Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat is nou precies het probleem, dat je hem nog steeds leuk vindt terwijl hij met anderen zoent of dat zijn vrienden nog steeds opmerkingen maken terwijl je daar niet van gediend bent?
In het eerste geval: zet hem uit je hoofd, kennelijk stelde het voor hem niet veel voor. In het tweede geval: gewoon negeren.
|
Ik snap het niet helemaal eigenlijk... Vind je hem nou leuk of niet ?? Zou je iets met hem willen ??
Zoja zou ik is bij hem informeren wat jij voor hem betekent, hij heeft vast niet oor niets 2 keer met je gezoend. En zo niet, dan lekker niets aantrekken van die vrienden van hem en lekker door leven... an mocht hij geen intresse in jou tonen wordt het wat lastiger,.,, maar dan toch gewoon proberen het achter je te laten |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar moet je niks aan doen, of hooguit zeggen dat je hem slecht in bed vond ![]() Haatgevoelens dragen niet bij tot de wereld vrede, dus dat je hem niet haat is heeeeeeeeeel mooi. Op jouw leeftijd ga je niet zo snel kapot, dus maak je maar geen zorgen........... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan iedereen die vraagt wat het probleem is: zoek de vraagtekens!! Wie goed telt ziet tenminste 3 serieuze vragen staan. Aan iedereen die wél serieus heeft geantwoord: ![]() En aan Parallel & co.: ja ze is 17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wijsneus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het stellen van vragen getuigt doorgaans van meer intelligentie dan het voor je houden van vragen uit schaamte. Stel je iemand van 16 voor die nog nooit gezoend heeft. Stelt een serieus bedoelde, maar erg makkelijke vraag aan zijn vrienden. Wordt uitgelachen. Stel je nu een 28-jarige voor in dezelfde situatie. Krijgt antwoord en advies. Wat is er in de tussentijd gebeurd? Volwassenheid. Grow up. |
![]() |
|
haha, tsja...lullig voor je...als je in het verleden een foutje maakt..
![]() maar wees gerust, je komt er wel overheen...ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt.. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja ik heb ook wel eens twee keer met dezelfde jongen gezoend en de eerste keer kende ik hem nog niet zo goed. Beide keren was ik trouwens best wel zat, het was op een feest van mijn werk.
Andere mensen weten het nog steeds maar het kan me helemaal niks schelen wat ze van me denken. Het was best onschuldig dus waarom zou je er een probleem van maken, als ze er iets over zeggen doen ze het alleen om een beetje te plagen en daar kan ik wel tegen. Trek je er dus niks van aan en zet die jongen uit je hoofd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|