Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 17:45
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
jhello

mijn vriend zit op kamers, en ik ga 'm vrijdag afhalen aan het station!
Maar ik wou eens origineel en verrassend zijn...
Zoals een jongen een roos zou meenemen, maar dat is niet zo geschikt voor AAN een jongen te geven denkik ?

Iemand een idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 17:48
Gwinnie
Gwinnie is offline
ga op je handen op t perron staan. t zal m iig verrassen...

verder,, tja, m gewoon gelijk meeslepen naar de snackbar ofzo en m een frikandel geven?
of stap 1 halte voordat hij uit moet stappen in en ga doodleuk naast m zitten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:49
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
koop ik bij zo'n stationkiost zo'n balonnetje in de vorm van een hart
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:51
Verwijderd
Ik gaf mijn vriend ook een roos hoor. Als je origineel wil zijn kan je ook een andere bloem geven.
Je kan ook een verschrikkelijk lief kaartje sturen. Als hij dan thuiskomt van zijn weekend met jou ziet hij dat kaartje liggen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 12-11-2003 @ 18:45:
jhello

mijn vriend zit op kamers, en ik ga 'm vrijdag afhalen aan het station!
Maar ik wou eens origineel en verrassend zijn...
Zoals een jongen een roos zou meenemen, maar dat is niet zo geschikt voor AAN een jongen te geven denkik ?

Iemand een idee?
ik geef ook gewoon een roos aan mijn vriend is nix ergs aan. okay, hij is dan ook zo lekker romantisch

maar ehm, zoals maanmeisje al zei, zo'n lief ballonnetje, die je op grote stations kunt kopen.

een andere bloemsoort? gerbera's vind ik persoonlijk ook erg mooi, en die heb je in zowat alle kleuren. Moet je gewoon met een bloemsoort komen die hij leuk vindt

zo'n lief klein kaartje in een lief klein envelopje met een toepasselijke spreuk erop is ook wel erg romantisch
Oud 12-11-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 12-11-2003 @ 18:48:

die vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:27
Pletterprater
Pletterprater is offline
Men nemen een kartonnen bord en maakt daar aanvast, een stok (of 2)

Voordat men echter deze stokken eraan vastmaakt, is het wellicht verstandig eerst het kartonnen bord op te sieren met de naam van je geliefde in felle opvallende kleuren, tesamen met creatieve grote tekeningen, zodat de tekeningen ook van een afstand te zien zijn.

Eenmaal dit bord in elkaar gezet gaat men op de dag van het arriveren, naar het station (met bord). Eenmaal op het perron van aankomst van je geliefde houd je het bord omhoog wanneer zijn trein arriveert, zodat hij je meteen herkent, ook door de drukte heen.

Eveneens wellicht leuk om op het bord een liefdesspreuk te gebruiken of te ondertekenen met XXX... of iets dergelijks. Hoop dat je creatief genoeg bent om zelf uit te vinden, wat die geliefde van je fantastisch vind om te lezen op zo'n bord

Is maar een idee uiteraard
Oud 12-11-2003, 18:46
ekki
ekki is offline
Ik denk dat de gemiddelde man blijer is met een bloem (zonnebloem is overigens ook mooi ) dan met zo'n vreselijk debiele ballon waar je mee voor gek loopt.

Maar dat is mijn mening.

Mijn vriend heb ik ook 'ns een roos gegeven, zijn ouders waren verbaasder dan hem geloof ik (stomme ouders).
Oud 12-11-2003, 18:57
martijn1985
martijn1985 is offline
waarom zou je aan een jongen geen roos kunnen geven?

De roos is afaik een teken van liefde. Dat vind een jongen toch ook leuk om te krijgen?

deze jongen iig wel. Of ben ik een uitzondering?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:00
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zou een roos echt superlief vinden om te krijgen!! En anders stel je jezelf verdekt op, loop je achter hem aan en tikt hem dan op zijn schouders. Krijg je vast een leuke reactie als hij achterom kijkt
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:51
tacidvs
tacidvs is offline
Of doe een bivakmuts op, en verder in het zwart en op afgetrapte gympen, lekker ordi in ieder geval en de bivakmuts is verplicht. Laat hem dan 5 minuten staan, tot ie lekker gaat staan wachten, besluip hem dan, verrassingsaanval, sleur hem naar de grond, leg hem in een houdgreep. dan doe je je bivakmuts af en zoent hem vol op z'n mond en zegt iets schattigs.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:05
ekki
ekki is offline
Hahahaha
Als je dat op Rotterdam CS doet, dan krijg je meteen 4 politieman op je dak .
Oud 12-11-2003, 20:27
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 12-11-2003 @ 20:51:
Of doe een bivakmuts op, en verder in het zwart en op afgetrapte gympen, lekker ordi in ieder geval en de bivakmuts is verplicht. Laat hem dan 5 minuten staan, tot ie lekker gaat staan wachten, besluip hem dan, verrassingsaanval, sleur hem naar de grond, leg hem in een houdgreep. dan doe je je bivakmuts af en zoent hem vol op z'n mond en zegt iets schattigs.
leuk idee, maar hij is al eens echt overvallen, en heeft daar niet zon leuke vervaring aan over gehad...

Iets kleins als;
halfuurtje op voorhand met spijt sms'en dat ik hem niet kan komen afhalen,
maar er dan toch staan...
lijkt ook leuk, maar is natuurlijk niet spectaculair
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:30
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 12-11-2003 @ 21:27:
leuk idee, maar hij is al eens echt overvallen, en heeft daar niet zon leuke vervaring aan over gehad...

Iets kleins als;
Zou ik niet doen, straks stapt hij bij het eerste de beste station uit en neemt hij de trein terug naar huis
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dat zou ik idd ook niet doen joh straks slaat ie je keihard van schrik/verdediging niet zon strak plan dus hahahah
maarre ik zou dan toch ook eerder een roos ofzo geven )of een ander klein kadootje leuk inpakken) dan zon ballon idd...
ik koop regelmatig kleinigheidjes voor mn vriend bv ene fotolijstje met mijn foto of een leuk hebbedingetje voor op de kast/bureau... tis maar net wat jev riend leuk vind he
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:44
Danny
Danny is offline
een serenade
Oud 12-11-2003, 20:57
Verwijderd
laat op het station of in de trein omroepen dat je heel erg van hem houdt!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 21:05
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-11-2003 @ 21:57:
laat op het station of in de trein omroepen dat je heel erg van hem houdt!
doen ze dat dan
Oud 12-11-2003, 21:52
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 12-11-2003 @ 22:05:
doen ze dat dan
Hmmm, moet je vragen denk ik.
Heb wel ooit gehoord (ja, door luidsprekers hoor je nu eenmaal, dus wel zelf meegemaakt) dat er een klein kind opeens zei wat het volgende station was
Oud 12-11-2003, 22:01
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Sexy lingerie aandoen en verder niks alleen een lange jas (kouuuuuuuuuuud) of geen slip/ BH ofzo....en dat dan ff melden of ehh laten zien hehe indien mogelijk....en dan thuis de rest....

Naja t hoeft natuurlijk niet altijd perse zo'n seksueel getint iets te zijn, maar ik kon zo gauw ff niks verzinnen van wat een jongen nou leuk zou vinden
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 23:30
twim
twim is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 12-11-2003 @ 23:01:
Sexy lingerie aandoen en verder niks alleen een lange jas (kouuuuuuuuuuud) of geen slip/ BH ofzo....en dat dan ff melden of ehh laten zien hehe indien mogelijk....en dan thuis de rest....

Naja t hoeft natuurlijk niet altijd perse zo'n seksueel getint iets te zijn, maar ik kon zo gauw ff niks verzinnen van wat een jongen nou leuk zou vinden
Strak plan

En om 't af te maken doe je er een van je vriendinnen bij die hij leuk vind
Succes gegarandeerd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 09:40
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
bloemen zijn fout

een stomme ballon is nog fouter

Citaat:
En om 't af te maken doe je er een van je vriendinnen bij die hij leuk vind
dat is natuurlijk het beste plan wat er bij staat
Oud 13-11-2003, 10:09
Verwijderd
ik ga altijd op een plek staan waar hij me niet ziet maar ik hem en als ie dan langs loopt dat ik naast hem lopen...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 13:11
Verwijderd
Ik besluip m'n vriendje altijd als hij op me staat te wachten op het station Meestal lukt het trouwens niet, dan loopt het erop uit dat hij me aan ziet komen rennen, dat vind ik altijd wel schattig, dan spring ik in z'n armen Moet hij ook eens bij mij doen (niet te hard natuurlijk )

Ik vind dat idee van Bikkelvrouw wel leuk, hem in de trein opzoeken. Dat zou echt iets voor mij zijn
Maarjah.. dan moet je hem natuurlijk wel vinden.. ik zie mezelf al die hele trein doorlopen

Of je kunt iets kleins voor hem kopen. Of iets te eten waarvan je weet dat hij het lekker vindt, een zak snoep ofzo.

Of hele mooie kleren aandoen enzo, zorgen dat je er heel mooi uitziet en hem dan mee uit eten nemen ofzo. (Ligt er natuurlijk ook aan hoe laat jullie afspreken).
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 13:40
Verwijderd
je kan hem inderdaad bespringen alsof je hem een jaar niet gezien hebt ofzo, helemaal omarmen ect ect...
maar lijkt me ook een beetje vreemd, je kan de verassing ook tot thuis laten wachten, dan verzin je daar wat...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2003, 14:05
Verwijderd
Heb ik ook eens gedaan voor m'n vriend; een kaartje en een cd gegeven. Vond hij heel leuk
'k Ben ook eens in 't station gaan staan en gewacht tot ik hem rond zag kijken op het perron, op zoek naar mij. Toen belde ik om te zeggen dat ik hem niet op kwam halen, en hij maar zelf moest komen lopen.. Was wel leuk om hem van bozig naar vrolijk te zien gaan
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 14:37
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-11-2003 @ 15:05:
Heb ik ook eens gedaan voor m'n vriend; een kaartje en een cd gegeven. Vond hij heel leuk
'k Ben ook eens in 't station gaan staan en gewacht tot ik hem rond zag kijken op het perron, op zoek naar mij. Toen belde ik om te zeggen dat ik hem niet op kwam halen, en hij maar zelf moest komen lopen.. Was wel leuk om hem van bozig naar vrolijk te zien gaan
die idee vind ik wel leuk om te zien

Ik zou zeggen,verkleed je als een zwerver...loop langs hem en geef hem een roos.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 14:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 12-11-2003 @ 18:48:
ga op je handen op t perron staan. t zal m iig verrassen...

verder,, tja, m gewoon gelijk meeslepen naar de snackbar ofzo en m een frikandel geven?
Dat vind ik de beste tot nu toe!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 13-11-2003 @ 15:53:
Dat vind ik de beste tot nu toe!
Idd, die is leuk
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:29
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 12-11-2003 @ 21:27:

Iets kleins als;
Dit kan je wel doen maar dat je inderdaad ineens naast hem in de trein zit..
Oud 16-11-2003, 18:50
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 12-11-2003 @ 19:26:
die vind ik leuk

ja dat vin ikke ook
Oud 16-11-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef op 12-11-2003 @ 20:51:
whaha dies wel lollig jah en dan sleur je m de pleej in
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:10
Studentje
Studentje is offline
Als mijn vriendin iets leuks voor me zou hebben, zou ik hopen dat ze het zelf verzonnen heeft.

En niet van één of ander forum.

Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat dat idee van die halte eerder wel leuk is, al zijn sommige treinen natuurlijk wel erg lang.
Reageren

Regels voor berichten