Advertentie | |
|
![]() |
|
Een soortemet pinpas, alleen je handtekening is je pincode. Je krijgt achteraf een overzicht van de door jouw betaalde dingen met die creditkaart en vervolgens betaal je (in termijnen) het bedrag dat jij met je creditkaart hebt besteed.
Om een creditkaart te krijgen moet je een vast inkomen hebben en je mag voor zover ik weet niet geregistreerd staan als wanbetaler of iets dergelijks bij het BKR (Bureau Krediet Registratie) in Tiel. Ik heb de voorgaande posts niet gelezen, dus misschien is dit allemaal al een keer gezegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je meer uitgeeft dan je kunt betalen, heb je dus pech. Dan moet je het later terugbetalen, en in de tussentijd vergaart die vordering dus dikke rente. Als je later nog niet betaalt wordt er waarschijnlijk toch wel beslag gelegd op het een of ander. |
![]() |
|
Ik heb zelf ook een creditcard genomen om via het internet dingen te kunnen bestellen.. heb zelf de Rabocard (= Mastercard), dit kost me 3 euro per kwartaal en mn 70 euro studiefinanciering vonden ze genoeg als vast inkomen
![]() Voor zover ik weet hoef je alleen maar rente te betalen als er aan het eind van de maand niet genoeg geld op je rekening staat om de aankopen met de creditcard te kunnen betalen.. Je kan inderdaad een limiet instellen, als jij weet dat je toch niet voor duizenden euro's per maand aan dingen besteld kan je net zo goed een limiet van een paar honderd euro instellen bij de bank.. Als je creditcard dan gejat wordt valt de schade nog te overzien.. en als je een gat in je hand hebt zou ik zeker ook een limiet instellen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Is PayPal betrouwbaar? freakinaround | 14 | 17-03-2006 22:16 | |
Werk, Geld & Recht |
paypal Tiño | 12 | 04-10-2005 00:46 | |
Games |
Word Of Warcraft Part II Verwijderd | 500 | 17-04-2005 16:06 | |
Games |
X box live Stevill | 45 | 08-04-2003 04:05 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
Wat zit er allemaal in jouw portemonnee?? Verwijderd | 62 | 16-09-2002 19:58 |