Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet nog dat ik toen in groep8 zat en dat we met de hele klas de wedstrijd luisterde op een heel klein radiootje ![]() Dat ding kon ook totaal niet hard dus als iemand wat zei deed meteen de hele klas: "SSssssstttt" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Champions League trouwens ook. In (ik geloof) het Leids dagblad gingen ze de dagen aftellen tot de finale en kwam dus elke dag een speler met een lager rugnummer in de krant. Heb ik allemaal uitgeknipt en gespaard ![]() Maar goed, verder weet ik even niet zoveel hoogtepunten, maar er zal vast wel iets boeienders zijn gebeurd als dat Ajax heeft gewonnen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn hoogtepunt - Witsche die 9 keer hooghoude tegen feyenerd ![]() Hoog over alles en iedereen heen de bal vliegt door de lucht gestuurd naar de borst van Schip Ahoy 't is de gouden linkervoet van een zeventienjarige Ajaxtelg met wapperende witte manen die de bal zó bewoog, Een speelse schijntrap als handelsmerk waarmee in 't Olympisch Manfred Kaltz tot beginneling werd vernederd, als aanvoerder van de patatgeneratie uitgekotst een paar jaar later, via Barcelona, Blackburn en Bordeaux terug in oranje, en bij Ajax weer in de gratie stak in de Arena, feyenoord recht in het hart, Negen keer, maar liefst, hield hij de bal omhoog, Richard Witschge, een voetballer die er nooit om loog Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 01:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
Poeh hey, zo'n beetje alles wat hier is opgenoemd. Ik was een imitatie houser 'Kijk mam ik kan housen'. OJa en spice girls, telekids, fort alpha! , al die tekenfilms, bassie en adriaan, megadance cd's en uiteraard kinderen voor kinderen.
||
Citaat:
Ook een hoogtepunt voor mij, Wel uit de 90's, is BOTTOM! Rik Mayall & Adrian Edmondson roeleren de pan uit.
||
Citaat:
![]() Rik Mayall & Ade Edmondson ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
''Je duwt je zusje tussen de schuifdeuren van de supermarkt. Mag dahat?'' ''Nee, dat mag niet, want dan gaan de schuifdeuren misschien kapot'' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en Tampi (oh ja joh?) of de oplichter op 't strand. "Ja, hier die portemonnee en nou oprotten! Hey! Ik zie je nog steeds! Ga je weg? Ga je weg!?"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Corrupt the wish Racing Dutch | 500 | 05-01-2008 19:38 | |
Muziek |
uw trommelvliezen resoneren op? botulismf | 500 | 10-04-2005 21:26 | |
Muziek |
luistertopic ]{ing | 500 | 22-02-2004 12:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
boekverslag van Seven , auteur is antony bruno ofzo *Special:K* | 3 | 18-01-2004 13:20 | |
De Kantine |
Googlism. kaleidoscope | 71 | 05-02-2003 15:20 | |
Films, TV & Radio |
wat zijn joen favoriete films from the negenties? Silent Enigma | 17 | 29-04-2002 14:45 |