Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
soms ben ik wel asociaal tegen anderen,maar dat ligt vooral aan de houding die ze naar mij geven, staat t me niet aan dan ben ik
![]() Maar in t verkeerd is t wel ikke,ikke, en de rest kan stikken, behalve bepaalde groepen dan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar, laat ik eens generaliseren en stellen dat de gemiddelde aosciale persoon niet zo veel wijsheid bezit, anders zou hij/zij er niet voor kiezen asociaal te zijn. Dan zou het logisch zijn aan te nemen dat die personen ook niet veel zelfkennis bezitten. Ach, het maakt mij niet veel uit of zulk soort mensen het toegeven of ontkennen, het verandert mijn mening over ze toch niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: mwah... ik kan heel sociaal zijn...
Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 12:54. |
![]() |
|
Ik heb weinig sociaal contact met mensen, maar als ik dat wel heb, ben ik natuurlijk wel sociaal. Een kwestie van beleefdheid en een goede opvoeding. Dat kan ik niet van iedereen (in m'n dagelijks leven) zeggen.
Ripper
|
Verwijderd
|
Ben af en toe echt asociaal, maar meestal hou ik wel rekening met de mensen om me heen. Moet me toch een beetje aanpassen aan mn medemens
![]() Wanneer ik iemand asociaal vind is wanneer hij/zij met opzet kwetsende opmerkingen maakt, zich niet echt aardig opstelt tegenover anderen en gewoon geen rekening houdt met anderen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sex met iemand die een vriend(in) heeft speedyme | 80 | 03-06-2004 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
(On)Menselijke Reacties ranonkel | 39 | 14-05-2004 16:29 | |