Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2003, 16:23
Eend
Eend is offline
Ik ben tegenwoordig heel erg op mezelf en kies gewoon per dag, per moment uit met wie ik om ga en wat ik eigenlijk zo'n beetje doe. Ik ben dan ook wel zo'n 'laatste moment' mens. Ik kan niet een week van te voren iets afspreken, want ik wil het naar me zin hebben en als ik bijv. een feest van iemand niet leuk vindt op het moment dat ik er naartoe moet, dan ga ik dus gewoon niet.
Ik weet niet, ik heb gewoon een bepaalde vrijheid nodig, mijn eigen keuzes willen maken en gewoon mijn eigen dingen doen, misschien wel, omdat ik dat nooit gedaan heb.

Nu heb ik dit soort dingen ook als iemand achter me aan loopt, als iemand constant bij mij in de buurt wilt zijn of persé bij mij in het 'groepje' wilt, om maar ff op z'n kleuters te zeggen. Dan ga ik me daar dus enorm aan irriteren. Ik wil namelijk mijn eigen keuzes willen maken, en dan bedoel ik ook echt MIJN EIGEN keuzes. Niet die van iemand die achter mijn reet aan loopt. Ik haat het ook al helemaal als die gene, die dan persé bij mij in de buurt is, dat die mijn eigen keuzes verhindert. Dan kan ik daar echt zooooooo pissig en geďrriteerd om worden.

Heeft iemand dit ook of is dit een typisch borderline/pdd-nos trekje?
Oud 13-11-2003, 16:25
Fade of Light
Fade of Light is offline
heb ik ook, boeit me verder geen flikker, laat ze maar denken.

Soms moet je je wel aanpassen, so be it, heb ik ook schijt an 8)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:31
DeGexxte
DeGexxte is offline
Heb ik ook wel ns last van

Je zou kunnen denken: Hij/zij vind jou zo leuk, dat hij/zij net als jou zou willen zijn. Je kán het dus opvatten als compliment

Maar als ík origineel bent door iets te doen, wat ik voor mezelf doet, omdat ík dat leuk vind, kan ik er niet tegen als een ánder het doet, alleen omdat ik het ook zo heb

Maarja, je kan er gewoon (bijna) niks aan doen
Oud 13-11-2003, 17:02
Eend
Eend is offline
idd, das zo irri, dan gaan ze lachen om je grappen, terwijl ze dr niks van snappen
Oud 14-11-2003, 21:29
someone
someone is offline
ik heb het ook best wel erg.
dan moet ik wanneer ik iets heb afgesproken een smoes verzinne waarom ik ineens niet meer ga enzow.
als ik een vriend heb ik het precies hetzelfde, je zit zo aan iemand.. dan ben je dus eigenlijk die dingen verplicht, waar ik soms dus ineens geen zin in heb.

nu ken ik dus al een hele tijd een leuke jongen en hij wil wel met me enzow.. alleen heb ik het probleem weer met dat vast zitte aan iemand ( klinkt lullig, maar bedoel hetzelfde als dat jullie met vriendinne bedoelen alleen net iets dieper dus)

kus
Oud 15-11-2003, 18:24
Eend
Eend is offline
Citaat:
someone schreef op 14-11-2003 @ 22:29:
ik heb het ook best wel erg.
dan moet ik wanneer ik iets heb afgesproken een smoes verzinne waarom ik ineens niet meer ga enzow.
als ik een vriend heb ik het precies hetzelfde, je zit zo aan iemand.. dan ben je dus eigenlijk die dingen verplicht, waar ik soms dus ineens geen zin in heb.

nu ken ik dus al een hele tijd een leuke jongen en hij wil wel met me enzow.. alleen heb ik het probleem weer met dat vast zitte aan iemand ( klinkt lullig, maar bedoel hetzelfde als dat jullie met vriendinne bedoelen alleen net iets dieper dus)

kus
Kun je toch tegen hem zeggen en een vrij losse relatie nemen? Vaak is dat ook gewoon beter dan elkaar constant op de hiele zitten
Oud 16-11-2003, 18:20
Shin
Shin is offline
Hier ook, Aan de andere kant hou ik van een goede planning, maar de zogenaamde "Reetklevers" Zijn zwaar irritant,
Zo is er een jongen die denkt dat hij wat is, en volgt me wel is, dan loop ik naar links en hij ook, dit irriteert me zo erg dat ik boos word, tja zijn eigen schuld.

Maar een keer goed uitleggen dat ze moeten oprotten [magk dit wel zeggen?]laten ze me meestal wel met rust.
Oud 16-11-2003, 19:18
grandmommy
grandmommy is offline
hmm, ik heb dat ook weleens, maar dan speelde het zich meer oiop msn af.
er zit namelijk in mijn klas een meisje waar ik helemaal niet mee omga, het is echt zo'n breezah-ding, maar op msn loopt ze steeds tegen me aan te lullen van: ik heb voor het eerst gezoend met mijn vriendje en meer van die blabla. en als ik dan zeg dat ik geen tijd heb, noemt ze me meteen 'verrotheid' en van dat soort onzinnige uitspattingen. hallo, wie spreekt hier nou de ander aan, zonder te weten of zij hier zin in heeft?!
ik houd niet van zulk soort mensen
Reageren

Regels voor berichten