![]() |
|
In mijn vriendenkring op de uni heb ik al vrijwel alles ter sprake gebracht.
![]() Even kijken... Masturbatie is alleen heel lacherig over gepraat, SM komt niet aan bod en we hebben het nog niet over gay seks gehad. Maar dat komt nog wel. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() .... ik vind ook altijd de verkeerde mensen leuk .. |
![]() |
|
Ligt soms totaal aan de stemming. De enige taboe binnen de vriendenploeg is de uitvoering van de besproken dingen. Die doe je maar buiten de ploeg
![]() (dat is zo afgesproken om niet de hele groep uit elkaar te halen als er eens een relatie op zou breken)
|
Met mijn beste vriendinnen bespreek ik het meestal wel. Ze hoeven natuurlijk niet ALLES te weten, maar ze weten wel veel.
Met mijn collega's van het showdansen bespreek ik toch nét iets meer, als we het ergens anders over hebben, komen we toch weer terug op het onderwerp seks...
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik bespreek best veel met mijn vrienden. Voorál masturbatie
![]() Ja... Eigenlijk alles wel, vaak in de late uurtjes in een aangeschoten bui, worden ook standjes en dergelijke wel besproken. En ook 1 op 1 met een goede vriend of vriendin kletsen we erover. Heel makkelijk! Al houden we de intieme persoonlijke dingen gewoon voor ons, vanzelfsprekend.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
We hebben het er wel eens over, maar er is een kerel uit onze groep met een echt onuitstaanbaar lelijke en dikke vriendin (zegt ie zelf ook, al 2,5 jaar 'echte liefde' dus) en als hij zich ermee gaat bemoeien dan kappen we het gesprek toch snel af.
Nog een gruwelijk sterke opmerking van hem over zijn vriendin: Als ik sex met haar wil hebben leg ik gewoon een sufplank op haar dijen, daar ga ik op liggen, geef haar een klap op haar billen en ik surf zo naar binnen. Geef toe, je moest erom lachen.
|
eh..nou, ok, een heel klein beetje dan
![]() met mn beste vriendin heb ik totaal geen taboes, net zoals met mn beste vriend, de rest van mn vriendengroep weet een beetje, wat ik af en toe enthousiast vertel. Vind het best zo ![]()
|
![]() |
hehe...nou..Ik ben nogal "preuts" ik erger me er vreselijk aan als meisjes van 14 (mijn klasgenoten) gaan vertellen dat ze met hun 4 jaar oudere vriend het hebben gedaan in de bosjes terwijl ze nog pas een week verkering hebben. Echt dom vind ik dat. Nou, dat is nou echte liefde!
![]() Ik ben maar op 1 jongen en hoewel ik maar 1 keer met hem heb gepraat en hem nu nooit meer zie, blijf ik op de 1 of andere manier verliefd op hem.... Op de je 14de weet je heus nog niet wat "echte liefde" inhoud. En ik dus ook niet. Bij mij in de klas zijn de volgende dingen taboe: - SM (deze telt 4 x mee) - Sex met gothics ![]() - en waarschijnlijk mijn ontschuldige verhaaltjes over meisjes die bezocht worden door een vampier joch ook...Oh, asjeblieft, genade, maak me niet belachelijk ![]() - Sex tussen lesbies/homo's (Daar word altijd lacherig over gedaan....en honend word er dan gevraagd hoe vaak ze zijn klaargekomen. Heel respectvol weer!) Nou, ik vind het dus zeer belachelijk dat meisjes op hun 14de sex hebben en het dan al zo uitgebreid gaan zitten vertellen. Dan hoop ik dat ze een keer zwanger worden. Sorry, maar dat is niet echt iets wat je "zomaar even op je veertiende" doet. JE hoort er al niet meer bij als je nog niet op je elfde hebt getongzoend.Je hoort er al niet meer bij als je op je veertiende geen sex hebt gehad. Ziek word ik ervan. Ik ben niet van plan om op mijn veertiende sex te hebben. Asjeblieft niet zeg, bij het idee alleen word ik al kotsmisselijk! Zoenen is leuk, maar daar kan het op je veertiende toch wel bij blijven! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar je opmerking dat iemand op zijn/haar 14e niet het fenomeen seksualiteit zou mogen ontdekken, vind ik onzin.
||
Citaat:
contact forum:^ ![]() oja, over alles kan gepraat worden, soms gebeurt dat ook maar meestal niet
|
|