Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Men nemen een kartonnen bord en maakt daar aanvast, een stok (of 2)
Voordat men echter deze stokken eraan vastmaakt, is het wellicht verstandig eerst het kartonnen bord op te sieren met de naam van je geliefde in felle opvallende kleuren, tesamen met creatieve grote tekeningen, zodat de tekeningen ook van een afstand te zien zijn. Eenmaal dit bord in elkaar gezet gaat men op de dag van het arriveren, naar het station (met bord). Eenmaal op het perron van aankomst van je geliefde houd je het bord omhoog wanneer zijn trein arriveert, zodat hij je meteen herkent, ook door de drukte heen. Eveneens wellicht leuk om op het bord een liefdesspreuk te gebruiken of te ondertekenen met XXX... of iets dergelijks. Hoop dat je creatief genoeg bent om zelf uit te vinden, wat die geliefde van je fantastisch vind om te lezen op zo'n bord ![]() Is maar een idee uiteraard
|
Ik denk dat de gemiddelde man blijer is met een bloem (zonnebloem is overigens ook mooi
![]() Maar dat is mijn mening. Mijn vriend heb ik ook 'ns een roos gegeven, zijn ouders waren verbaasder dan hem geloof ik (stomme ouders).
|
![]() |
Of doe een bivakmuts op, en verder in het zwart en op afgetrapte gympen, lekker ordi in ieder geval en de bivakmuts is verplicht. Laat hem dan 5 minuten staan, tot ie lekker gaat staan wachten, besluip hem dan, verrassingsaanval, sleur hem naar de grond, leg hem in een houdgreep. dan doe je je bivakmuts af en zoent hem vol op z'n mond en zegt iets schattigs.
|
![]() |
||
Citaat:
Iets kleins als; halfuurtje op voorhand met spijt sms'en dat ik hem niet kan komen afhalen, maar er dan toch staan... lijkt ook leuk, maar is natuurlijk niet spectaculair ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
dat zou ik idd ook niet doen joh straks slaat ie je keihard van schrik/verdediging
![]() maarre ik zou dan toch ook eerder een roos ofzo geven )of een ander klein kadootje leuk inpakken) dan zon ballon idd... ik koop regelmatig kleinigheidjes voor mn vriend bv ene fotolijstje met mijn foto ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb wel ooit gehoord (ja, door luidsprekers hoor je nu eenmaal, dus wel zelf meegemaakt) dat er een klein kind opeens zei wat het volgende station was ![]()
|
Sexy lingerie aandoen en verder niks alleen een lange jas (kouuuuuuuuuuud) of geen slip/ BH ofzo....en dat dan ff melden of ehh laten zien hehe indien mogelijk....en dan thuis de rest....
Naja t hoeft natuurlijk niet altijd perse zo'n seksueel getint iets te zijn, maar ik kon zo gauw ff niks verzinnen van wat een jongen nou leuk zou vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En om 't af te maken doe je er een van je vriendinnen bij die hij leuk vind ![]() Succes gegarandeerd |
![]() |
||
bloemen zijn fout
een stomme ballon is nog fouter Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik besluip m'n vriendje altijd als hij op me staat te wachten op het station
![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind dat idee van Bikkelvrouw wel leuk, hem in de trein opzoeken. Dat zou echt iets voor mij zijn ![]() Maarjah.. dan moet je hem natuurlijk wel vinden.. ik zie mezelf al die hele trein doorlopen ![]() Of je kunt iets kleins voor hem kopen. Of iets te eten waarvan je weet dat hij het lekker vindt, een zak snoep ofzo. Of hele mooie kleren aandoen enzo, zorgen dat je er heel mooi uitziet en hem dan mee uit eten nemen ofzo. (Ligt er natuurlijk ook aan hoe laat jullie afspreken). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik ook eens gedaan voor m'n vriend; een kaartje en een cd gegeven. Vond hij heel leuk
![]() 'k Ben ook eens in 't station gaan staan en gewacht tot ik hem rond zag kijken op het perron, op zoek naar mij. Toen belde ik om te zeggen dat ik hem niet op kwam halen, en hij maar zelf moest komen lopen.. Was wel leuk om hem van bozig naar vrolijk te zien gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou zeggen,verkleed je als een zwerver...loop langs hem en geef hem een roos. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als mijn vriendin iets leuks voor me zou hebben, zou ik hopen dat ze het zelf verzonnen heeft.
En niet van één of ander forum. Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat dat idee van die halte eerder wel leuk is, al zijn sommige treinen natuurlijk wel erg lang.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat was jouw ergste date ooit? @Moon | 461 | 20-04-2007 19:56 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 |