Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2003, 10:55
vievo
vievo is offline
dit is toch het psychologieforum. logisch dat er allemaal shit op je afkomt als je hierheen komt. het is toch goed dat er hier over gepraat wordt en dat we kunnen zeggen hoe we ons voelen. mij helpt het in iedergeval wel. als je alleen nog maar blije dingen hier wilt hebben kun je als je het mij vraagt dit forum beter sluiten. zo denk ik er iig over. zeg het maar als ik ongelijk heb.
Advertentie
Oud 22-11-2003, 11:45
Verwijderd
Ja Angel, nee angel

Amen Angel
Oud 22-11-2003, 11:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
je hebt ongelijk.

edit: nou vooruit ik zal er voor deze ene keer een uitleg bij geven. Het leven bestaat niet uit alleen maar negatieve zooi, maar dat doet dit (sub)forum soms wel anders denken. Vandaar dat positieve dingen ook naar voren moeten komen, om zo niet een verdraaid beeld van de werkelijkheid te krijgen.
Oud 22-11-2003, 11:56
Quiana
Quiana is offline
1) Praten over het beleid kan op BZ, en daar staat dit topic al. Commentaar, meningen enz kunnen daar, net zoals suggesties.
2) In de sticky topic staat niet dat er alleen maar blije dingen gepost moeten worden, wel dat de positieve dingen ook onder de aandacht mogen komen, en men niet alleen maar rotte dingen post.

Regels voor berichten