Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2003, 15:57
Kastanje
Kastanje is offline
tips?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 16:09
@Moon
@Moon is offline
Wat dacht je van tandenpoetsen?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 16:10
@Moon
@Moon is offline
Ok nu ff serieus, je hebt van die whitening tandpasta en kauwgom...maar of dat helpt weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 16:22
alwaysgood
alwaysgood is offline
die helpen volgens mij niet echt veel.

Je kan wel bij tandarts speciale bleekkuur ondergaan, worden ze witter van maar is ook slecht voor je tanden.

Beste is gewoon goed je tanden te poetsen.
Oud 23-11-2003, 16:28
Verwijderd
Goed poetsen is natuurlijk een tip waar je niks mee kan... De ene heeft gewoon wittere tanden dan de ander.

Ik liep gisteren in de Tuinen (ken je die winkel?) en daarr hadden ze van die bleek-pasta ofzo..

Ik heb er niet goed naar gekeken, twas heel erg druk enzo.. Maar je moet maar es kijken, as je tijd/zin hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 16:30
Quiana
Quiana is offline
Dingen als koffie, roken enz niet al teveel gebruiken.
En wat hiervoor gezegd is.
Oud 23-11-2003, 17:30
kevertje84
kevertje84 is offline
2x per dag poetsen en 1x per dag flossen Dan krijg je niet van die vieze plak tussen je tanden. Sommige mensen hebben van hunzelf al sneller vieze tanden, dus dan kun je er niet echt heel veel aan doen...
Oud 23-11-2003, 17:36
Verwijderd
Poetsen met zout.

[edit]Ik vergeet een belangrijke toevoeging. Ik haal de originele tekst er maar bij:
Citaat:
genkgirl schreef op 20-09-2003 @ 21:28:
M'n orthodont heeft gezegd da om de 2 weken je tanden met zout poetsen mag. Je pakt je tandenborstel, doopt hem in zout en schuurt gewoon op je tanden. Daarna goed spoelen en met tandpaste wassen. Misschien bloedt je tandvlees wel wat,maar je hebt redelijk witte tanden. Je moet het wel niet elke dag doen want dan gaat de glazuur van je tanden af. Maar om de 2 weken is geen probleem.
Dat komt trouwens uit dit topic. [/edit]

Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 22:53.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:02
Divina Flor
Divina Flor is offline
Whitening tandpasta helpt geloof ik wel een beetje, maar niet echt veel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:07
Verwijderd
bij de tandarts kan je een speciaal soort tandpasta krijgen waarmee je één keer in de maand je tanden moet poetsen *wel nog gewoon elke dag met gewone tandpasta voor de grappenmakers onder ons*
Dat spulletje ''wit'' op de een of andere manier je tanden. Werkt iig bij mij wel goed
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:10
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Er bestaan ook van die,..tja het lijkt op ''typ-ex potjes'' met 'n spul wat je dan op je tanden moet smeren,(ook met 'n kwastje enzo)...op zich helpt het wel, alleen moet je het laten drogen,..dus dan moet je ongeveer 2 min. met zo'n grijns op je mond lopen,....dat lukte mij dus niet altijd.

en er bestaan van die strips die je over je tanden heen moet plakken, (<-- deze heb ik zelf niet uitgeprobeerd)

Deze 2 heb ik wel alleen in Amerika/Canada gezien,...dus tja,..misschien dat het ook hierheen komt of dat het ergens in de buurt te krijgen is (Belgie, Duitsland)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:27
barbara.inc
barbara.inc is offline
Heb je er veel geld voor over? dan kan je bij de tandarts een speciaal laagje over je tanden laten aanleggen (heel dun, dus voel/zie je nik van) waardoor ze witter worden.(je kan zelfs de teint kiezen die je wilt hebben) Heel veel celebs schijnen er tegenwoordig mee te lopen, maar weet alleen van J.Lo dat ze het heeft laten doen. Het geeft het beste resultaat en is het beste voor je tanden, maar tis wel f*cking duur
Oud 23-11-2003, 19:33
Verwijderd
Whitening tandpasta werkt wel, maar dan moet je wel een paar jaar geduld hebben want 't schiet niet echt op. Als je een tandpasta van een goed merk neemt is 't niet slecht voor je tanden.
Je tansarts kan ze ook bleken, dat gaat heel precies en heel snel. Het is niet echt goed voor je tanden, maar ook niet superslecht.

En verder kun je via tellsell en dergelijke een hoop dingen kopen, maar voor zo ver ik heb begrepen tasten die je glazuur aan; dan krijg je dus eerder gaatjes en zijn je tanden gevoeliger.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:04
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 23-11-2003 @ 18:36:
Poetsen met zout.
serieus , nou ja, zal wel niet
Oud 24-11-2003, 13:25
Silver rain
Silver rain is offline
Pearl Drops kan je proberen. Duurt wel een week voordat je het begint te zien maar helpt wel
Oud 29-11-2003, 11:47
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Je hebt nu ook in Nederland van die strips die je op je tanden moet plakken er ze er na een paar minuten af moet halen
Het schijnt na een week al resultaat te geven... nog geen ervaringen van mensen gehoord, dus kan er verder niks over zeggen
Oud 29-11-2003, 12:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 29-11-2003 @ 12:47:
Je hebt nu ook in Nederland van die strips die je op je tanden moet plakken er ze er na een paar minuten af moet halen
Het schijnt na een week al resultaat te geven... nog geen ervaringen van mensen gehoord, dus kan er verder niks over zeggen
Is van Aquafresh en ze hebben ook gel..

Kheb het ookal zien staan in de Kruidvatfolder. *proberen wil*

Ow en ik zie net een reclame van een Phillips Sonicare. Een of andere supersonische tandenborstel die je tanden witter maakt..
Oud 29-11-2003, 14:29
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 24-11-2003 @ 14:25:
Pearl Drops kan je proberen. Duurt wel een week voordat je het begint te zien maar helpt wel
Hee, volgensmij hebben wij dat ook. Dan toch maar eens wat vaker mee poetsen!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 15:45
Apomes
Apomes is offline
wel in Belgie kan je naar de tandarts gaan, die maakt voor jou een speciaal plastieken gebit en elke avond moet je dat gebit vullen met een soort gel gedurende een week. na die week heb je een hollywood smile. en het werkt nog ook wel redelijk duur maarja.
Oud 29-11-2003, 16:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 23-11-2003 @ 18:36:
Poetsen met zout.

[edit]Ik vergeet een belangrijke toevoeging. Ik haal de originele tekst er maar bij:

Dat komt trouwens uit dit topic. [/edit]
moet je geen wondjes in je mond hebben

Regels voor berichten