Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
brinta, minuut om het te maken en nog een minuut om het naar binnen te lepelen
![]() Meenemen op de fiets gaat goed met muslirepen, ontbijtkoekrepen (kapitein koek!) en als je geen handschoenen draagt sultana's. En ook met appels en bananen, trouwens, maar een bananenschil of klokhuis stop je natuurlijk wat minder graag in je jaszak dan het plasticje van een muslireep. En fruitontbijt van Hero is heel lekker, vooral die met aardbeismaak ![]() Al die snelle dingen zijn trouwens niet praktisch als je een grote eter bent, want dan is je maag zó weer leeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Fruit?? Ik neem 's morgens altijd een sinaasappel ofzoiets mee als ik te laat ben... kan ik dan op mijn fiets eten
![]() (geen aanrader als je niet zonder handen aan het stuur kan fietsen... ben in het verleden al meerdere keren onderuit gegaan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidtopic #26 Balance | 500 | 08-09-2012 18:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25 fizzle-fluffy | 500 | 08-08-2011 16:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Drie maaltijden per dag gezonder dan twee maaltijden per dag? 0fd1ba6bef258b3 | 10 | 11-10-2005 19:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 25! Miracle | 489 | 28-09-2004 17:14 | |
Psychologie |
computerverslaving! pessimistje | 38 | 01-08-2003 02:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |