Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2003, 19:36
Floortje
Floortje is offline
ik heb een klein probleempjes het is een lang verhaal maar ik hou het kort

Er is een jongen van 18 helemaal verliefd op mij(ik ben 14) maja
via via ben ik erachter gekomen, ma ik wil niks met hem dus vroeg hij mij uit eten enzo ma ik zei nee duz ik probeerde hem een beetje te negeren dus hij vraagt op msn waarom ik dat doe enzo. dus zij hij:ik voel me zeer beledigd dat je telkens wegloopt bij mij blabla ma hij zeurt tegen mij dus hij zit mij een beetje tot hieren de volgende dag voelde hij mij door mij in een vuilniszak gestopt enzo hij was dus zwaar depri van mij alleen omdat ik hem negeerde duz heb ik hem ff in een email duidelijk gemaakt dat ik hem niet hoef duz eigenlijk dat ie kon "oprotte"

en toen zei hij dat ik een bitch was

wat moet ik hiermee doen
en hij is 18 en kleed zich als een of andere vent van 35 en praat ook zo majah het zit me tot hier wat moet ik hier mee doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2003, 19:40
Verwijderd
ten eerste snap ik geen flikker dav de eerste alinea dus her-lees dat ff. Ten tweede had je mischien de boodschap wat aardiger over kunnen brengen, ik zou net zoals hem hebben gereageerd zoals ik het zo hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:46
Floortje
Floortje is offline
nou hij wou duz met mij ik niet met hem hij beetje depri ik negeer hem een beetje ik zet het in een email dat ik hem niet leuk vind en dan ben ik een bitch zo iets duidelijker

ma dat is tog stom dat ik een eens een bitch ben omdat ik hem afwijs vaag
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:50
Verwijderd
Jij zegt dat jij hem hebt verteld dat hij kan oprotten. Je had je anders kunnen verwoorden, mischien als de boodschap na een maand nog niet overkwam. Maar bij iemand weglopen en iemand negeren en dan vertellen dat ze op kunnen rotten simpelweg omdat hij verliefd is geworden op jou (wat je toch op kunt vatten al seen compliment) is gewoon niet aardig! ZOu hij je stalken en obsessief bezig zijn ja okay... maar jij beschrijft gewoon dat hij het noggal kut vond dat het niet wederzijds was, en verder dat je hem daarna ineens ging negeren dus daar snapt hij weer niksvan.
Overigens: Het is ook zeer onbeleefd om bij iemand weg te lopen en ze botweg te negeren. en hij vroeg gewoon over msn waarom je nu ineens zo deed, daar is opzich niets mis mee. Je kunt toch ook gewoon aardig aan hem uit leggen dat hij in jou ogen veel te oud voor je is en dat je het gewoon niks vind?

(tip: maak je woorden af, is makkelijker te lezen)

Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:54
Floortje
Floortje is offline
ja okee ik negeerde hem een beetje ma hij begon ook aan mij te zitten duz daarom nam ik een afstand van hem zoals we hier altijd op vrijdag in het park zitten kwam hij altijd naast mij zitten liep ik ff weg na een ander groepje ga ik daarna op een andere plaats zitten komt ie weer naast mij zitten dus ik ging gewoon ergens anders zitten gewoon afstand nemen ma hij begrijpt mij ook niet echt

is een beetje vaag maarjah
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:54
metallica
metallica is offline
Ik kan het best wel begrijpen van jou, maar ik vind dat je een beetje lullig gereageerd hebt. Het had wat aardiger gemogen. Hij kan er tenslotte ook niets aan doen.
Oud 24-10-2003, 19:56
Verwijderd
Nou neem ff de tijd dan, schrijf een email, zeg dat je liever niet hebt dat hij achter je aan loopt en telkens naast je gaat zitten en dat je hem gewoon absoluut niet ziet zitten. (Maak dat ook goed duidelijk) En als hij dat nog niet snapt en zn gedrag houdt aan... eh... heb je ook eenoudere broer? mischien dat hij het duidelijker uit kan leggen (Ik doel niet op geweld heh gewoon dat de boodschap van een jongen even oud mischien wat beter overkomt)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:58
Floortje
Floortje is offline
ik zou probeeren hem een beetje te begrijpenik zal probeeren een normale email te maken

(en ik heb geen broers en zussen ben de oudste )
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:59
Verwijderd
Jammer Ik had altijd wel oudere vrienden die dan ff naast me gingen staan met een arm om me heen ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:04
Floortje
Floortje is offline
ja maar hij is 18 en ook niet de knapste ik heb liever een jongen van 1of 2 jaar ouder ma 4jaar is me te veel
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:05
Verwijderd
Ja dat snap ik, maar ik bedoel gewoon dat het mischien helpt om een vriend van je ff te laten doen alsof. Jeweet wel, ff naast je zitten met een arm om je heen, dat het lijkt of je bezet bent
Dat bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
FlooRTJuH schreef op 24-10-2003 @ 20:58:
ik zou probeeren hem een beetje te begrijpenik zal probeeren een normale email te maken

(en ik heb geen broers en zussen ben de oudste )
Je hebt geen broers of zussen, maar je bent wel de oudste? Dat is een hele prestatie
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:58
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 24-10-2003 @ 21:52:
Je hebt geen broers of zussen, maar je bent wel de oudste? Dat is een hele prestatie
ja dan is ze technisch gezien de oudste (of de jongste het is maar hoe je het bekijkt)
Oud 24-10-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 24-10-2003 @ 21:58:
ja dan is ze technisch gezien de oudste (of de jongste het is maar hoe je het bekijkt)
Ja, natuurlijk.. Als je de oudste bent, dan moet er wel iets zijn waarvan je oudste kunt zijn. En dat is een beetje moeilijk zonder broers of zussen..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 11:33
Floortje
Floortje is offline
ik doe weleens ff slijmen bij zoon jongen van mn school hij leip achter ons ging ik zn handen warm maken hij helemaal jaloers whuhuhuhu ma ik heb al een vriendje ma die woont hier niet in de buurt duz dat word moeilijk hahaha majahik denk dat ik vandaag wel zie of zo dan zeg ik wel wat tegen hem
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
FlooRTJuH schreef op 24-10-2003 @ 21:04:
ja maar hij is 18 en ook niet de knapste ik heb liever een jongen van 1of 2 jaar ouder ma 4jaar is me te veel
Niet de knapste zijn hoeft geen reden te zijn...maar goed, je vindt hem niet leuk en als hij dat niet snapt, dan maar op een wat bottere manier. Helemaal als hij aan je gaat zitten. Ik vind 'rot op' dan nog vrij vriendelijk, eerlijk gezegd...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:48
Misses QT
Misses QT is offline
Citaat:
FlooRTJuH schreef op 25-10-2003 @ 12:33:
ik doe weleens ff slijmen bij zoon jongen van mn school hij leip achter ons ging ik zn handen warm maken hij helemaal jaloers whuhuhuhu ma ik heb al een vriendje ma die woont hier niet in de buurt duz dat word moeilijk hahaha majahik denk dat ik vandaag wel zie of zo dan zeg ik wel wat tegen hem
Valt het niemand op dat er gewoon NERGENS punten staan in deze stukkie's? Daarmee bedoel ik deze ..... punten.

Die horen aan het eind van een zin.

Verder ff ontopic: behandel hem niet zo bitchy, hij houdt vanzelf een x op.
Oud 03-11-2003, 17:12
never mind
never mind is offline
Citaat:
FlooRTJuH schreef op 24-10-2003 @ 20:54:
ja okee ik negeerde hem een beetje ma hij begon ook aan mij te zitten duz daarom nam ik een afstand van hem zoals we hier altijd op vrijdag in het park zitten kwam hij altijd naast mij zitten liep ik ff weg na een ander groepje ga ik daarna op een andere plaats zitten komt ie weer naast mij zitten dus ik ging gewoon ergens anders zitten gewoon afstand nemen ma hij begrijpt mij ook niet echt

is een beetje vaag maarjah
gebruik:
- punten
- komma's
- hoofdletters
- af en toe de enter knop
Oud 03-11-2003, 17:17
Verwijderd
Ongelofelijk dat een (waarschijnlijk hoog opgeleide en) goed geklede, welsprekende heer van 18 verliefd kan worden op een doos als jij.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:53
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
FlooRTJuH schreef op 25-10-2003 @ 12:33:
ma ik heb al een vriendje ma die woont hier niet in de buurt
Waarom heb je dat niet gewoon gelijk tegen die jongen gezegd?
En, als je hem nog een iets aardigere mail schrijft, gebruik dan interpunctie!
Oud 04-11-2003, 19:12
Tink*
Tink* is offline
hmmmz, ik vind het eigenlijk wel een beetje dom van hem! als jij hem negeert en niks wil afspreken dan lijkt het me toch wel duidelijk dat je niet geinteresseerd bent. dat hij zich dan zo aan je opdringt door steeds aan je te zitten vind ik al helemaal niet kunnen. dus ik snap best dat je er genoeg van had en een mail stuurde dat je hem niet moet. maar dat hij je dan een bitch vind is gewoon zijn verwoording. hij is denk ik gewoon verdrietig dat je niks wil en dat is zijn manier om het te uitten, dat doen de meeste jongens, die doen dan net of ze dat meisje heel stom vinden. trek je er niet te veel van aan zou ik zeggen. en je moet het je niet aantrekken want je vindt hem toch niet leuk??? maar ok, het is niet leuk nee, je moet hem anders gewoon uitleggen dat je niet verliefd op hem bent en dat hij je type niet is, hij draait vast wel weer bij.
Oud 04-11-2003, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Maritje schreef op 04-11-2003 @ 20:12:
[VERHAAL]
Als ik verliefd zou zijn op iemand en diegene zou me met een mailtje zonder interpunctie duidelijk proberen te maken dat ik op moet rotten, zou ik ook huilen en haar belachelijk maken .
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:25
danielle84
danielle84 is offline
je komt op mij over als een zeikerd die gewoon aandacht wil.
ik snap echt niets van jouw verhaal hoor.
je moet gewoon gelijk zeggen dat je een vriend hebt dan houd het wel op.
of vind je het stiekem toch wel leuk dat er iemand achter je aan zit ?????
Oud 08-11-2003, 11:33
Misses QT
Misses QT is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-11-2003 @ 20:16:
Als ik verliefd zou zijn op iemand en diegene zou me met een mailtje zonder interpunctie duidelijk proberen te maken dat ik op moet rotten, zou ik ook huilen en haar belachelijk maken .
En afknappen.
Oud 08-11-2003, 12:12
Rubke18
Rubke18 is offline
Zo iemand is dus een pedofiel in de dop

sorry voor deze totaal onnodige post
Oud 09-11-2003, 15:26
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
wat moet een 18 jarige jongen met een 14 jarig meisje
Maargoed, ik snap wel dat jij daar niet op zit te wachten... iets vriendelijker had inderdaad gemogen maar het is goed dat je het hem duidelijk hebt gemaakt...
Hoop dat je geen last meer van hem hebt.. en ander idd een ouder iemand het ffies voor je laten opnemen,, dat schrikt wel af soms...

En je bent geen bitch hoor
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:06
Verwijderd
je bent ook een bitch, ik bedoel je had het ook subtiel kunnen brengen...

maar meisjes van jou leeftijd schijnen erop te kicken om jongens pijn te doen...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:20
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 12-11-2003 @ 17:06:
je bent ook een bitch, ik bedoel je had het ook subtiel kunnen brengen...

maar meisjes van jou leeftijd schijnen erop te kicken om jongens pijn te doen...
sommige jongens hebben nou eenmaal een wat hardere aanpak nodig voordat ze iets begrijpen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 12-11-2003 @ 17:20:
sommige jongens hebben nou eenmaal een wat hardere aanpak nodig voordat ze iets begrijpen
ik deed ff net alsof het lizzle was...
maar het blijft een bitch
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 12:43
The0
The0 is offline
Dit soort topics zijn nou de reden dat ik als 17 jarige geen 14 (of 15, weet het niet eens) jarige durf uit te vragen

Laten we hopen dat als ik het doe ze toch IETSJEpietsje volwassener doet.

Ontopic: ik hoop voor je dat je die email aan hem niet in dat steno had geschreven...
Oud 13-11-2003, 12:51
Verwijderd
Nah.. ik vind haar geen bitch.. kom op zeg, ze is 14!
Die jongen kan het beste iemand van z'n eigen leeftijd zoeken.. en dan steeds contact met haar zoeken op msn enzo.. waar is hij dan mee bezig, vraag ik me af?

Welke jongen van 18 gaat nou als een gek achter een meisje van 14 aanlopen en als ze nee zegt ook nog eens helemaal zielig gaan doen en nog steeds om aandacht vragen..

Nou ja goed, je hebt hem al duidelijk gemaakt dat je hem niet wil.. als hij dan nog raar gaat doen dan zou ik er iemand anders bij halen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 13:45
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 13-11-2003 @ 13:51:
Nah.. ik vind haar geen bitch.. kom op zeg, ze is 14!
Die jongen kan het beste iemand van z'n eigen leeftijd zoeken.. en dan steeds contact met haar zoeken op msn enzo.. waar is hij dan mee bezig, vraag ik me af?

Welke jongen van 18 gaat nou als een gek achter een meisje van 14 aanlopen en als ze nee zegt ook nog eens helemaal zielig gaan doen en nog steeds om aandacht vragen..

Nou ja goed, je hebt hem al duidelijk gemaakt dat je hem niet wil.. als hij dan nog raar gaat doen dan zou ik er iemand anders bij halen.
hehe eindelijk iemand die het met me eens is
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:37
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 13-11-2003 @ 14:45:
hehe eindelijk iemand die het met me eens is
ik ben het er ook mee eens hoor..
Reageren

Regels voor berichten