Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zit je al op acteren o.i.d.? zulke toneelscholen stellen vaak namelijk erg hoge eisen qua improvisatie vermogen e.d. ook moet je vaak kunnen zingen en/of dansen (maar niet op alle scholen geloof ik). ontwikkel je dus goed voordat de audities eraan komen! dat kan je erg helpen en je ook sterker in je schoenen doen staan op zo'n moment van een auditie.
ga eens zoeken op schoolweb daar vind je geloof ik bijna alle scholen die er zijn (die tenminste officieel zijn herkend). dit is een zoekresultaat van mij. |
![]() |
||
Citaat:
Thanks.. Ik had zelf al heel erg veel gezocht, maar kwam niet uit op wat ik zocht... Ikzelf zit nu voor het zesde jaar op toneel. (waarvan drie jaar in een productiegroep, dit houdt in dat je meteen met een stuk begint) Ik heb vijf jaar op klassiek ballet gezeten en een jaar op jazz-dance... en zit twee jaar op zangles.. ik hoop dat dit voldoende gaat zijn... Ik ga als het allemaal lukt volgend jaar in eindhoven een cursus doen, 12 weken lang een soort voorbereidend toneel en daarna krijg je een advies of je wel of niet goed genoeg bent in toneel om er later iets mee te gaan doen... en het jaar daarna (ben dan hopelijk inmiddels geslaagd ![]() Maar heel erg bedankt voor het zoeken!!! Liefs, Margriet
||
Citaat:
16 zaterdagen, 4 zondagen, 5 vrijdagen, en 1 donderdag, best zwaar, omdat ik hierbuiten nog best veel dingen meer doe |
![]() |
|
![]() |
Ik heb vorig jaar de LOT gedaan, ook bij CKE in Eindhoven. Het is ontzettend leerzaam. Ik vind dat het je echt een beeld geeft van hoe het toneelschoolleven er uit ziet. Bovendien is het natuurlijk uitermate handig dat er open dagen georganiseerd worden door toneelscholen, speciaal voor LOT. Ook dat geeft enorm veel duidelijkheid, omdat je op die manier kunt zien waar je later terecht zou kunnen komen.
Ik vond het allemaal erg interessant. Je krijgt bewegingslessen (die vond ik dan weer wat minder..), dramalessen (heeeeeel leuk), dramaturgie (saai, saai, heel saai) en stemlessen (erg leuk). En dan ga je nog naar een paar toneelstukken, dat vond ik ook erg koel. Je ziet zo'n stuk met heel andere ogen als je zo intensief met toneel bezig bent, vind ik. Ik vond het ook heel leuk om te zien hoe hecht de groep uiteindelijk werd, maar dat terzijde.
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Studeren |
Dringend advies nodig!!! LonesomWanderer | 2 | 19-03-2009 02:19 | |