| Advertentie | |
|  | |
|  12-08-2004, 21:36 | ||
|   | Citaat: 
  Ha die kristoph.. ik ben de schrijver. Je hebt helemaal gelijk. De kop refereert nergens naar, daar kom ik later op terug, en de eerste alinea laat duidelijk een standpunt blijken. Toch mag ik een waardeoordeel uitspreken en dat recht neem ik ook. Dit stuk is in een vlaag van verstandverbijstering in enkele minuten getikt nadat ik reacties op een nieuwsbericht over gescheiden zwemmen had gelezen (bericht was geplaatst op turksnl), waaronder reacties verschenen waarin mensen het absurd vonden dat perse deze vrouwen apart wilden zwemmen. Ik probeerde slechts op een overdreven manier duidelijk te maken dat we in het normale leven onbewust accepteren dat er een scheiding tussen man en vrouw wordt gehandhaafd, maar wanneer er uitgebreid in de (regionale Bn/de stem) media over geschreven wordt, men niet verder kijkt dan religie. Daar wilde ik de nadruk opleggen. Als reactie schreef ik snel bovenstaande column. Ik heb het direct online gezet en aangezien ik een chronisch geprek aan inspiratie heb wat betreft koppenmaken schudde ik een hele fout eruit. Ik had het genuanceerder kunnen brengen en de zaak van beide kanten kunnen bekijken, maar ik heb hier een duidelijk mening over en neem duidelijk een stelling in. Mijn gebrek aan bovenstaande column vind ik inderdaad dat het eerder een aanvallend geheel is dan dat ik gescheiden zwemuurtjes verdedig. Groet, deli-kiz a.k.a. frantic (deze nick was hier overigens al bezet) a.k.a fokked. | |
|  16-08-2004, 15:37 | ||
| Citaat: 
   ben jij ook frantic bij turksnl   
	__________________ "God is enough for us, and He is the best disposer of affairs." | ||
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | Met Het Saai op Tafel #1585: De CocktailSaai met Saai van Martiño Martiño | 500 | 22-07-2011 13:14 | |
| De Kantine | Fantasaai #1383 Edelweiss | 500 | 19-05-2011 23:34 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | Zimbabwe-topic Kitten | 134 | 07-07-2008 20:44 | |
| Psychologie | Muziektopic #6 rare kwast | 494 | 26-06-2007 19:19 | |
| De Kantine | Welke marteling/mishandeling/vernedering? Gatara | 229 | 17-02-2005 15:21 | |
| De Kantine | Verkloot Mijn Quote II DaBoY | 496 | 22-06-2003 22:47 | |