Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 22:00
DarKGhosT
DarKGhosT is offline
Wie heeft hier ervaring mee, is het bevallen of viel het heel erg tegen?

(voor de mensen die het niet weten:

MCSE = MicroSoft Certified System Engineer

bootkamp = 1 week gehersenspoeld worden voor microsoft examen doen en hopelijk slagen, soort 10 dagen cursus wat je voor auto heb.
tis alleen erg duur, de basis cursus bootkamp MCSE A+ & Network+ kost ongv. 9000 euro)
Oud 15-11-2003, 22:08
Verwijderd
En die 9000 euro moet je uit eigen zak betalen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:42
DarKGhosT
DarKGhosT is offline
ehm, ja, meestal word het door een baas betaald als omscholing maar de basis examens moet je wel eerst hebben. of je moet geluk hebben dat je je eigen opwerkt bij een baas, en al voldoende kennis heb (nou weet ik veel van computers en de hardware etc.) maar ikzelf wil me uitbreiden met de kennis die ik nog niet heb, en het officiele papiertje in mn zak hebben, dus idd kost dat grapje me 9000 euro, dat is overegens ongeveer hoor, bij computrain kost het 7000 dacht ik, microsoft NL in amsterdam 11000 dacht ik(uit mn hoofd want kheb geen zin om te gaan zoeke)

maar ik twijfel eigenlijk nog of ik het wel doe of niet, als je namelijk de langere cursus doet kost het een hoop minder dan ben je ex de boeken 2000 euro kwijt geloof ik.

vandaar de vraag of er ervaringen mee zijn
Reageren

Regels voor berichten