Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 22:45
X5-452
X5-452 is offline
Hey.

Okay,
Ik vind dus dit meisje ontzettend leuk en ik geloof zij mij ook wel, we zijn laatst met een paar andere vrienden naar een cafeetje geweest en hebben het heel leuk gehad en de laatste tijd hebben we heel erg veel contact via SMS.
Ik ben zo iemand die normaal 2 maanden doet met 20 euro beltegoed, maar ik heb er nu in de afgelopen 2 weken al meer dan 20 euro door heen gejaagd met SMSjes aan haar =-P, en in SMSjes praten we heel open met elkaar enzo, we sturen elkaar berichtjes wanneer we er zin in hebben en kunnen dan zo 10 berichten in een paar minuten heen en weer sturen, en we doen dit echt over van alles, ik bedoel maar, als zij 's nachts niet kan slapen stuurt ze mij een berichtje, en dan stuur ik weer wat terug enz, ook tijdens school enzo zijn we vaak wel erg actief op dit gebied
Maar we hebben nog niet 'officieel' iets samen, we gaan binnenkort wel samen (zonder andere vrienden) uit, maar nu wat ik eigenlijk heen wil met dit topic:

Ik wil haar nu eens op een beetje originele manier duidelijk maken dat ik haar leuk vind, en eens niet per SMS, maar ik wil echt eens iets leuks voor haar doen, waardoor ze zich een beetje speciaal zal voelen...

hebben jullie wat suggesties?

Ik bedoel niet iets als een afgezaagd bosje bloemen laten bezorgen ofzo, en houd er a.u.b. rekening mee dat ik niet de vlotste prater (lees: redelijk verlegen) ben....

Ik zou graag wat vrouwelijke meningen horen over wat hun doet smelten

Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 13:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 22:49
guess what
guess what is offline
Vraag haar mee uit en zorg voor iets ontzettend romantisch. Diner voor twee met kaarsjes om maar iets te noemen. Daaruit blijkt wel dat je meer voor haar voelt en dat zal zij ook begrijpen.
Oud 18-11-2003, 01:19
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Vraag of ze zin heeft te gaan eten in een pizzaria ofzo, dan ben je ongeveer 8 euro p.p. kwijt en kun je NORMAAL met haar praten.
Oud 18-11-2003, 01:23
Verwijderd
Volgens mij heeft ze dat al door hoor

Zorg gewoon voor een perfecte date, aan het einde van de avond vertel je dat je dit zo hebt geregeld omdat ze echt heel bijzonder is en je haar vaker wil zien enzo

Ik zou niet iets te romantisch doen maar ook niet naar een pizzeria gaan. Gewoon een 'normaal' restaurant (geen eetcafe ofzo, wel iets meer klasse).
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 06:32
Verwijderd
Citaat:
Fatal Exception schreef op 18-11-2003 @ 02:19:
Vraag of ze zin heeft te gaan eten in een pizzaria ofzo, dan ben je ongeveer 8 euro p.p. kwijt en kun je NORMAAL met haar praten.
per persoon of per pizza ?

Uit eten lijkt mij een goede optie. en dan zoals guess what beschrijft. dat vind ze vast leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 06:49
Talon
Talon is offline
vraag of je je vuist in dr anus mag stoppen
dat geeft dr best een speciaal gevoel
Oud 18-11-2003, 07:16
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Talon schreef op 18-11-2003 @ 07:49:
vraag of je je vuist in dr anus mag stoppen
dat geeft dr best een speciaal gevoel
reageer dan gewoon niet

Is het geen idee om haar mee te nemen naar het strand, als dat niet al te ver weg is, weet niet waar je woont. Romantisch over het strand lopen, en als het niet te slecht weer is ergens gaan zitten en daarna uit eten ofzo ?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 10:26
Susanne
Susanne is offline
Oeeeh een SMS-relatie, nee ik zou er echt voor gaan. Dit gaat echt niet werken hoor, je hebt haar in je hoofd al veel mooier gemaakt dan dat ze werkelijk is en vice versa, naar mijn idee. Tenminste ik kan me er heel goed iets bij voorstellen...
Oud 18-11-2003, 11:17
ABrules
ABrules is offline
sms relatie?? dat valt wel mee... ze kennen elkaar in het echt ook... en het is soms wat makkelijker om over sms te praten ofzo... zeker als je niet bij elkaar kan zijn ofzo... door school of weet ik veel wat...

maar goed voor de topicstarter... je zou evt ook je ouders ofzo uit huis schuppen en voor dr koken ofzo... (als je niet kookt moet je de doze van wat je gebruikt heb onderin de vuilnisbak stoppen) maar goed... het is anders dan uit eten gaan, je doet iets voor haar en je hebt alle aandacht voor haar alleen en niet nog voor een ober of andere mensen in het restaurant als je ff stil bent... ook heb je de ruimte om eventueel een move te maken, ik bedoel in een restaurant doe je dat niet zo gauw, of je gaat later op de avond met het uitgaan nog iets proberen ach ja, succes met wat je ook maar gaat doen
Oud 18-11-2003, 11:21
little nemo
little nemo is offline
mmmm...uit eten is wel leuk maar n beetje afgezaagd....
ze heeft vast wel es terloops een opmerking gemaakt over een film/band/dj die ze wil zien of een bepaalde plaats (stad/uitgaansplaats/whatever) waar ze graag es heen wil....
teminste, als je dr idd redelijk kent, lijkt me dat je dat wel weet...

vraag haar dan of ze zin heeft om wat te drinken ofzo (iig iets waarmee ze niet doorheeft wat je echt wil doen) en verras dr dan met datgene wat ze juist zoooo koel vindt
Oud 18-11-2003, 12:11
Unexplained
Unexplained is offline
Even mijn ongenuanceerde mening, bedenk zelf de nuances er maar bij:

Waarom moet jij haar speciaal laten voelen? Kan ze dat niet gewoon zelf doen?
Jongen, je bent bezig om je veel te afhankelijk van haar op te stellen. Weet je wel zeker dat ze dergelijk hondjesgedrag wel kan waarderen?
Is het niet een slimmer idee om gewoon jezelf te blijven? Dan raakt ze ook niet teleurgesteld in de toekomst. Of je moet van plan zijn om dergelijk gedrag gedurende het hele samenzijn de prolongeren, maar dat is af te raden.

Haar versieren en een paar lieve dingen zeggen/doen is prima, maar overdrijf het alsjeblieft niet teveel. Tenzij je een relatie wilt waarbij jullie alletwee afhankelijk van elkaar zijn en een spanningsveld in het verwachtingspatroon hebben.
Oud 18-11-2003, 12:15
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
duidelijk een geval van een verstoorde relatie

alleen open praten via sms

waar gaat dit heen met de maatschappij

ook zwaar afhankelijk gedrag

bah
Oud 18-11-2003, 13:23
X5-452
X5-452 is offline
okay okay,
ff voor de duidelijkheid, het is niet zo dat we alleen (open) praten via SMS, ik zie haar ook veel en dan praten we ook over van alles en nog wat (en het wil ok wel eens gebeuren dat we een aardige stoei/kietel partij beginnen en allebij lachend op de grond eindigen ),maar dat is altijd wat gelimiteerder door dat er meestal ook andere (vaak familileden) in de buurt zijn.

-en ABrules, t zou wel een goed idee zijn om voor haar te koken... als ik zou kunnen koken de laatste keer dat ik wat probeerde te koken, eindigde dat in een pan met aardig zwarte zooi ide niet eebaar was

-en ik zit redelijk in het midden van Nederland, Z/W van Utrecht, dus naar het strand ga je ook niet zo snel....
Oud 18-11-2003, 13:37
juno
juno is offline
Samen koken.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:09
Gwinnie
Gwinnie is offline
meenemen naar de bios en dr een rode roos geven
en natuurlijk een hele grote bak popcorn

of ga samen bowlen en schrijf sneaky iets op dr bierviltje dat je dr leuk/lief/aardig ofzo vind. als ze dan dr drinken optilt merkt ze dit wel.

{weinig nuttigs te melden}
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:15
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
juno schreef op 18-11-2003 @ 14:37:
Samen koken.
Of stofzuigen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:17
X5-452
X5-452 is offline
Hmm, is bowlen niet iets voor oudere mensen dan
Misschien niet eens zo'n gek idee.... alleen is ze geloof ik 2 weken geleden nog wezen bolen met een vriendin... dan lijk ik waarschijnlijk weer zo zielig en on orgineel.. of niet?

- oh, en 'de abt van sion'.... STOFZUIGEN?...

Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
X5-452 schreef op 18-11-2003 @ 16:17:
- oh, en 'de abt van sion'.... STOFZUIGEN?...
Zijn adviezen zijn in dit geval niet serieus te nemen. Hij is namelijk tegen verkering of een relatie voordat je bejaard bent.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:22
X5-452
X5-452 is offline
aha... okay, weet ik dat ook weer

Wat is er dan tegen relaties voor je bejaard bent? Ik bedoel, dat is toch een van de mooiste dingen in het leven, je tijd doorbrengen met iemand waar je van houd...

Maar ja, iedereen zijn mening
Oud 18-11-2003, 15:24
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-11-2003 @ 16:19:
Zijn adviezen zijn in dit geval niet serieus te nemen. Hij is namelijk tegen verkering of een relatie voordat je bejaard bent.
dan heb hij het begrepen
Oud 18-11-2003, 15:28
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 18-11-2003 @ 16:17:
Hmm, is bowlen niet iets voor oudere mensen dan
:
ga is vrijdagavond naar de bowlingbaan, vraag iedereen hoe oud hij/zij is en dan zal je dit niet meer zeggen.
bowlen is leuk
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:30
de abt van sion
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-11-2003 @ 16:19:
1) Ik ben absoluut niet tegen een relatie voordat je bejaard bent;
2) stofzuigen heeft een rustgevende en dus therapeutische werking, alleen al door het bedwelmende monotoon zoemende motorgeluid;
3) er werd gevraagd naar een originele oplossing...

Als hij het haar voorstelt, zal ze zeker even opkijken... en daar gaat het toch om?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:32
X5-452
X5-452 is offline
Ja daar heb je wel gelijk in 'de abt van sion' het is wel orgineel ja.
of ze er ook erg blij mee zal zijn is een tweede punt
Oud 18-11-2003, 15:48
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Susanne schreef op 18-11-2003 @ 11:26:
Oeeeh een SMS-relatie, nee ik zou er echt voor gaan. Dit gaat echt niet werken hoor, je hebt haar in je hoofd al veel mooier gemaakt dan dat ze werkelijk is en vice versa, naar mijn idee. Tenminste ik kan me er heel goed iets bij voorstellen...
Wat een onzin. Ze kennen elkaar toch al? Niet iedereen maakt de ander door wat SMSjes mooier hoor.
Oud 18-11-2003, 15:49
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 18-11-2003 @ 13:11:
Blah.
Zeg, Nico, of what's the name again, wat heb jij met het begrip afhankelijkheid? ben je er allergisch voor of wat?
Oud 18-11-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 18-11-2003 @ 16:30:
1) Ik ben absoluut niet tegen een relatie voordat je bejaard bent;
2) stofzuigen heeft een rustgevende en dus therapeutische werking, alleen al door het bedwelmende monotoon zoemende motorgeluid;
3) er werd gevraagd naar een originele oplossing...

Als hij het haar voorstelt, zal ze zeker even opkijken... en daar gaat het toch om?
1. het was ook een grapje hoor...
2. het lijkt me nou niet de meest spannende bezigheid, maar daar zal jij dan misschien anders over denken.
3. Origineel is het wel
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:07
Verwijderd
mijn vriend deed mij toendertijds (inmiddels 8 maanden geleden) smelten door me onverwachtst van mn werk op te halen en dan iets leuks te gaan doen...
vond ik altijd heel leuk , of als hij gewoon even langskwam omdat ie me even wilde zien. Dat gaf me wel het idee dat ik speciaal was.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:54
saartjeh
saartjeh is offline
Haha, ik lach me dood om sommige reply's hiero hihi
Egt gestoord soms
Maar ik zal even serieus reageren
Om te beginnen vind ik alle iedeeen van de vrouwen hier veel beter
Het moet indd iets zijn wat je zelf leuk vind en wat zij ook leuk vind denk k T moet bij beide personen passen, de een vind bowlen, stappen en gwoon lol hebben ofzow veel leuker dan uit eten of gezellie met z'n 2tjes alleen. Dus dat moet je indd voor jezelf bepalen.
Kvin t iig heel cute allemaal hoe je dit beschrijft (sorry, kan nix aan doen) Als ik jouw was zou ik binnenkort dus gezellie uitgaan zoals jullie van plan waren en daarna t andere doen waar je hier nu om suggesties vraagt
Nou, moet ik ook ff n tip geven nat., ehm, ik vond persoonlijk het id van 'guess what' wel n goed plan. Het kost natuurlijk wel wat, maarja Als je wilt weten welk restaurant, dan kun je daar bijv op die volgende afspraak achter komen Niet overduidelijk doen natuurlijk, verrassing is altijd leuk
Ik vond (kan ff nie zien wie die tip gaf) koken ook wel goed id, maar dan samen, schop je ouders het huis uit (kweet van mezelf da k daar minstens 1 weekend per maand de kans voor heb maar en zijn ook mensen bij wie da nie kan, geef je ouders dan de tip ofzow dat ze naar bios gaan ofzow, als ze maar pleite zijn, want dan ben je gwoon alleen, kmoet er nie aan denken dat mijn moeder dan door t huis loopt te waggelen nat) maar dan kun je dus samen gaan koken. Zo erg ist niet dat t zo slecht is, mayb kan zij t wel btje beter als t egt helemaal uit de hand loopt, kun je natuurlijk altijd chinees bestellen hihi, vind ze vast nie erg en het maakt ook eigenlijk niet uit wat je eet, maar het gaat meer om de sfeer zorg dat het n btje gezellie is enzow.
Zelf koken thuis of uit eten gaan lijkt met zelf het beste.
Natuurlijk is naar de bios ofzow ook egt wel goed en tmoet ook btje bij haar passen nat

Pff lang verhaal geworden
He maar ik hoop dat het leuk gaat worden iig Heel veel suc6 dr mee

Liefs, Sara.
Oud 18-11-2003, 17:13
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 18-11-2003 @ 14:23:

-en ABrules, t zou wel een goed idee zijn om voor haar te koken... als ik zou kunnen koken de laatste keer dat ik wat probeerde te koken, eindigde dat in een pan met aardig zwarte zooi ide niet eebaar was

ja, daarom zette ik er ook bij dat als je kant en klaar maaltijden gebruikt dat je dan even de dozen onder in de vuilnisbak moet verstoppen voor het geval ze dr kauwgom weg moet gooien ofzo

maar je zou ook bijvoorbeeld samen kunnen koken
in ieder geval zorg wel dat je alleen bent en de tijd hebt dan, zodat er nog wat ruimte is om wat te laten gebeuren
Oud 18-11-2003, 17:44
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 18-11-2003 @ 16:48:
Wat een onzin. Ze kennen elkaar toch al? Niet iedereen maakt de ander door wat SMSjes mooier hoor.
Ja, dat is waar maar dat je geestelijk afhankelijk word van elkaar via SMS vind ik wel een beetje ver gaan. Tenminste dat is wat ik ervan opmaak. Ik heb namelijk nog NOOIT iemand een SMS gestuurd 's nachts met de boodschap dat ik niet kon slapen. Sorry maar dan maak je elkaar imho gewoon mooier in je hoofd als je alleen nog maar 'vrienden' bent.
Oud 18-11-2003, 17:47
X5-452
X5-452 is offline
hehe, het klinkt misschien inderdaad een beetje vreemd
het is ook niet zo vaak gebeurt, en dat is ook meer uit meligheid.
Oud 18-11-2003, 20:50
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Susanne schreef op 18-11-2003 @ 18:44:
Ja, dat is waar maar dat je geestelijk afhankelijk word van elkaar via SMS vind ik wel een beetje ver gaan. Tenminste dat is wat ik ervan opmaak. Ik heb namelijk nog NOOIT iemand een SMS gestuurd 's nachts met de boodschap dat ik niet kon slapen. Sorry maar dan maak je elkaar imho gewoon mooier in je hoofd als je alleen nog maar 'vrienden' bent.
Geestelijk afhankelijk door SMS? Het moet niet veel gekker worden.
Oud 18-11-2003, 20:51
Omen
Omen is offline
Haar keihard neuken, dan laat je haar goed voelen.
Oud 18-11-2003, 21:02
scubabubbles
scubabubbles is offline
ben erg benieuwd of je nu al met dr weg bent geweest of niet...

maar als het nog niet te laat is:

1. neem dr mee poolen, of naar de film, iets wat jullie allebei leuk vinden, vraag ook aan haar wat ze leuk vind om te doen.

2. neem één rode roos mee en geef die aan haar als je dr ophaalt ofzo, of op je "ontmoetingsplaats" (ophalen is makkelijker, kan ze die roos meteen in vaasje zetten, hoeft ze niet de hele date er mee te zeulen)

3. zorg ervoor dat je NA je "activiteit"(lees: wat je hebt gedaan, bowlen, poolen, film, whatever) nog tijd hebt om iets spontaans te doen (ja, idd, je PLANT tijd in voor iets SPONTAANS) bijvoorbeeld een kussengevecht, kietelpartij, zoals je zelf al zei.

4. be yourself, het is OVERDUIDELIJK dat zij jou ook leuk vind, go for it..

ohja, en 5. als je dr zoent..begin met een kusje op dr lippen, niet meteen die lap dr in, kan afschrikken en past niet bij je subtiele roosje uit stap 2..

SUCCES
Oud 18-11-2003, 21:03
scubabubbles
scubabubbles is offline
Citaat:
Omen schreef op 18-11-2003 @ 21:51:
voor iemand van 10 heb je nogal te praten, meneertje, en bovendien is het bedtijd voor jou, loser, ga met je lego spelen, of met de barbie van je zusje
Oud 18-11-2003, 21:06
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
*ZUCHT*
gelukkig weet JIJ er alles van

en voor alle mensen die het over geestelijke afhankelijkheid van smsjes hebben...
daar ging het topic niet echt over het ging er toch over hoe hij op een originele leuke manier haar duidelijk maken dat ze hem leuk vind... dat smsverhaal zat er gewoon gratis bij

en over sms gesprekken voeren... je kan goed nadenken over wat je zegt en als je wat verlegen bent is het een prima medium...
ik persoonlijk heb dan liever dat ik iemand kan aankijken als ik belangrijke dingen ga zeggen, maar als je dat niet vind kan dit een goed alternatief zijn en als je elkaar in het echt weer ziet en normaal over dezelfde dingen kan praten noem ik het niet echt een geestelijke afhankelijkheid...

je kan namelijk ook niet altijd hele telefoongesprekken gaan houden zoals bijvoorbeeld op school ofzo... of in bed s'avonds

Citaat:
scubabubbles schreef op 18-11-2003 @ 22:02:
*verhaal*
heeej, dit vind ik wel een hele goede scubabubbles, dat spontane enzo en dat kussen wel eens slechte dates gehad??

Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 21:06
X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
scubabubbles schreef op 18-11-2003 @ 22:03:
voor iemand van 10 heb je nogal te praten, meneertje, en bovendien is het bedtijd voor jou, loser, ga met je lego spelen, of met de barbie van je zusje
Helemaal mee eens Scuba

Ik ben nog niet alleen met haar weg geweest, maar dat zijn wel een aantal goede suggesties =-]
OKay, ff over die roos, wat vinden de meiden meestal leuker, zo eentje met zo'n hele lange steel of eentje met een wat 'normaler' formaat?
Oud 18-11-2003, 21:07
Omen
Omen is offline
Citaat:
scubabubbles schreef op 18-11-2003 @ 22:03:
Nouja ik heb de leefdtijd al veranderd, ik ben geen 10 hoor.
Waarschijnlijk ben jezelf nooit goed geneukt.
Oud 18-11-2003, 21:08
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 18-11-2003 @ 22:06:
Helemaal mee eens Scuba

Ik ben nog niet alleen met haar weg geweest, maar dat zijn wel een aantal goede suggesties =-]
OKay, ff over die roos, wat vinden de meiden meestal leuker, zo eentje met zo'n hele lange steel of eentje met een wat 'normaler' formaat?
Waarschijnlijk gaat het om het gebaar.

Maar een van de bloemist zal het vast beter doen dan een van de supermarkt.
Oud 18-11-2003, 21:09
de abt van sion
Citaat:
Wat een banale reactie.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 21:12
scubabubbles
scubabubbles is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 18-11-2003 @ 22:06:
Helemaal mee eens Scuba

normaler formaat, anders moet je (ikke tenminste) er zo'n eind afsnijden, anders issie zo lang dat het vaasje omkukelt.

bovendien gaat het om het idee..

ik vind één roosje veel leuker dan een hele bos bloemen, subtiel, schattig, niet bij een benzinestation verkrijbaar, perfect.
Oud 18-11-2003, 21:12
scubabubbles
scubabubbles is offline
Citaat:
Omen schreef op 18-11-2003 @ 22:07:
As if!
Oud 18-11-2003, 21:13
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Omen schreef op 18-11-2003 @ 22:07:
*OEF* die zat

Weet je nu onderhand wel hoe oud je bent of had je geen vingers meer over?
Oud 18-11-2003, 21:14
Omen
Omen is offline
Citaat:
scubabubbles schreef op 18-11-2003 @ 22:12:
As if!
wtf?
Oud 18-11-2003, 21:20
scubabubbles
scubabubbles is offline
Citaat:
ABrules schreef op 18-11-2003 @ 22:06:
heeej, dit vind ik wel een hele goede scubabubbles, dat spontane enzo en dat kussen wel eens slechte dates gehad??
Yepz!! en als dat dan je eerste "echte"zoen moet worden ben je er vlug op uitgekeken...maar ach....is (na jaaaaaren therapie, sociaal isolement e.d.(leesit niet)) toch helemaal goed gekomen!!
Oud 18-11-2003, 21:26
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
scubabubbles schreef op 18-11-2003 @ 22:20:
Yepz!! en als dat dan je eerste "echte"zoen moet worden ben je er vlug op uitgekeken...maar ach....is (na jaaaaaren therapie, sociaal isolement e.d.(leesit niet)) toch helemaal goed gekomen!!
Ja, ik zat het te lezen en ik dacht...

"Verrek die meid die weet het."

Dit is uit ervaring gesproken, kon niet anders.
Oud 18-11-2003, 21:40
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
wat mijn vriend en ik een keer gedaan hadden toen we nog niets hadden:

Hij had me bij hem thuis uitgenodigt om bij hem te komen eten. We gingen samen pizza bakken. Is heel simpel, je kan gewoon een kant en klaare pizzabodem kopen en kan je zelf kiezen wat je er op doet. Anyway het was zo leuk omdat we eindigde allebij onder de tomatensaus. de pizza mislukte ook nog dus gingen we naar een pizzaria. Was daar echt vet leuk, goedkoop maar met kaarsen en beetje ouderwets ingericht. Erg leuk dus!
Het is dus niet erg als het eten mislukt. Kan je daarna alleen maar lol om hebben.
Die avond had ie me niet gezoent, maar de eerst volgende keer toen ie me zag zoende ie me en zij ie dat het de vorige avond pefect was.

Vertel je wat jullie gedaan hebben en hoe het afgelopen is?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 21:43
X5-452
X5-452 is offline
tuurlijk zal ik jullie laten weten hoe het gegaan is
Oud 18-11-2003, 21:54
scubabubbles
scubabubbles is offline
*wacht af in spanning* *pakt vast popcorn en zakdoeken*

wanneer ga je met dr uit?
Oud 18-11-2003, 21:55
X5-452