Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Is het geen idee om haar mee te nemen naar het strand, als dat niet al te ver weg is, weet niet waar je woont. Romantisch over het strand lopen, en als het niet te slecht weer is ergens gaan zitten en daarna uit eten ofzo ? |
![]() |
|
![]() |
Oeeeh een SMS-relatie, nee ik zou er echt voor gaan.
![]()
|
sms relatie?? dat valt wel mee... ze kennen elkaar in het echt ook... en het is soms wat makkelijker om over sms te praten ofzo... zeker als je niet bij elkaar kan zijn ofzo... door school of weet ik veel wat...
maar goed voor de topicstarter... je zou evt ook je ouders ofzo uit huis schuppen en voor dr koken ofzo... (als je niet kookt moet je de doze van wat je gebruikt heb onderin de vuilnisbak stoppen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
mmmm...uit eten is wel leuk maar n beetje afgezaagd....
ze heeft vast wel es terloops een opmerking gemaakt over een film/band/dj die ze wil zien of een bepaalde plaats (stad/uitgaansplaats/whatever) waar ze graag es heen wil.... teminste, als je dr idd redelijk kent, lijkt me dat je dat wel weet... vraag haar dan of ze zin heeft om wat te drinken ofzo (iig iets waarmee ze niet doorheeft wat je echt wil doen) en verras dr dan met datgene wat ze juist zoooo koel vindt
|
Even mijn ongenuanceerde mening, bedenk zelf de nuances er maar bij:
Waarom moet jij haar speciaal laten voelen? Kan ze dat niet gewoon zelf doen? Jongen, je bent bezig om je veel te afhankelijk van haar op te stellen. Weet je wel zeker dat ze dergelijk hondjesgedrag wel kan waarderen? Is het niet een slimmer idee om gewoon jezelf te blijven? Dan raakt ze ook niet teleurgesteld in de toekomst. Of je moet van plan zijn om dergelijk gedrag gedurende het hele samenzijn de prolongeren, maar dat is af te raden. Haar versieren en een paar lieve dingen zeggen/doen is prima, maar overdrijf het alsjeblieft niet teveel. Tenzij je een relatie wilt waarbij jullie alletwee afhankelijk van elkaar zijn en een spanningsveld in het verwachtingspatroon hebben.
|
okay okay,
ff voor de duidelijkheid, het is niet zo dat we alleen (open) praten via SMS, ik zie haar ook veel en dan praten we ook over van alles en nog wat (en het wil ok wel eens gebeuren dat we een aardige stoei/kietel partij beginnen en allebij lachend op de grond eindigen ![]() -en ABrules, t zou wel een goed idee zijn om voor haar te koken... als ik zou kunnen koken ![]() ![]() -en ik zit redelijk in het midden van Nederland, Z/W van Utrecht, dus naar het strand ga je ook niet zo snel....
|
Hmm, is bowlen niet iets voor oudere mensen dan
![]() Misschien niet eens zo'n gek idee.... alleen is ze geloof ik 2 weken geleden nog wezen bolen met een vriendin... dan lijk ik waarschijnlijk weer zo zielig en on orgineel.. ![]() - oh, en 'de abt van sion'.... STOFZUIGEN?... ![]()
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 15:26. |
![]() |
|
aha... okay, weet ik dat ook weer
![]() Wat is er dan tegen relaties voor je bejaard bent? Ik bedoel, dat is toch een van de mooiste dingen in het leven, je tijd doorbrengen met iemand waar je van houd... Maar ja, iedereen zijn mening ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
2) stofzuigen heeft een rustgevende en dus therapeutische werking, alleen al door het bedwelmende monotoon zoemende motorgeluid; 3) er werd gevraagd naar een originele oplossing... Als hij het haar voorstelt, zal ze zeker even opkijken... en daar gaat het toch om? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. het lijkt me nou niet de meest spannende bezigheid, maar daar zal jij dan misschien anders over denken. 3. Origineel is het wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriend deed mij toendertijds (inmiddels 8 maanden geleden) smelten door me onverwachtst van mn werk op te halen en dan iets leuks te gaan doen...
vond ik altijd heel leuk , of als hij gewoon even langskwam omdat ie me even wilde zien. Dat gaf me wel het idee dat ik speciaal was. |
![]() |
|
Haha, ik lach me dood om sommige reply's hiero
![]() Egt gestoord soms Maar ik zal even serieus reageren Om te beginnen vind ik alle iedeeen van de vrouwen hier veel beter ![]() Het moet indd iets zijn wat je zelf leuk vind en wat zij ook leuk vind denk k ![]() Kvin t iig heel cute allemaal hoe je dit beschrijft (sorry, kan nix aan doen ![]() ![]() Nou, moet ik ook ff n tip geven nat., ehm, ik vond persoonlijk het id van 'guess what' wel n goed plan. Het kost natuurlijk wel wat, maarja ![]() ![]() ![]() Ik vond (kan ff nie zien wie die tip gaf) koken ook wel goed id, maar dan samen, schop je ouders het huis uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zelf koken thuis of uit eten gaan lijkt met zelf het beste. Natuurlijk is naar de bios ofzow ook egt wel goed ![]() ![]() Pff lang verhaal geworden ![]() He maar ik hoop dat het leuk gaat worden iig ![]() ![]() Liefs, Sara.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar je zou ook bijvoorbeeld samen kunnen koken ![]() in ieder geval zorg wel dat je alleen bent en de tijd hebt dan, zodat er nog wat ruimte is om wat te laten gebeuren ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
ben erg benieuwd of je nu al met dr weg bent geweest of niet...
maar als het nog niet te laat is: 1. neem dr mee poolen, of naar de film, iets wat jullie allebei leuk vinden, vraag ook aan haar wat ze leuk vind om te doen. 2. neem één rode roos mee en geef die aan haar als je dr ophaalt ofzo, of op je "ontmoetingsplaats" (ophalen is makkelijker, kan ze die roos meteen in vaasje zetten, hoeft ze niet de hele date er mee te zeulen) 3. zorg ervoor dat je NA je "activiteit"(lees: wat je hebt gedaan, bowlen, poolen, film, whatever) nog tijd hebt om iets spontaans te doen (ja, idd, je PLANT tijd in voor iets SPONTAANS) bijvoorbeeld een kussengevecht, kietelpartij, zoals je zelf al zei. 4. be yourself, het is OVERDUIDELIJK dat zij jou ook leuk vind, go for it.. ohja, en 5. als je dr zoent..begin met een kusje op dr lippen, niet meteen die lap dr in, kan afschrikken en past niet bij je subtiele roosje uit stap 2.. ![]() ![]() SUCCES
||
Citaat:
|||
Citaat:
gelukkig weet JIJ er alles van ![]() en voor alle mensen die het over geestelijke afhankelijkheid van smsjes hebben... daar ging het topic niet echt over ![]() ![]() en over sms gesprekken voeren... je kan goed nadenken over wat je zegt en als je wat verlegen bent is het een prima medium... ik persoonlijk heb dan liever dat ik iemand kan aankijken als ik belangrijke dingen ga zeggen, maar als je dat niet vind kan dit een goed alternatief zijn en als je elkaar in het echt weer ziet en normaal over dezelfde dingen kan praten noem ik het niet echt een geestelijke afhankelijkheid... je kan namelijk ook niet altijd hele telefoongesprekken gaan houden zoals bijvoorbeeld op school ofzo... of in bed s'avonds ![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben nog niet alleen met haar weg geweest, maar dat zijn wel een aantal goede suggesties =-] OKay, ff over die roos, wat vinden de meiden meestal leuker, zo eentje met zo'n hele lange steel of eentje met een wat 'normaler' formaat?
||
Citaat:
Waarschijnlijk ben jezelf nooit goed geneukt.
||
![]() |
Citaat:
Maar een van de bloemist zal het vast beter doen dan een van de supermarkt.
||
Citaat:
![]() bovendien gaat het om het idee.. ik vind één roosje veel leuker dan een hele bos bloemen, subtiel, schattig, niet bij een benzinestation verkrijbaar, perfect.
||
Citaat:
![]() Weet je nu onderhand wel hoe oud je bent of had je geen vingers meer over?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Verrek die meid die weet het ![]() Dit is uit ervaring gesproken, kon niet anders ![]()
|
wat mijn vriend en ik een keer gedaan hadden toen we nog niets hadden:
Hij had me bij hem thuis uitgenodigt om bij hem te komen eten. We gingen samen pizza bakken. Is heel simpel, je kan gewoon een kant en klaare pizzabodem kopen en kan je zelf kiezen wat je er op doet. Anyway het was zo leuk omdat we eindigde allebij onder de tomatensaus. de pizza mislukte ook nog dus gingen we naar een pizzaria. Was daar echt vet leuk, goedkoop maar met kaarsen en beetje ouderwets ingericht. Erg leuk dus! Het is dus niet erg als het eten mislukt. Kan je daarna alleen maar lol om hebben. Die avond had ie me niet gezoent, maar de eerst volgende keer toen ie me zag zoende ie me en zij ie dat het de vorige avond pefect was. Vertel je wat jullie gedaan hebben en hoe het afgelopen is? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vraag voor meisjes Jordyqwerty | 13 | 20-08-2012 18:40 | |
Liefde & Relatie |
Gevoelige muziek New-Michael | 82 | 01-06-2004 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor een speciaal iemand Xico | 4 | 20-01-2004 09:53 | |
Liefde & Relatie |
Blauwe ogen? Lang? Knap? Aardig? Lief? blueeyes_jochie | 87 | 24-04-2003 19:50 | |
Liefde & Relatie |
wanhopen... Methuselah | 62 | 03-01-2003 20:49 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |