Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ALs een jongen je zó kwetst moet je dit zien als een enorm slechte eigenschap van hem en hij zal er vast nog wel meer hebben dus je moet hem echt vergeten! (lekker makkelijk gezegd, maar probeer hem gewoon te ontwijken zodat je hem langzaam aan vergeet)
|
Verwijderd
|
Jongens van jou leeftijd denken inderdaad nog niet heel erg na over de gevoelens van meisjes. Al vind ik soms dat meisjes dat net zo min doen.
Hij heeft je flink belazerd dus ik zou toch proberen om hem te vergeten, en je blik te werpen op alle andere leuke jongens, want er zijn echt wel jongens die je niet zullen belazeren hoor. Neem dat maar van me aan... |
![]() |
|
![]() |
Snap dat dan, hij had gewoon fftjes zin in je die zaterdag, maar misschien ben je het toch niet helemaal voor hem en heeft ie maar een leukere vriendin gezocht. Was voor mij niet zo moeilijk om achter te komen.
|
Wachten is dom!!!
Daar is je leven veel te kort voor!!!! maar goed... aan de titel te zien ben je niet al te intelligent en kom je er met een paar breezahs er wel weer overheen... wacht dus niet meer, dat heb je hier van geleerd en zo leer je steeds meer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind zo'n dingen zo puberaal. Als ik men oude doos boven zou halen, zou ik samen met men grootmoeder vertellen over de tijd dat ze nog niet naar fuifjes mocht en dat ze vast en zeker niet kuste met de eerste de beste waar ze vlindertjes voor had. Ik doe dat zelfs niet. (En dan is het al erg) In hormonale tijden, ben je gevoelig. Isn't it? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als hij niets meer van zich had laten horen dan had ik dat zelf ook wel kunnen verzinnen
||
Citaat:
![]() ik denk dat je die gast doorhebt ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij laat je ook alles zo makkelijk aanpraten... genoeg gozers zeggen tegen meiden dat ze dr knap leuk en lief vinden je gelooft het ook meteen.... |
![]() |
|
ok voordat er iemand leuk verdergaat in dit topic... uhm laten we alle trieste vooroordelen als: alle jongens zijn klootzakken of ja jongens op die leeftijd denken niet aan de gevoelens van een meisje ff lekker overboord gooien. het slaat totaal nergens op en ik vind de mensen die zulke stellingen/meningen posten naief en hypocriet, of ze hebben echt geen leuk liefdesleven gehad. tis hier niet mun bedoeling om te gaan lopen flamen maar het is gewoon onzin. generalisatie is flauwekul dus niet meer doen
![]() uhm ontopic dan maar: tsja tis echt heel bagger voor je, maar wat ik drvan denk is dat ie alleen sex met je wilde, of even tussendoor iets snel.. (vergeef mijn lompheid), het beste is dat je em gewoon vergeet (ofnee nog beter, snel een andere wel goede jongen leuk gaat vinden). je moet het zo zien, al je volgende relaties zulle een stuk eerlijker zijn enzovoorts.. leer ervan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|