Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is jouw beleving, hoe kun je nou zomaar zoiets over haar zeggen als je zelf nooit zo iets ervaart? Ken je de impact die faalangst kan hebben, ook al leer je nog zo goed, al ben je nog zo intelligent? Zo niet, vind ik niet dat je zo moet reageren.
|
![]() |
zoals ik al eerder zei: heeft het niks te maken met voorbereiding of wat dan ook..ik wil alleen maar duidelijk maken dat wanneer ik juist ontzettend goed heb geleerd en voorbereidt heb er een grotere druk op me staat zo van nu maar eens laten zien wat je in al die uren hebt gedaan, wanneer ik een toets heb waar ik weinig voor leer is die druk niet groot en scoor ik meestal nog beter ook.
Het probleem is gewoon dat ik te zenuwachtig ben waardoor ik kan concentreren. Ik begrijp alles maar kan het niet uiten omdat ik me niet kan focussen |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt valeriaancapsules gebruiken, die kun je gewoon bij de kruidvat enzo kopen.
"Kruidvat Valeriaan capsules zorgen door ontspanning voor een gezond zenuwstelsel en hebben een kalmerende werking." (volgens de verpakking ![]() Het is dus niet echt voor je concentratie, maar je wordt er wel rustiger door, dat scheelt waarschijnlijk ook. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bijna examen en ik heb concentratiepillen nodig BigBoss | 22 | 25-04-2009 09:46 | |
Eindexamens 2006 |
Eten/drinken mee tijdens examens Nyawa | 192 | 25-05-2006 18:58 | |
Drugs & Alcohol |
leerzame drugs wootie | 37 | 10-08-2005 15:47 | |
Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
Eindexamens 2005 |
Middelen om je beter te concentreren... SpacingBen | 27 | 20-05-2005 15:58 |