Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 20:57
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
whahaha.....
dit is echt niet normaal meer!!!!!!!!
ik ben gewoon zo op en top vrolijk!!!!!
mn ma zei net tegen mij dat het van me af te lezen is dat ik verliefd ben. (en ik maar stug tegen haar volhouden dat het gewoon door het weer komt dat ik zo vrolijk ben.)

ik ga nu echt met een ontzettende leuke jongen.
whahaha en ik heb gewoon het gevoel alsof ik nog nooit zo ontzettend verliefd ben geweest.

maar ik heb altijd in het begin zoiets van..... ik vertel het thuis nog niet...... doen jullie dat nou ook wel eens?of zeggen jullie altijd gelijk als jullie met een jongen/meisje gaan?
mijn ouders beginnen altijd zo te zeuren enzo.

maar het is moeilijk om mn mond te houden thuis.
maar ik heb echt zo'n gevoel alsof ik de hele dag bij hem wil zijn. we zitten eigenlijk (voor een begin stadium) al best wel veel bijelkaar.
maar aan de ene kant denk ik straks lopen we te hard van stapel en loopt het fout omdat we elkaar te veel zien ofzo
hoe kom ik hierachter dan???

whahaha mijn hoofd is echt een warhoofd.

t lijkt me gewoon leuk om een keer een avondje samen met hem op stap te zijn (meestal zijn er anderen bij) hij stelde het laatst ook al een x voor maar is het gek om t een keertje te 'herinneren' zeg maar?

ik wil gewoon ontzettend graag een keer een avondje alleen met hem op stap ofzo.

ik lul weer teveel ofniet??
ik heb gewoon een warhoofd op t moment

kussie saskia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 21:05
sunflouwer
sunflouwer is offline
hahaha, dat heb ik ook altijd, maar mijn moeder ziet het meteen als ik verliefd ben, en dan maakt ze een opmerking en dan hou ik niet meer op met praten. Nu zecht ze nog wel eens tegen me; je bent echt nog steeds super verliefd op die jongen he? jepz, nog meer dan een half jaar geleden eigenlijk

MIJn vriend en ik willen ook heel veel bij elkaar zijn, en in het begin ook heel erg, en we hebben een top relatie, ik heb dit nog nooit meegemaakt dat ik zo verliefd was, en dat het ook nog eens wederzijds is...

Het kan, echt waar!!!

en vlieft zijn is coooooool!!!!

*dwarrelt rondjes door de kamer en zucht, roept daarna heeeel hard; ik ben zooo-hoooo verliefd he*
Oud 22-04-2002, 21:09
gigigirl
gigigirl is offline
hihi!! heb je verhaal gelezen! Zo voel ik me ook! (denk dat wel meer mensen dat hebben!!!!) maar vergeet ook niet dat verliefd zijn idd ook soms behoorlijk irritant kan zijn hoor
maargoed, ik ben wel blij voor je hoor!!!! Maar loop ook zeker niet te hard van stapel meteen, en ik vertel het meestal wel als ik verliefd ben!! Niet dat dat eigenlijk vaak voorkomt sinds I met him! Maarja.., dat maakt niet uit!! ik lul volgens mij ook wel veel! dus succes!! doei doei!! kus!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:15
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
X_Saskia_X schreef:
whahaha.....
dit is echt niet normaal meer!!!!!!!!
ik ben gewoon zo op en top vrolijk!!!!!
mn ma zei net tegen mij dat het van me af te lezen is dat ik verliefd ben. (en ik maar stug tegen haar volhouden dat het gewoon door het weer komt dat ik zo vrolijk ben.)

whahaha en ik heb gewoon het gevoel alsof ik nog nooit zo ontzettend verliefd ben geweest.

maar ik heb altijd in het begin zoiets van..... ik vertel het thuis nog niet...... doen jullie dat nou ook wel eens?of zeggen jullie altijd gelijk als jullie met een jongen/meisje gaan?

Ik had al 3 mnd een relatie toen ik het pas tegen mijn ouders zei.
Oud 22-04-2002, 21:23
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
X_Saskia_X schreef:
whahaha.....
Da's fet voor je! écht verliefd zijn is gewoon cool.

Citaat:

Ik hou altijd me mond. Ik kom dan op een vrijdagmiddag een x thuis met meisje X, met de boodschap "dit is Meisje X". En dan mogen ze zelf wel de rest invullen (de ervaring leert dat ouders helemaal niet zo achterlijk zijn, ze zijn zelf óók oit 17 geweest).

Heel veel succes ermee, en zo heel 'warhoofderig' praat je niet hoor, ik heb wel eens wazigere posts gezien...
Oud 22-04-2002, 21:24
eden6
eden6 is offline
Dat ligt zeker niet aan het weer; ik heb net best wel ruzie met mn vriend gehad... het was bijna uit maar ik heb nu tijd nodig om na te denken.

Ik vertel het altijd pas aan mn ouders als het een week aan is ofzo. Ik praat niet echt met mn ouders over jongens enzo en zeg het meestal pas als ik het idee heb dat het wel eens langer dan een paar dagen kan gaan duren...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:30
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
NielZ schreef:

Ik hou altijd me mond. Ik kom dan op een vrijdagmiddag een x thuis met meisje X, met de boodschap "dit is Meisje X". En dan mogen ze zelf wel de rest invullen (de ervaring leert dat ouders helemaal niet zo achterlijk zijn, ze zijn zelf óók oit 17 geweest).

Of je bent op een vrijdagmiddag al thuis met meisje X en dan komt je moeder heel leuk binnen lopen terwijl je nog half aan/uit gekleed daar staat...: "Dit is meisje X" Dan vullen ze zelf de rest wel in ja..
Oud 23-04-2002, 16:33
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
ik heb mn ouders nog nooit wat verteld.. maar ze komen er op 1 of andere manier altijd achter... Ik lul dan denk ik teveel over 1 bepaald persoon... en ach ja.. als je ver bij elkaar vandaan woont en elkaar vaker opzoekt dat de gemiddelde vriend die dichter bij woont, tja, dan vermoeden ze wel wat..
Maar zelf vertellen doe ik het nooit

Kus
Oud 23-04-2002, 20:26
Dromer
Dromer is offline
Ik denk dat m'n moeder het ook wel door heeft... zeker als ik veel over de persoon praat... Ik heb nooit een vriendje gehad, dus nog nooit iemand hoeven voorstellen... ik weet niet hoe ik dat zou doen. Momenteel ben ik ook verliefd op iemand heel ver weg, dus als ik daar naartoe zou gaan (gebeurt nooit, maar goed ) zouden ze het wel weten...
Reageren

Regels voor berichten