en zei was ook 24 ofzo, en ik was toen 17 (geloof ik)... je kon wel merken dat er een bepaald spanningsveld tussen ons in stond. (Elkaar aankijken enzo, extra aandacht geven aan mij, hoge cijfers geven waaronder een 10 (!) wat niet verdient was) Ze ging meestal ook nog stappen waar ik ook ging stappen. Je kan (nog steeds) merken dat er een spanningsveld is! Mara mijn punt is: breng je fantasie aub niet in praktijk. Je weet niet wat voor een ellende je je op je hals haalt. Roddelen, schorsingen, van school afhalen en gezichtsverlies t.o.z. van je studenten. Advies: hou t bij je fantasiën en werk die maar verder uit op je kamertje met jezelf! Dat scheelt je een hoop ellende. Goezz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter: Tenzij je later je brood wil verdienen door fulltime op je rug te liggen Het is goed om mensen te verbeteren, maar dan moet je het zelf ook goed doen NareMan Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 13:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een leraar van mijn middelbare school (28 jaar oud) heeft een relatie met een meisje aan wie hij ooit les heeft gegeven (zij is 20). Die relatie begon echter pas nádat ze van school was, want leraar-leerling-seks, dat mag nu eenmaal niet. Volgens de wet wel, maar volgens de schoolleiding niet, en ik denk niet dat de schoolleiding dan een uitzondering maakt voor meerderjarigen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
b l a a t |
![]() |
|
Een meidje op onze school heeft laatst met een leraar gezoend die er nogal om bekend staat veel vrouwen te verslinden. Hij is ong. 27, dat meidje net 16. Ik snap daar echt niets van, als ik zoiets had gedaan zou ik die leraar niet eens meer aan durven kijken. Maargoed, wie ben ik....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
SEX met je leraar superpoes123 | 19 | 01-12-2013 12:26 | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar Silvia19 | 25 | 01-05-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 |