Advertentie | |
|
![]() |
|
sex onder paddo's is wel leuk opzich
maar je weet gewoon echt niet zeker of het gaat lukken het hangt heel erg af van hoe je op dat moment in je trip zit of wat dan ook ik had een keertje dit: we waren aan het vrijen, maar ineens bedacht ik een wereldschokkende theorie die echt alles op de wereld verklaarde (natuurlijk) ik zei van: "he... he stop eens even, ik moet je iets vertellen" en toen deed ik mijn verhaal, waarop mijn vriendje ook zo uitgelaten was dat de wereld eindelijk verklaarbaar was, dat hij iemand moest opbellen om het te vertellen. ik ben hem pas een uur of wat later weer tegengekomen in de badkamer, we waren allebei ons weegs gegaan. maar ik heb ook weleens gehad dat het gewoon wel lukte hoor... het voelt alleen zo ongelooflijk raar. je moet het wel echt goed in je trip plannen, dus niet tijdens je lachkick ofzo
|
Verwijderd
|
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Wel altijd liggen knuffelen maar nooit de behoefte gehad tot seks, maar op zich lijkt het me wel leuk. Met een hele portie zal het niet lukken maar met een kwart tot een halve toch wel, mits het goed gaat met concentratie
![]() (ik neem nooit zo veel) |
![]() |
|
Eenmaal geprobeert, geen succes. Met paddo's zit ik toch echt in een andere wereld en lukt het niet om zoiets nog goed uit te voeren. Of in elk geval uit te voeren met plezier.
Ben dan liever alleen. Al zal dat ook aan de dosis liggen ja.
|
Heb er wel is een trip report over gelezen (sex+DMT+LSD)
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=9473
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |