Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Welk cijfer geef jij dop?
1-2 0 0%
3-4 6 8.45%
5-6 25 35.21%
7-8 38 53.52%
9-10 2 2.82%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 10:05
Verwijderd
Beargumenteer als dat even mogelijk is je cijfer. En geef eventuele verbeteringen aan die jij mogelijk acht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 10:17
tacidvs
tacidvs is offline
7/8 Meeste dingen gaan goed, het is inderdaad een leuk forum. Verbeteringen: Strenger beleid.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:29
Morphia
Morphia is offline
5-6

Het idee is heel mooi, maar ik vind het zoals het nu is een puinhoop die nergens toe leidt.

(Zie ook andere poll-topic)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:10
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Morphia schreef:
5-6

Het idee is heel mooi, maar ik vind het zoals het nu is een puinhoop die nergens toe leidt.

(Zie ook andere poll-topic)

klopt.....te veel rommel gedichten...voorbeelden zat te vinden
Oud 15-04-2002, 11:41
Gothic
Gothic is offline
De sfeer is veel te slecht, er wordt te weinig gereageerd en teveel psychologische gedichten
Oud 15-04-2002, 12:13
Secreet
Secreet is offline
5/6

het is niet slecht, maar kan gewoon veel beter...
Oud 15-04-2002, 12:37
soulless
soulless is offline
6/7

Nee serieus, 5/6 of 7/8 ik wist het echt niet. Maar ehm, wat me een idee leek is voor 'vaste' mensjes een 'hoekje' neer te zetten waar ze hun stuff steeds weer inzetten, een bundel zeg maar... Lijkt me dat dat wel een heleboel gedichten op het 'losse' forum scheelt, bovendien zal de kwaliteit daar altijd wel redelijk zijn lijkt me zo, ik bedoel, als je er niks van bakt kap je er wel mee toch?
Oud 15-04-2002, 12:54
Genesis
Genesis is offline
7/8

Ik vind het een leuk forum, waar ik mijn meeste tijd op het forum doorbreng. Gezellige sfeer, alhoewel het de laatste tijd wel minder wordt, maar omdat je een aantal mensen goed kent, prik je daar wel doorheen denk ik. Ik wel iig.

Puntje van verbetering: fb's de koppen bij elkaar steken en een aantal dingen afspreken, zoals een bepaalde kwaliteit van de gedichten. Onzingedichten mogen weg wat mij betreft.

Dan komt de sfeer
vanzelf wel weer

Genesis
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 12:56
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
7/8, ik vind DoP namelijk één der beste fora. Ik vertoef hier aardig wat tijd

Ik denk dat het wel redelijk goed gaat. Het opschonen van de announcement, wat nieuwe linkjes en misschien een vaste topic die nog nader in te vullen is. Op zich wenselijk, niet noodzakelijk: extra Fbaas.
*agreed voor de volle 100%*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:26
^AmArU^
^AmArU^ is offline
5-6

Nah ik vind het minder worden;
teveel onzin
geen sfeer eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:47
Anne
Anne is offline
7-8

Ik ben hier heel vaak te vinden om gewoon gedichten te lezen, reacties te geven of zelf gedichten te posten. De sfeer is ook wel goed, maar het kan natuurlijk altijd beter en daarom heb ik niet voor 9-10 gekozen. Mijn opties voor veranderingen staan in het andere topic.
Oud 15-04-2002, 14:10
iraterrorist75
iraterrorist75 is offline
7/8 want DoP is een vet cool communicatiemiddel met andere
jongeren. ik vind het belangerijk dat je kunt chatten met anderen over je kunstzinnige dicht-hoogstandjes

ik zit hier zelf bijna dagelijks en dat is toch wel fijn om zoiets te hebben

M. VR. GR. I.R.A.
Oud 15-04-2002, 14:17
ekki
ekki is offline
Citaat:
iraterrorist75 schreef:
7/8 want DoP is een vet cool communicatiemiddel met andere
jongeren. ik vind het belangerijk dat je kunt chatten met anderen over je kunstzinnige dicht-hoogstandjes

ik zit hier zelf bijna dagelijks en dat is toch wel fijn om zoiets te hebben

M. VR. GR. I.R.A.
leuk dat je het zegt.
maar ik snap niet waar deze reactie op slaat.
als je grappig wil zijn hoeft dat niet per sé hier.
Oud 15-04-2002, 14:39
JCH83
JCH83 is offline
Ik heb voor 7/8 gekozen. Op zich is eht forum erg goed, maar er staat nog veel onzin tusse. Ik heb het dan niet over "slechte" gedichten, maar over onzinnige gedichten. Het idee achter het forum is, mensen kunnen elkaars werk beoordelen, is wel supergoed!
Oud 15-04-2002, 14:53
wizzardezz
wizzardezz is offline
ik ben net nieuw hier dus veel inzicht zal ik wel weer niet hebben maar tot nu toe vind ik het wel errug cool, ik bedoel hiermee onder andere dattik nog niet een keer een forum als dit ben tegengekomen hoewel ik wel een groot deel van mn tijd op hetr internet zit en omdat ik gedichten errug mooi vind en zelf ook een beetje schrijf.

alleen vind ik het wel een beetje raar dat een heleboel mensen het telkens maar weer hebben over onzin gedichten. Ik bedoel, als je hier een gedicht plaatst moet je het zelf toch goed vinden anders plaats je het niet?? en ook komen volgens mij de gedichten die je schrijft uit je hart anders zijn het niet echt gedichten maar eerder grappige rijpjes. dus ik vind het een beetje degenereerend tegenover mensen die volgens jullie (uitzonderingen daargelaten) onzingedichten schrijven.
maar zoals ik al zij, zoveel verstand heb ik niet van dit soort dingen. ik snap b.v. niet wat jullie met psycholochische gedichten bedoelen al vermoed ik wel dat al mijn dichtsels psycholochische gedichten zijn omdat ik alleen maar dicht als ik ''down'' ben

groetels sassefrats
Oud 15-04-2002, 14:54
s p e a r i t t
s p e a r i t t is offline
7/8

Ik vind het forum op zich heel goed; het idee en dat je gedichten kwijt kunt enzo. Maar het is jammer dat er vaak te persoonlijk op gereageerd, ik vraag me ook af of het wel zin heeft om extra forumb aan te stellen want de forumbazen kunnen de reaxis ook niet echt beinvloeden, maar wat ze wel kunnen doen is hogere eisen stellen en misschien meer gedichten naar psych doen. oja, tis trouwens wel goed dat er zoveel over dit onderwerp wordt gepraat/serieus wordt gereageerd vind ik! Als iedereen er wat aan bijdraagt moet de sfeer toch wel beter worden denkik... hm sorry deze reaxi voegt eigenlijk niet echt iets toe... maar ik zou ook niets anders weten..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:43
bambykill
bambykill is offline
7/8
Naar psych wil ik niet
Voor mijn dagboek ben ik te laks (hou het niet bij)
Het forum is voor mij echt een soort van uitlaatklep voor mijn gevoelens en ik heb het idee dat ik het steeds leuker ga vinden. Ik begin al echt een beetje te houden van dit forum...

en blablablablabla
Oud 16-04-2002, 12:33
Verwijderd
Ik twijfelde tussen 5/6 en 7/8. Ik moet zeggen, de sfeer is wel eens beter geweest. Ik heb toch op 7/8 gestemd, omdat DoP gewoon 1 van de beste fora is die ik ken. Ik kom hier al bijna 2 jaar en ik heb hier al veel veranderingen gezien. het is niet perfect en de sfeer is niet 100%, maar ik heb er vertrouwen in dat dat op den duur wel goed komt
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:27
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
5-6

Nah ik vind het minder worden;
teveel onzin
geen sfeer eigenlijk
agree
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:26
ekki
ekki is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
ik snap niet wat er grappig bedoeld was aan zijn reactie............
ik vond 't een zeer domme reactie (en niets grappigs aan, nee). maar ik vraag me af waarom iemand zoiets hier post.
Oud 16-04-2002, 20:39
Verwijderd
wel aardig
goed initiatief
voorbeelden voor hoe het beter kan
*bij iedere gedicht aantal views
Mod's die die onzin gedichten weghalen naar een ander gedeelte van DoP (nog te maken) b.v. het lachen op rijm gedeelte ofzow
weet ik veel

voor de rest
Ga zo door
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:41
Verwijderd
@ wizardess

Ehm
komen gedichten over poep aan de muur uit je hart?
denk het nie
de gedichten die wel uit iemands hart komen zijn vaak 10x beter
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:10
Verwijderd
ik twijfelde heel erg tussen 5/6 en 7/8, maar heb toch 5/6 gestemd. Ik kom hier regelmatig, ook al post ik niet zo vaak.. misschien zijn mijn beelden al lang verouderd maar toch wil ik het zeggen als het niet klopt, corrigeer me maar..

toen ik hier voor het eerst kwam - anderhalf jaar geleden - vond ik het een geweldig forum. en de eerste paar weken bleef het in mijn ogen ook een geweldig forum, maar hoe langer ik bleef hoe meer ik zag dat de mensen die bekender waren altijd positieve reacties kregen terwijl er bijna nooit werd gereageerd op de nieuwere of minder bekende forummers. ik zag er steeds minder in, omdat hoewel de meeste gedichten recht uit het hart kwamen en erg mooi waren, de hypocratie in mijn ogen steeds groter werd. ik ging naar andere fora, en zag dat daar normaal met elkaar omgegaan werd, terwijl hier veel mensen hypocriet bezig waren en slijmden bij de bekende posters. ik was niet verbaasd toen ik na er een paar maanden rondgekeken te hebben een gedicht postte er geen enkele reactie op kreeg. Ik was ook niet verbaasd toen ik, weer een paar maanden later maar met meer bekendheid, hetzelfde gedicht postte en er wel reacties op kreeg, van mensen die het allemaal geweldig vonden. dat was denk ik een jaar geleden, en toen had ik er genoeg van.

een halfjaar geleden kwam ik hier weer terug, en ik moet zeggen, de sfeer was er een stuk (een groot stuk ) beter op geworden. maar mijn eerste en sterkste indruk van DoP was geen goede, en dus voelde ik me er niet meer thuis. ja, ik lees nog regelmatig gedichten van mensen, en als ik een gedicht tegenkom dat ik erg mooi vind dan reageer ik daarop, maar zelf posten doe ik bijna nooit meer, en het gevoel dat DoP hypocriet is gaat nou niet meer weg. op zich heel jammer, want DoP is op zich een ontzettend goed forum, waar ongetwijveld een hoop lieve mensjes op komen.. maar goed. Proof me wrong
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 07:58
Caatje
Caatje is offline
Ik heb ook voor 5-6 gestemd. Ik kom hier niet zo vaak meer, want ik vind DoP ook sterk achteruit gegaan.

En de laatste tijd vind ik vooral ook de nieuwe layout nogal ergerlijk.

Ach ja, alles is vergankelijk, nietwaar?

Liefs,
Caroline
Oud 17-04-2002, 08:02
ekki
ekki is offline
Citaat:
Caatje schreef:
Ik heb ook voor 5-6 gestemd. Ik kom hier niet zo vaak meer, want ik vind DoP ook sterk achteruit gegaan.

Liefs,
Caroline
layout is toch niet vreselijk veranderd, behalve het stuk waar je moet tikken? en dan de kleurtjes fonts enzo (laten we hopen dat die eruit gaan). maar verder is er toch weinig veranderd?

en idd, alles is vergankelijk. al ben jij hier wel één van de posters die altijd megaveel reacties krijgt op een gedicht (zoals Paranoide hierboven beschreef gok ik).
Oud 17-04-2002, 08:03
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Caatje schreef:

Liefs,
Caroline
damn en dan doe ik net zo goed mijn best om eens positieve gedichten te posten
Oud 17-04-2002, 14:42
Verwijderd
7/8 heb ik gekozen omdat het op zich een heel leuk initiatief is maar wat iemand hiervoor ook al zei voor al de "bekende dichters" zeg maar die veel sturen krijgen vooral commentaar... en ik vind dat de kritiek soms wta te lief is je mag t ook wel zeggen wanneer je een gedicht niet zo mooi/goed vind en wat er dan beter aan zou moeten
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:46
AngelLena
AngelLena is offline
7-8. Het had perfect kunnen zijn, als de mensen die hier alleen maar onzin neerplanten wat nergens op slaat gewoon weg zouden blijven. Dan was het weer leuk en gezellig. De groep is wat groot geworden, maar dat voorkom je toch niet. Dus dat heb ik ontzien. Ik vind het gewoon jammer dat onzingedichten hier terechtkomen die hier niet horen. En sommige auteurs van die gedichten (ik noem geen namen) vinden het dan ook nog nodig om andermans gedichten die WEL ergens over gaan de grond in te boren. Kijk, daar wordt de sfeer wat door verziekt. Als ze nou zelf zulke meesterwerken in elkaar flansten, oke, dan mag je taktisch kritiek gaan geven, maar kom met onzin aanzetten, dan vind ik dat je weinig tot geen recht van spreken hebt. Da's het enige jammere wat ik aan dit forum vind. Verder niet.

Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:06
Caatje
Caatje is offline
Citaat:
ekki schreef:
layout is toch niet vreselijk veranderd, behalve het stuk waar je moet tikken? en dan de kleurtjes fonts enzo (laten we hopen dat die eruit gaan). maar verder is er toch weinig veranderd?
Tja, ik vind gewoon dat alles wat veranderd is een stap achteruit was voor DoP. Vooral als je reageert op een gedicht en nu alle onderstaande reacties zonder verdere bewerkings mogelijkheden van boven naar onder staan. Behoorlijk irritant. Maar goed, dat is mijn mening.

Citaat:
ekki schreef:
en idd, alles is vergankelijk. al ben jij hier wel één van de posters die altijd megaveel reacties krijgt op een gedicht (zoals Paranoide hierboven beschreef gok ik).
Ja èn? Wat wil je daarmee zeggen?
Oud 18-04-2002, 09:49
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Caatje schreef:

Ja èn? Wat wil je daarmee zeggen?
Dat je daarover dus bar weinig te klagen hebt
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 18:03
Anne
Anne is offline
Citaat:
Genesis schreef:

Gaat het ook niet om de algemene sfeer? Ik krijg meestal ook wel aardig wat reacties (sooo, arrogant ), al zijn het niet allemaal reacties waar ik ook echt iets mee kan, maar volgens mij is dat bij Carolien ook zo.
Oké, ik weet niet of ik klagerig over kom, maar ik zeg ook van alles over het feit dat er meer echte kritiek moet komen.
*neemt het voor Caatje op*
Oud 19-04-2002, 22:48
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Anneee schreef:

Gaat het ook niet om de algemene sfeer? Ik krijg meestal ook wel aardig wat reacties (sooo, arrogant ), al zijn het niet allemaal reacties waar ik ook echt iets mee kan, maar volgens mij is dat bij Carolien ook zo.
Oké, ik weet niet of ik klagerig over kom, maar ik zeg ook van alles over het feit dat er meer echte kritiek moet komen.
Ik doelde eigenlijk meer een beetje op het feit dat er ook mensen zijn die bijna nooit reacties krijgen..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 19:48
Anne
Anne is offline
Citaat:
Genesis schreef:

Ik doelde eigenlijk meer een beetje op het feit dat er ook mensen zijn die bijna nooit reacties krijgen..

Verkeerd begrepen, sorry.
Oud 20-04-2002, 22:21
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Anneee schreef:

Verkeerd begrepen, sorry.
don't bother..

heeft sig gelezen

Genesis
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:14
Proud
Proud is offline
Citaat:
Genesis schreef:

heeft sig gelezen

Lol
Oud 21-04-2002, 21:22
Caatje
Caatje is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Daar hèb ik ook niet over te klagen. (heb ik dat gezegd dan?!)
Maar veel reacties krijgen op je gedichten wil nog niet zeggen, dat het forum nog steeds leuk is.
En sterker nog, het ís niet meer leuk.

Citaat:
Anneee schreef:
Haha, sweet Anneee!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Liefs,
Caroline
Oud 22-04-2002, 17:56
Scorpio
Scorpio is offline
wie is dop
Oud 22-04-2002, 19:27
ekki
ekki is offline
Citaat:
Scorpio schreef:
wie is dop
DoP is dit forum: Dansen op Papier
Oud 24-04-2002, 13:20
ekki
ekki is offline
deze maak ik sticky-af.
er zijn namelijk weinig mensen die nu nog stemmen.
Reageren

Regels voor berichten