Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is wel zo, maar daar kun je ook voor kiezen als dichter, toch? verder vind k het wel een mooi gedicht |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet mooi.
Jah het heeft wel wat, maar ik vind je taalgebruik niet mooi. Geen mooie woorden, geen mooie rijm, geen mooie aparte zinnen. 'Hij geeft al weer een feest'. Is veel te gerijmd. Gedwongen rijm komt nooit mooi over. Het raakt me niet, het is te eenvoudig. Laatste stukje vind ik dan nog het beste van alles. Niet bedoeld om je af te kraken, ik geef enkel mijn mening.. En dit gedicht is het naar mijn mening gewoon niet. |
![]() |
|
Ik vind het ook niet zo mooi eigenlijk. Inderdaad komt de rijm gedwongen over, vooral in de eerste strofe, de tweede en derde strofe heb ik er niet echt last van, maar je laatste strofe wel weer een beetje. Je einde vind ik helemaal niet zo mooi eigenlijk, het voelt niet helemaal af. Qua inhoud wel, maar qua lezen niet echt. Ik zou er nog iets achteraan verwachten.
|
Eerlijk gezegd vind ik je gedicht ook niet zo mooi; ik vind het naar het einde toe wel steeds beter worden, maar vooral de eerste strofe vind ik niet goed geschreven; vooral de gedwongen rijm is inderdaad erg zonde. Verder vind ik het metrum ook een beetje rommelig; het loopt niet helemaal lekker. De inhoud vind ik ook wel mooi, maar de uitwerking wat minder.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: De gemeentelijke vuilstortplaats. Verwijderd | 5 | 01-05-2004 17:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
post hier je gedichten over je angst Silver rain | 13 | 10-11-2003 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Nooit meer... | 2 | 27-08-2001 11:03 |