Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik doe weleens ff slijmen bij zoon jongen van mn school hij leip achter ons ging ik zn handen warm maken hij helemaal jaloers whuhuhuhu ma ik heb al een vriendje ma die woont hier niet in de buurt duz dat word moeilijk hahaha majahik denk dat ik vandaag wel zie of zo dan zeg ik wel wat tegen hem
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die horen aan het eind van een zin. Verder ff ontopic: behandel hem niet zo bitchy, hij houdt vanzelf een x op.
||
Citaat:
- punten - komma's - hoofdletters - af en toe de enter knop
||
Citaat:
En, als je hem nog een iets aardigere mail schrijft, gebruik dan interpunctie! ![]()
|
hmmmz, ik vind het eigenlijk wel een beetje dom van hem! als jij hem negeert en niks wil afspreken dan lijkt het me toch wel duidelijk dat je niet geinteresseerd bent. dat hij zich dan zo aan je opdringt door steeds aan je te zitten vind ik al helemaal niet kunnen. dus ik snap best dat je er genoeg van had en een mail stuurde dat je hem niet moet. maar dat hij je dan een bitch vind is gewoon zijn verwoording. hij is denk ik gewoon verdrietig dat je niks wil en dat is zijn manier om het te uitten, dat doen de meeste jongens, die doen dan net of ze dat meisje heel stom vinden. trek je er niet te veel van aan zou ik zeggen. en je moet het je niet aantrekken want je vindt hem toch niet leuk??? maar ok, het is niet leuk nee, je moet hem anders gewoon uitleggen dat je niet verliefd op hem bent en dat hij je type niet is, hij draait vast wel weer bij.
|
![]() |
je komt op mij over als een zeikerd die gewoon aandacht wil.
ik snap echt niets van jouw verhaal hoor. je moet gewoon gelijk zeggen dat je een vriend hebt dan houd het wel op. of vind je het stiekem toch wel leuk dat er iemand achter je aan zit ?????
||
![]() |
Citaat:
|
wat moet een 18 jarige jongen met een 14 jarig meisje
![]() Maargoed, ik snap wel dat jij daar niet op zit te wachten... iets vriendelijker had inderdaad gemogen maar het is goed dat je het hem duidelijk hebt gemaakt... Hoop dat je geen last meer van hem hebt.. en ander idd een ouder iemand het ffies voor je laten opnemen,, dat schrikt wel af soms... En je bent geen bitch hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit soort topics zijn nou de reden dat ik als 17 jarige geen 14 (of 15, weet het niet eens) jarige durf uit te vragen
![]() Laten we hopen dat als ik het doe ze toch IETSJEpietsje volwassener doet. Ontopic: ik hoop voor je dat je die email aan hem niet in dat steno had geschreven...
|
Verwijderd
|
Nah.. ik vind haar geen bitch.. kom op zeg, ze is 14!
Die jongen kan het beste iemand van z'n eigen leeftijd zoeken.. en dan steeds contact met haar zoeken op msn enzo.. waar is hij dan mee bezig, vraag ik me af? ![]() Welke jongen van 18 gaat nou als een gek achter een meisje van 14 aanlopen en als ze nee zegt ook nog eens helemaal zielig gaan doen en nog steeds om aandacht vragen.. ![]() Nou ja goed, je hebt hem al duidelijk gemaakt dat je hem niet wil.. als hij dan nog raar gaat doen dan zou ik er iemand anders bij halen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |