Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zat het vanochtend even te bekijken, wat ze nou allemaal zeggen... nou het is gesprek is echt zero to zero ![]() ![]() en die bleef maar chatten, whahah echt een geldverspilling.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
de chat bij tmf is eg voor contactgestoorde sukkels die echt geen woord nederlands kunnen. Ook het BrEeZaHslet gehalte is hoog:
H3Yz SkAtJ3 LuV Jo3 4eVaH!!! XxX YoUr BaBy Neej, ik kon het ook niet in 1 keer ontcijferen..
Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 17:35. |
![]() |
||
Citaat:
Hier stuur je een smsje wat iedereen kan lezen als hij op tv komt en het wordt gewoon een chatbox. Ze sturen honderden smsjes per week naar dat stomme programma... @Uitgeluld: hoe kom je in gods naam op het woord Into....
||
Citaat:
Dat denk ik bij alle TMF programma's eigenlijk. ![]()
||
Citaat:
"hey opp!! LaaT Asjuhblief door!! URK DUH GEXTUUUUHHH!!!!" ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
sommige mensen beweren dat iedereen intelligent is, maar dat sommige mensen goed zijn in talen, anderen weer in wiskunde.
die mensen hebben blijkbaar nog nooit naar tmf gekeken. maar dit is mijn theorie: zoals iemand al zei: je betaalt wel een euro per sms zoals iemand anders zei: sommige mensen sms echt héel erg veel, ze betalen aan kapitalen zoals #3 zei: sommige mensen sms en heel erg snel... TE snel als je het aan mij vraagt: dus hier komt mijn theorie: al die smsjes zijn niet echt, tmf laat dat zelf op beeld verschijnen, zodat het publiek denkt dat er nog mensen zijn die tmf kijken en zodat er af en toe een idioot denkt: 'laat ik ook is meedoen' en een sms stuurt. maar zonder gein: dit zou heel goed kunnen, right? werkt er toevallig iemand bij de tmf??? |
![]() |
||
Citaat:
dan vraag ik mezelf af waarom ze niet stoppen als de eerste 9 smsjes a la 1 euro per sms niet in beeld verschijnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
En de meesten hebben dan ook nog een ID. Dus daar kan je het min of meer controleren of het ook echte mensen zijn. (het lijkt me overdreven als TMF dat zelf allemaal in gaat zitten vullen, bovendien, hoe komen ze aan al die foto's)
Maar goed, we hebben het nu meer over dat chatten met de Opperator en niet meer over Dr. Love...
||
Citaat:
Van de 5 mensen die er werken hebben er 3 nix te doen dus die gaan ff 100 van die profieltjes aanmaken. en zo moeilijk is het niet want een profiel heeft maar 5 van die standaardvragen. BTW, heeft iemand wel is gecontroleerd of die profielen echt bestaan? en de fotos? tsja, ik denk google. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |