Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed... ik vind het ook 'goed' om te horen dat je wat aan de reacties van de forummers hier hebt gehad. laat je ons dan nog wel ff weten wat je besloten hebt? xxx
||
Citaat:
lees je eigen post nog eens even naar... wij moeten wel jouw post respecteren maar andersom niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, sorry, ik ben geen psycholoog dus ik kan je niet zeggen van dit moet je doen en dat moet je doen maar ik kan alleen zeggen wat ik denk dat goed is om te doen in deze situatie... Ik herken mezelf in je verhaal, alleen met een kleine wijziging, namelijk dat ik geen vriend heb (wel hopeloos verliefd, maar hij niet op mij) en dat ik me alleen bij de schoolkrant echt op m'n gemak voel, maar toch constant het gevoel heb dat ik alles fout doe... Maar ik denk dat weglopen idd niets oplost. Als je wegloopt voor je problemen is het wel zo dat je even rust hebt, maar daarna komt de stress weer. Een dagje thuisblijven is een beter alternatief, denk ik, om je gedachten weer een beetje op orde te krijgen. Ik weet niet of je je dit kunt veroorloven, ik zeker niet, maar het is een beter alternatief dan meteen acht dagen pakken. En hey, ik weet zeker dat het uiteindelijk allemaal weer goedkomt. Het is gewoon veel te veel druk, die tweede fase, maar dat mindert als het goed is weer. En hey, straks vakantie. Dan kun je er ook eventueel tussenuit. Als je er echt niet uit komt, mag je me ook toevoegen op MSN of mailen (jinx_paris@hotmail.com). Succes en sterkte! Groetjes, Janou
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||