Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 16:04
Verwijderd
Hoe heet iemand waar je toevallig twee keer mee gegaan bent? Enne wat moet je doen als zijn 'leuke friends' en klasgenoten je daar een half jaar later nog steeds aan herinnert??? Enne als die leuke persoon op elke verjaardag en feestje op 3 meter afstand van je staat te zoenen met een 1 of ander meisje??? Ieee!!! Ik ga helemaal kapot door die sukkel!!! Ehm... het vervelende is, dat ik hem niet eens haat!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2003, 16:08
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
CathyNTC schreef op 15-11-2003 @ 17:04:
Hoe heet iemand waar je toevallig twee keer mee gegaan bent? Een ex??

Enne wat moet je doen als zijn 'leuke friends' en klasgenoten je daar een half jaar later nog steeds aan herinnert??? Niet veel, hooguit zeggen dat je het niet leuk vindt.. Waarschijnlijk geef jij hen daar ook de kans voor dat ze zo doen...

Enne als die leuke persoon op elke verjaardag en feestje op 3 meter afstand van je staat te zoenen met een 1 of ander meisje??? dat meisje aan de haren bij hem wegtrekken en zelf met hem gaan zoenen?

Ieee!!! Ik ga helemaal kapot door die sukkel!!! Tja das vervelend, get over him of ga ervoor... Er zijn nog genoeg leuke anderen hoor!!!

Ehm... het vervelende is, dat ik hem niet eens haat! Schrijf eens zn 'zwarte' lijst op ofzo. Ga zoenen met anderen, doe dr wat aan...
Oud 15-11-2003, 16:22
Angeles
Angeles is offline
Wat is nou precies het probleem, dat je hem nog steeds leuk vindt terwijl hij met anderen zoent of dat zijn vrienden nog steeds opmerkingen maken terwijl je daar niet van gediend bent?

In het eerste geval: zet hem uit je hoofd, kennelijk stelde het voor hem niet veel voor.

In het tweede geval: gewoon negeren.
Oud 15-11-2003, 16:25
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik snap het niet helemaal eigenlijk... Vind je hem nou leuk of niet ?? Zou je iets met hem willen ??
Zoja zou ik is bij hem informeren wat jij voor hem betekent, hij heeft vast niet oor niets 2 keer met je gezoend. En zo niet, dan lekker niets aantrekken van die vrienden van hem en lekker door leven... an mocht hij geen intresse in jou tonen wordt het wat lastiger,.,, maar dan toch gewoon proberen het achter je te laten
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:45
Verwijderd
Is het weer zover?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 19:27
Mindfields
Mindfields is offline
Verkeerde leeftijd ingevuld?
Oud 15-11-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 15-11-2003 @ 20:27:
Hehehe
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 21:02
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Hoe heet iemand waar je toevallig twee keer mee gegaan bent? Enne wat moet je doen als zijn 'leuke friends' en klasgenoten je daar een half jaar later nog steeds aan herinnert??? Enne als die leuke persoon op elke verjaardag en feestje op 3 meter afstand van je staat te zoenen met een 1 of ander meisje??? Ieee!!! Ik ga helemaal kapot door die sukkel!!! Ehm... het vervelende is, dat ik hem niet eens haat!
Weer zo'n stomme topic, je blijft wel bezig he
Oud 15-11-2003, 22:10
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vat het eigelijk allemaal niet zo.. What's you're problem girl?
Oud 15-11-2003, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Zo iemand heet een scharrel.
Daar moet je niks aan doen, of hooguit zeggen dat je hem slecht in bed vond
Haatgevoelens dragen niet bij tot de wereld vrede, dus dat je hem niet haat is heeeeeeeeeel mooi.
Op jouw leeftijd ga je niet zo snel kapot, dus maak je maar geen zorgen...........
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 02:45
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:05
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Wat is het probleem nou eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:31
Verwijderd
Och, ik blijf mijn hele leven wel over mijn stomme acties horen van vriendinnen "Ja weet je nog die keer met die en die..." "Ja en jij deed ook zomaar mee!" "En zij had 'm al gehad en zij en zij en dan jij ook nog!" Zucht
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:39
Verwijderd
what's your deal???
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 09:12
Verwijderd
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 16-11-2003 @ 12:39:
what's your deal???
Beste BadlyDrawnGirl en alle anderen die het niet over hun steenklomp konden verkrijgen TS van advies te dienen: als je niets te vertellen hebt zeg dan ook niets.
Aan iedereen die vraagt wat het probleem is: zoek de vraagtekens!!
Wie goed telt ziet tenminste 3 serieuze vragen staan.
Aan iedereen die wél serieus heeft geantwoord:
En aan Parallel & co.: ja ze is 17.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:32
The0
The0 is offline
Geen last van. Had een maandje of 3 a 4 geleden ook met een 'verkeerd iemand' gezoend. Biertje te veel op

2 weken lang vonden ze het leuk, maar stopte al snel..
Oud 20-11-2003, 15:16
Verwijderd
Citaat:
PCRodent schreef op 20-11-2003 @ 10:12:
Beste BadlyDrawnGirl en alle anderen die het niet over hun steenklomp konden verkrijgen TS van advies te dienen: als je niets te vertellen hebt zeg dan ook niets.
Aan iedereen die vraagt wat het probleem is: zoek de vraagtekens!!
Wie goed telt ziet tenminste 3 serieuze vragen staan.
Aan iedereen die wél serieus heeft geantwoord:
En aan Parallel & co.: ja ze is 17.
Het gaat niet om het feit of ze wel of niet vragen stelt, het gaat erom dat ze vragen stelt waar je je misschien druk over kan maken als je in groep acht van de bassischool zit.

wijsneus
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 15:38
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Oud 20-11-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 20-11-2003 @ 16:16:
Het gaat niet om het feit of ze wel of niet vragen stelt, het gaat erom dat ze vragen stelt waar je je misschien druk over kan maken als je in groep acht van de bassischool zit.

wijsneus
Dat TS vragen stelt die jij meer bij achtstegroepers vind passen, betekent niet dat ze geen antwoord verdient, that's all I've been trying to say.

Het stellen van vragen getuigt doorgaans van meer intelligentie dan het voor je houden van vragen uit schaamte.
Stel je iemand van 16 voor die nog nooit gezoend heeft. Stelt een serieus bedoelde, maar erg makkelijke vraag aan zijn vrienden. Wordt uitgelachen.
Stel je nu een 28-jarige voor in dezelfde situatie. Krijgt antwoord en advies.
Wat is er in de tussentijd gebeurd? Volwassenheid.

Grow up.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:04
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
haha, tsja...lullig voor je...als je in het verleden een foutje maakt..

maar wees gerust, je komt er wel overheen...ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt.. Gewoon niet teveel aandacht aan je vrienden schenken, of vertel ze gewoon dat je het niet leuk vind dat ze je er steeds aan herrinneren...
Oud 20-11-2003, 19:42
Verwijderd
Ja ik heb ook wel eens twee keer met dezelfde jongen gezoend en de eerste keer kende ik hem nog niet zo goed. Beide keren was ik trouwens best wel zat, het was op een feest van mijn werk.
Andere mensen weten het nog steeds maar het kan me helemaal niks schelen wat ze van me denken. Het was best onschuldig dus waarom zou je er een probleem van maken, als ze er iets over zeggen doen ze het alleen om een beetje te plagen en daar kan ik wel tegen. Trek je er dus niks van aan en zet die jongen uit je hoofd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten