![]() |
|
Hier twee hele korte "gedichtjes" over hoop. Eén van die twee komt waarschijnlijk op een kerstkaart die ik in opdracht van school moet maken.
(Even een kanttekening: het is voor de kerstkaart die door twee gefuseerde scholen verstuurd gaat worden. De fusie verliep klote, niemand denk dat het ooit nog wat gaat worden en nu wil de rectrix een kerstkaart met het thema "hoop") Welke vinden jullie het beste en waarom? (of vinden jullie het allebei niks?) Wat kan er anders/beter? De tekst wordt gecombineerd met een plaatje dat hier op lijkt Hoop Wees mild voor hoop want vol van kracht is niets zo kwetsbaar Hoop Hoop koesteren is leven zaaien Een lichtpunt begraven en wachten tot het de zon wordt.
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat meer over hoop voor een betere toekomst die nog moet komen, en dat je die hoop moet koesteren....maar er IS dus wel hoop, zegmaar. Maar dat haal jij er dus niet uit, fijn dat je dat zegt, dan kan ik kijken of ik dat nog duidelijker kan maken.... ![]()
|
Ik heb 'm wat aangepast, maar ik ben bang dattie nu minder krachtig is....wat vinden jullie?
Hoop Wees mild Voor hoop Want Hoe vol van kracht het ook is, er is toch niets Zó kwetsbaar. [edit] Versie huppeldepup: Hoop Koester de hoop Vol van kracht Want niets is zó kwetsbaar.
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 21:24. |
![]() |
|
|