Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wel dat je eerst moet uitvogelen wat ze van jou vind.... En ALS ze je leuk vind gewoon WEL de directe aanpak doen!! Ik bedoel wat heb je te verliezen dan?? Je weet dat ze je ook leuk vind dus ja... Vraag dr een keer mee naar de bioscoop ofzo en probeer er 8er te komen wat ze van jou vind *natuurlijk wel op een ongemerkte manier he* Good luck you need it ![]()
||
![]() |
Citaat:
Gewoon er voor gaan, wordt je afgewezen ga je weer op zoek naar de volgende ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb te vaak geprobeerd een meisje te versieren d.m.v gewoon zeggen dat ik haar leuk vind of nog erger een brief of smsje sturen. Dit werkt gewoon niet! Probeer in contact met haar te komen. Dus inderdaad vragen of ze een keer met je uitgaat. En langzaam laten doorschemeren dat je haar wel erg leuk vind. Vervolgens laten blijken dat je de beste bedoelingen hebt en dat je haar niet alleen het bed in wilt krijgen. Dit wil zeggen, stuur haar een keer een bloemetje met valentijn of doe wat anders leuks. Vervolgens na dit ellenlange spel van aftasten en het blijkt dat ze je wel ziet zitten een keer op een goed moment proberen of ze met je wil zoenen. Vrouwen zijn moeilijke wezens en snel op hun teentjes getrapt. Zelf als vinden ze je helemaal geweldig, als je ze overdonderd met je gevoelens zullen ze bijna altijd nee zeggen in eerste instantie. Dus wees er voorzichtig mee ![]() Dit is was ik tot nu toe heb uitgevonden in mijn 20 jaar. Misschien probeer ik het wel gewoon bij de verkeerde vrouwen, want uiteraard zijn er uitzonderingen. ![]() |
![]() |
|
Ja, kijk als je dr eerst een keer mee uitvraagt, laat je al op een bepaalde manier blijken dat je dr wel ziet zitten. Dan zegt ze ja of nee, maar als je met haar meefietst, hoe praten jullie dan en waarover?
hoe zie je het contact wat je nu hebt eigenlijk? dat is misschien wat handiger... als je introvert bent, is het beter van niet om ineens pats boem te zeggen dat je verliefd bent of weet ik veel wat... maar dat is als je introvert bent, geef je meestal geen enkel signaal af over dat je dat vind en dan is ze waarschijnlijk te verrast om normaal te reageren... dus ik raad het je sterk af...
|
Dank voor de reacties, het lijkt me zelf achteraf ook niet zo'n goed idee... (dat van die sig was nog uit een flauwe bui,heb m al veranderd
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi springrolls #1875 Kikaa* | 500 | 09-06-2016 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spijbelen dmv rechter landelijk aangepakt nieuwszicht | 47 | 11-11-2005 09:57 | |
VWO |
Eindexamen Grieks..... hoe moet ik het aanpakken??? Calimero1 | 1 | 16-05-2005 10:46 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Jeugdcriminaliteit Erbenda | 2 | 04-09-2004 19:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leve, leve het begin van de politiestaat Gebakken Lucht | 29 | 05-04-2004 18:17 | |
Psychologie |
Het Grote Aanpak-Topic Dreamerfly | 4 | 03-01-2004 12:57 |