Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 01:07
Sangria
Sangria is offline
afgelopen donderdag had ik gezoend met een jongen die ik altijd tegen kom met uitgaan enzo.. na wat over en weer gesmst te hebben kwam het er op neer dat ik niet teveel van hem moest verwachten. Gelukkig verwacht ik er überhaupt niks van, en bovendien vind ik hem toch niet zó geweldig. Maar nou kwam ik um gister tegen en hebben we weer gezoend en hij had bij me geslapen. Dat stond dus niet helemaal in de planning. Klinkt zwak, maar ik was dus best aangeschoten anders had ik t ook nooit gedaan!! Vandaag smste hij me weer dat hij zo leuk en lekker vond en nog wat gezever, wat in principe wel complimenteus was/is maar ik vind het gewoon vunzig klinken en hou dr n btje n naar gevoel aan over . Eigk zou ik willen dat ik het terug kon draaien, maar dat kan ik natuurlijk niet tegen hem zeggen. Ik wil helemaal geen los gescharrel, maar als ik dat nu tegen hem zeg komt dat natuurlijk n btje ongeloofwaardig over gezien gister. En om nou te zeggen dat dat een fout was... Ondertussen heb ik niks meer van me laten horen, best lullig, en morgen kom ik um vast weer tegen. Maar ik weet niet goed hoe ik dr mee om moet gaan. Ja gewoon zeggen, maar hoe zonder dat het bot klinkt? Dat vraag ik me nou af.
Oud 18-09-2003, 02:48
Devotee
Devotee is offline
je geeft eigenlijk al antwoord op je vraag, eerlijk zeggen dat je er over heb nagedacht en het is niet wat je wilt, het was leuk maar het is niet wat je wilt... je hoef niet bot te zijn zolang je vastbesloten klinkt, want bij twijfel, ben je verloren...
rustig nadenken over wat je wilt zeggen en zorgen dat je dit nuchter aan hem verteld, anders kom je ongeloofwaardig over...

suc6!
Oud 18-09-2003, 08:12
@pie
@pie is offline
de scharrelende mannen die ik ken luisteren alleen maar naar directheid, ik zou er dus zo min mogelijk omheen draaien (hoeft ook niet bot te zijn, als het maar in 1 keer duidelijk is) en gewoon zeggen waar het op staat

'et was heel leuk enzo maar ik heb dr gewoon geen zin meer in'

'wrom niet?'

'omdat ik betere dingen te doen heb met mn tijd'

draai er in ieder geval niet omheen (tis niet alsof je al 5 jaar verkering hebt) anders kom je gewoon niet geloofwaardig genoeg over (zoals je zelf ook al zegt)

Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 08:23.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:28
Thomas
Thomas is offline
¨Zeg, ik heb er toch niet zon goed gevoel over. Misschien kunnen we beter niet zo intiem meer zijn tijdens uitgaan ed. Ik denk dat vriendschap er meer in zit.¨

Vooral dat laatste zal hem doen wegjagen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 10:06
Verwijderd
Zeg gewoon dat je dronken was, dan weet hij wel hoe laat het is
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 10:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
of dat je aan de hero zit...

of gewoon niets laten horen en alleen hoi zeggen als je em de volgende keer ziet...
Oud 18-09-2003, 22:51
Studentje
Studentje is offline
Begin met iemand anders te zoenen voor zijn neus.

Of zeg dat je z'n pikkie te klein vond.

Als ze niet zelf doorhebben dat ze op moeten rotten, werkte bot het best.
Oud 19-09-2003, 09:05
miro
miro is offline
Als het echt een "vunzig" smsje is slaat het natuurlijk nergens op, hoef je je ook niet verplicht te voelen om te reageren. Volgende keer als je m ziet dan wel (heel) duidelijk tegen hem zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:39
Arun
Arun is offline
reageer met:

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Get a life.."
Oud 19-09-2003, 09:52
elledc
elledc is offline
Is ook een beetje jouw fout geweest om hem bij jou te laten slapen en weer te zoenen als je hem toch niet zo bijzonder vindt (plus je was best aangeschoten)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:40
snoopy
snoopy is offline
Je wilt dus niet iets met m als t serieus zou zijn?
dan is t makkelijk: gewoon zeggen, zoals hierboven al heel vaak staat.

Als je wel iets met m wilt (geloof van niet, he?) dan moet je zeggen dat je er n beetje een rotgevoel over hebt, omdat je denkt dat het alleen voor de seks was, en dat je liever meer wilt. zoiets....
Oud 19-09-2003, 13:44
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 19-09-2003 @ 10:52:
Is ook een beetje jouw fout geweest om hem bij jou te laten slapen en weer te zoenen als je hem toch niet zo bijzonder vindt (plus je was best aangeschoten)
hoor je mij dat ontkennen dan?

bovendien zei hij zelf dat ik niet teveel van hem moest verwachten, dan neem ik aan dat je zelf ook niet denkt dat het wat gaat worden...

Maargoed, al had hij dat niet gezegd, ik heb toch niet gevraagd of hij die taal uit wil slaan in zo'n smsje.. van mij mag hij z'n fantasieën gerust voor zich houden als ik hem wél leuk had gevonden was ik bij deze op hem afgeknapt...

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:00
Verwijderd
Spijt hebben heeft geen zin ,daar is het al te laat voor..
Denk er met gemengde gevoelens aan terug,en ga niet verder met hem door natuurlijk. Je zou bijna de klassieke fout maken door je er nu al schuldig over te gaan voelen...
Niemand zal het te horen krijgen ( so what anders ) ,en je bedankt hem netjes voor bewezen diensten..

Mag hij nog wel mooi zo'n belachelijke dure coctail voor de scoren bij de bar ,zo ben je dan ook wel weer
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:09
Verwijderd
Geen ranja meer voor jou, haha.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:51
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 19-09-2003 @ 15:00:
en je bedankt hem netjes voor bewezen diensten..
Oud 21-11-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Sangria schreef op 19-09-2003 @ 15:51:
wel netjes blijven he
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 13:55
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 21-11-2003 @ 14:45:
wel netjes blijven he
7-up?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 14:00
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
jij was makkelijk

en hij was er makkelijk van af
Oud 21-11-2003, 14:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 19-09-2003 @ 15:00:
Mag hij nog wel mooi zo'n belachelijke dure coctail voor de scoren bij de bar ,zo ben je dan ook wel weer
Aan de ene kant klagen meiden dat ze als ze veel jongens hebben als 'hoeren' gezien worden, maar aan de andere kant maken ze wel dankbaar misbruik van 't feit dat een jongen hem/haar leuk vindt.

Ik ben wel benieuwd naar de exacte inhoud van dat SMSje, dat hij je 'lekker' vond vind ik niks bijzonders, dat zeg ik m'n vriendin ook wel 'es.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:13
Verwijderd
ik zou zeggen dat het niet uit diende te monden op meer, en het subtiel proberen te brengen.
Dan moet hij het daarmaar mee doen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:59
elledc
elledc is offline
dit topic dateert van september
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:39
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Citaat:
Studentje schreef op 18-09-2003 @ 23:51:
Begin met iemand anders te zoenen voor zijn neus.

Of zeg dat je z'n pikkie te klein vond.

Als ze niet zelf doorhebben dat ze op moeten rotten, werkte bot het best.
dat is natuurlijk wel bietje bot maar wedden dat het werkt!
Reageren

Regels voor berichten