Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2003, 10:46
Gantboy86
Gantboy86 is offline
ik had een vriendin naar 3 jaar gooi de ze het zo maar weg in eens uit het niets best raar vond ik het en ik was er kapot van dacht leven gaat door maar nu heb ik er spijt van ik zag de laaste en zij doet of er niets aan de hand was enzo.. naar 3 jaar met elkaar de hebben gehad kan je toch wel een beetje gevoel blijfen houden of licht dat aan mij???? en dan stuurd ze een smsje dat ze een vriend van me leuk vind wat moet ik doen me er iets van zeggen of gewoon laten gaan???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2003, 10:55
miro
miro is offline
Ok, ik heb toch niks te doen.

Ik had een vriendin, maar na 3 jaar gooide ze de relatie zo maar weg, ineens uit het niets. Dat vond ik best raar en ik was er kapot van.

Ik dacht het leven gaat door maar nu ik er spijt van. Ik zag haar laast en zij deed of er niets aan de hand was enzo.. Na een relatie van 3 jaar kan je toch wel een beetje gevoel blijven houden of ligt dat aan mij????

En dan stuurt ze me een smsje waarin staat dat ze een vriend van me leuk vindt. Wat moet ik doen? Er iets van zeggen of gewoon laten gaan???
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 10:57
miro
miro is offline
Ze is iig eerlijk tegen je dat ze wat voor je vriend voelt, wel erg lullig maar weinig tegen te doen lijkt me. Voel jij nog wat voor haar of niet? En waarom is t uitgegaan?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 10:59
Aniken
Aniken is offline
Bedankt voor de vertaling, daar kan ik iets meer mee

Maar oké. Dat is geen lief smsje, zou maar geen moeite meer voor dr doen. Lekker laten gaan. En het leven gaat door, blabla, dat klopt allemaal.

Je komt er wel weer overheen. Niet dat 3 jaar helemaal niets is, maar je bent nog maar 17, get over it! Iemand die na zo'n tijd ineens achter een vriend(in) van me aan zou gaan kon echt doodvallen voor mij..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 11:23
Eurydice
Eurydice is offline
Oké, makkelijk gezegd van mij, maar wel waar: wees blij dat je van haar af bent. Hoe gevoeloos en ontactisch kun je zijn? Dat ze zoiets naar jou stuurt vind ik echt niet normaal hoor. Ja, wel eerlijk, maar zeg dan liever niets.
Oud 21-11-2003, 12:04
Gantboy86
Gantboy86 is offline
oke mensen bedankt voor dit duzz ik moet haar laten lopen naar 3 jaar en jah ik heb het meer gehoord.je bent pas 17 maar dat meisje.. zit heel diep in mij hart.
en ze heeft mij met dingen geholpen zo als toen mij moeder dood ging was ze er dag en nacht voor mij.
duzz ik denk vergeeten niet kan maar ik kan het wel probeeren achter me de laten. ga me best doen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 12:09
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Ik denk dat je is met haar moet praten.
Okay t komt miss nie meer goed *beter ook denk ik zo gevoelloos dat ze is*
Vraag dr waarom ze jou zo een smsje stuurt, om jou jaloers te maken?
Wat ze vort doet zijn jou zaken niet dus moet ze je ook met rust laten *ze doet toch ook op straat of dr nix aan de hand is waarom dan wel zo een smsje?*
Als je vriend iets met haar neemt heeft hij geen respect voor jou!
And thats what i think!
Oud 21-11-2003, 12:27
Gantboy86
Gantboy86 is offline
ik zouh het niet weten waarom ze zo smsje stuurt maar als ik vraag waarom doe je dit dan weet ik al zeker dat dit haar antwoord is:gaat je niets aan en waarom zouh ik jouw er mee willen hebben als ik die vriend van jouwe wil!

en praat valt niets de praaten hebben we al heel veel gedaan in die drie jaar dat we wat hadden en nu als we praaten krijgen we allen maar meer haat in elkaar lijkt het wel raar maar waar!
en waarom ik zouh het niet weten?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 13:05
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
aan zo'n iemand zou ik geen aandacht besteden, ze komt nogal arrogant en asociaal over.. sorry,..
Probeer het te vergeten, je bent nog jong en er lopen veeeel leukere meisjes rond
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 13:15
Gantboy86
Gantboy86 is offline
ze komt nogal arrogant en asociaal over.. sorry,..

maar dat is ze niet nu wel vraag niet waarom meschien wilt ze laten zie dat ze over mij heen is?
maar dan vraag ik me af waarom op deze manier waarom niet op een gewoon manier?

en nu als ik haar bel dan neemt ze niet meer op en ik heb het tegen die vriend van mij gezegt en die zij van hmmm.. vaag meisje maarjah stuurt er wel effe een smsje en je raart nooit wat ik voor smsje van haar krijg het zelfde wat hij naar haar had gestuurd pfff snap ze nu echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 14:33
guess what
guess what is offline
Leer asjeblieft een beetje normaal Nederlands, voordat je wil dat iemand serieus hier op antwoordt.
Ooit van interpunctie gehoord?
Oud 21-11-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 21-11-2003 @ 15:33:
Ooit van interpunctie gehoord?
Zo te zien niet.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:07
Verwijderd
dit leest ronduit kut...

maar ja, dankzij de vertaling kan ik het volgende zeggen:

Vergeten die hap, ze is arrogant, en laat je duidelijk links liggen. Het is erg vervelend maar ze is je niet waard, zeker nu ze zo ineens dan die vriend van je leuk vind.
life goes on
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten