Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vergelijkt me de hele inhoud van de staatskas.. maar met dat geld kan je als overheid toch nog wel paar leuke dingetjes doen.. http://www.few.eur.nl/few/research/o...noordeinde.pdf kijk maar op deze link, dan zie je hoe klein beetje het is..
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige conclusie die ik eruit kan trekken is dat Bea, W-A en Max samen maar iets meer dan de helft van het salaris van Moberg verdienen. |
![]() |
||
Citaat:
verdient als onze koninklijke vorstin (bleh) kijk maar op deze link http://www.vacature.com/scripts/inde...headingID=4022 en aangezien de president van amerika heel wat meer verantwoordelijk heeft dan onze JP zal JP's loon lijkt mij ook een stukje lager liggen. en dan nog het salaris van Moberg.. zijn salaris wordt niet door ons belasting geld betaald. (onderbouwing deel 2) ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
en hoe duur denk je dat nu alles is..
al die debatten over wie met wat mag trouwen.. de koningin mag zelf ook haast niets bepalen, ALLES wordt al zowat geregeld door de staat. dus zoveel verschil zal er in ons regeringssysteem niet eens komen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zou het jammer vinden, ik vermaak me namelijk wel met het koningshuis.
Ik wil geen verkiezingstoestanden a la de VS. De koning heeft toch geen macht hier en de verdeling van de macht is voor een overgroot deel aan het volk. Wat heeft de regering nou aan een miljoentje meer of minder, helemaal niets dus. En de AOW van beatrix gaat naar een goed doel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En hoe zou de koningin wetten willen blokkeren? |
![]() |
||
Citaat:
De uitkeringen van de koninklijke familie is iets dat elke keer terugkomt, en elke keer wéér geld kost. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens hebben ze in België enkele jaren terug op dit punt een crisis daarover gehad. Koning Albert weigerde toen om een (ik meen abortus-) wet te ondertekenen. Hij is toen voor 1 dag afgetreden als koning en zijn wettelijk plaatsvervanger heeft toen de handtekening gezet. ontopic: ik zou me niet verzetten. Ik neig iets meer naar een republiek, omdat dat wat democratischer zou zijn. Maar het is voor mij geen belangrijk punt. Bea mag van mij wel blijven zitten, hoewel een overgang naar een zweeds model misschien wel een iets beter vorm is van monarchie. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Margarita uit beschuldigingen op tv Cameo | 91 | 07-03-2003 10:50 |