Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2003, 17:46
lingua
lingua is offline
wats et verschil?
Oud 16-11-2003, 19:05
Verwijderd
oa dat pedagogiek echt alleen op kinderen en hun opvoeders gericht is en sph veel breder is (ook bejaarden, gehandicapten, ed). Verder is sph over het algemeen veel creatiever.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:07
Verwijderd
Er zijn ook verschillende sites over, bijvoorbeeld: http://www.fontys.nl/pedagogiek/alge...n/newpage3.htm
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:55
simsalabim
simsalabim is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-11-2003 @ 20:05:
oa dat pedagogiek echt alleen op kinderen en hun opvoeders gericht is en sph veel breder is (ook bejaarden, gehandicapten, ed).
Pedagogiek is ook gericht op gehandicapten. Moet je alleen wel de goede richting kiezen.
Ik geloof dat je dan leren&ontwikkeling moet volgens (zoiets, heb meegedaan met de 2-daagse van de KUN, daar werd deze vraag vaal gesteld).
Oud 17-11-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
simsalabim schreef op 17-11-2003 @ 14:55:
Pedagogiek is ook gericht op gehandicapten. Moet je alleen wel de goede richting kiezen.
Ik geloof dat je dan leren&ontwikkeling moet volgens (zoiets, heb meegedaan met de 2-daagse van de KUN, daar werd deze vraag vaal gesteld).
hbo pedagogiek is niet specifiek gericht op gehandicapten (tuurlijk kan je er wel mee gaan werken, maar de opleiding is er niet echt op gericht). En aangezien sph ook een hbo opleiding is, heb ik het verschil tussen hbo sph en hbo pedagogiek genomen.

Ik doe hbo pedagogiek en daar wordt deze vraag ook vrij regelmatig gesteld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten