Advertentie | |
|
![]() |
||
Dit is een eendimensionale vraag waar je nog meer in op zou kunnen gaan, maar laat ik het samenvatten: Je hebt veel geld nodig om een campagne te kunnen voeren, maar dat betekent niet dat de rijkste kandidaat zal winnen.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Ross Perot indertijd gooide er toch ook een vrachtwagen met geld tegenaan, verder dan 10% is hij toen ook niet gekomen. (die 10% vind ik overigens best een prestatie, maar dat terzijde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jah
in nl heeft iedere mongolische partij zendtijd, daar is het n kwestie van geld, heb je dat nie dan word heb je wel sponsors, maar die doen da ook alleen maar als jij bep. dingen verzwijgt ![]() neej dat systeem van amerika spreekt mij nie zo aan ![]() kan ik geen minister president worden nl ![]() ![]() had hier laatst nog heel gesprek over op msn, nu geen zin om redelijke uitleg ect te geven ![]() ![]() liefs, sara
|
Dan kan tenminste niet elke Bimbo president worre
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En gek genoeg (dat zou je idd wel verwachten) is zelfs dat laatste niet altijd waar. Reagan, nota bene, heeft een paar uitstekende Justices aangesteld in de Supreme Court, terwijl de hardliner Robert Bork geweigerd werd door de Senaat.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De scheiding van de drie machten volgens Montesquie gaat in Amerik inderdaad niet geheel op.
Maar met betrekking tot de geldkwesties in Amerika, ik denk dat het niet veel uitmaakt tussen de democraten en de republikeinen. Deze laatste groep zal naar alle waarschijnlijkheid over meer (smeer) geld beschikken (meer sponsoring door bedrijven) maar of dat veel uitmaakt op budgetten die al zo enorm zijn, ik betwijfel het. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Mark Almighty | 501 | 27-03-2006 13:10 | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 |