Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zelfs in safe mode kom ik me pc niet meer in.... en het ligt niet aan me soundcard ben ik bijna zeker van... ik moet de oplossing dus via DOS voor elkaar krijgen. Ik heb al geprobeerd msgsrv32.exe te renamen naar iets anders en dan op te starten, maar dat werkt niet. IK heb ook al via flop de msgsrv32.exe van me vaders pc naar me eigen gekopieerd, hielp ook niet, dus tsjah... Maar ik wil me pc nog niet formatteren en herinstalleren aangezien er nog belangerijke bestanden voor school op staan, en dat opsporen en kopieren via DOS is kut....
Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 15:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://support.microsoft.com/default...;EN-US;q192926 Daar kun je overigens vinden hoe je tòch een cleane safe boot doet. Maar gezien de hoeveelheid werk ben je misschien sneller klaar met een volledige herinstallatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het verstandig om na de schone install nog eens te proberen om Norton te installen, of roepen jullie dan allemaal nee...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, misschien nog een andere mogelijke oplossing (buiten het mogelijke driverconflict m.b.t. de geluidskaart); schakel APM eens uit, of update je BIOS. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.gdata.de www.bitdefender.nl www.pandasoftware.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Compaq zei doodleuk: "Dan moet je je pc formatteren" dus dat heb ik gedaan, en nu ben ik (heel fijn) mijn complete c-schijf kwijt (ik heb alleen de c als harde schijf), behalve dat wat op diskettes paste (mijn documenten.) Dus mn pctje ziet er heel zielig leeg uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wie probeet er nou ook te bacjkuppen op floppies ![]() zet het op een andere PC, je hebt toch internet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, behalve mn mail in outlook express mis ik niet echt veel hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|