![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi hoi. In de Fancy las ik een site waar bij je voodoovloek-spelletje kan spelen.
(Dit's de site) http://www.sillygirl.com/games.php?PSerial=644 Dit spelletje gaat als volgt, je neemt een getal in je hoofd bestaande uit twee cijfers (bijvoorbeeld 24). Je telt die twee cijfers bij elkaar op (dus 6) en dat getal trek je af van 24. Duzz 24-6=18. In het volgende schermpie kan je zien wie je hebt 'gekozen' in een hele grote lijst met tientallen andere celebrities. Nadat je op next hebt gedrukt kom altijd die goede persoon tevoorschijn. Nu begrijp ik niet hoe dit kan... Wie kan mij hiermee helpen? : ![]() (P.s je kan het bij de site wel opvragen hoe het werkt, maar dat kost weer geld ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde dat op de volgende cijfers (9,18,27, 36, 45, 54, 63, 72 en 81) wel steeds dezelfde persoon staat. Bij je eerste spel staat op die cijfers staat bijvoorbeeld Mick zijn en je volgende spel staat Jerry.
Je moet gewoon eerst even de eerste stappen overslaan en dan moet je dus naar die cijfers kijken en dan valt je op dat er een persoon staat. (Tis een beetje moeilijk uitleggen ![]() |
![]() |
|
heel simpel is het eigenlijk, zit niks magisch achter.
bijv: 13 (4) --> eindantw. = 9 26 (8) --> eindantw. = 18 22 (4) --> eindantw. = 18 25 (7) --> eindantw. = 18 11 (2) --> eindantw. = 9 etc.. gewoon willekeurige cijfers, en nu komt er al 2 keer 9 uit, en 3 keer 18. Er zal altijd 9, 18, 27, 36, 45 etc. uitkomen (losse getallen bij elkaar steeds 9)... en als je dan in die lijst gaat kijken zie je dat op de 9e, 18e, etc. plaats steeds hetzelfde figuurtje staat. Opgelost.
||
Citaat:
![]() Zo is er ook een dergelijk spelletje dat pretendeert te voorspellen welk symbool jiuj in je hoofd hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Want in weze kom je altijd op een getal uit, uit de tafel van 9 en al die getallen hebben hetzelfde plaatje
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Laten we dit maar sluiten.
Antwoord is gegeven en er wordt toch maar gechat. Daarbij is dit soort topics is laatst al geweest dacht ik. Allleen toen was het met symbooljes.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #18 Spelleider | 430 | 12-05-2006 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |