Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2003, 10:08
Bobby B
Bobby B is offline
zou iemand snel de volgende franse zinnetjes voor me willen nakijken? alvast bedankt. het zijn trouwens losse zinnen.

il va le plus souvent pour un supporter sie ordinaire son club veut soutenir avec la violence.

il défend son club pour conserver l'honneur du club, le groupe de gens et la ville.

est parce que le football est populaire et nationaliste donc reflète parfaitement notre société?

Je ne sait pas, mais il est clair que l'hooliganisme est une manifestation de peur, tout comme le racisme.

Les Brésiliens ne connaissent pas d'hooliganisme parce que le football pour leur est passion, et pas de colère.

mais à mon sens il n’y a pas lien entre la passion et l'agressivité

l'Angleterre n'est pas une cause de l'hooliganisme.

Il s'agit des gens qui expriment la colère refoulée.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2003, 11:06
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Bobby B schreef op 26-11-2003 @ 11:08:
zou iemand snel de volgende franse zinnetjes voor me willen nakijken? alvast bedankt. het zijn trouwens losse zinnen.

il va le plus souvent pour un supporter sie ordinaire son club veut soutenir avec la violence.

il défend son club pour conserver l'honneur du club, le groupe de gens et la ville.

est parce que le football est populaire et nationaliste donc reflète parfaitement notre société?

Je ne sait pas, mais il est clair que l'hooliganisme est une manifestation de peur, tout comme le racisme.

Les Brésiliens ne connaissent pas d'hooliganisme parce que le football pour leur est passion, et pas de colère.

mais à mon sens il n’y a pas lien entre la passion et l'agressivité

l'Angleterre n'est pas une cause de l'hooliganisme.

Il s'agit des gens qui expriment la colère refoulée.
hier hapert er volgens mij veel aan

eerste zin: sie??? moet waarschijnlijk si zijn
maar wat je bedoelt met die zin? ik heb geen idee, ik raak er niet wijs uit

uhm, bij de tweede zin
c'est parce que...
of est-ce que c'est...
voetbal die nationalistisch is? hoezo?

derde zin
je ne sais pas
en die tout moet daar volgens mij niet bij

parce que le foot (die ball moet daar niet persé bij) est une passion pour ils (ik denk dat het ils is, maar weet het niet zeker, zoek het effe op, de 3e pers. mv. in de reeks moi-toi-...)

il n'y a pas un (of is het vrouwelijk, hoe dan ook, je lidwoord ontbreekt) lien

der zullen nog wel dingen mis zijn, denk ik maar dit valt voor mij het meest op...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 18:25
ratonita7
ratonita7 is offline
Ik denk dat het makkelijker zou zijn als je me de Nederlandse zinnen geeft, want hier raak ik echt niet wijs uit!
Reageren

Regels voor berichten