Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze roken nu ook nooit meer binnen, dat is al sinds een paar jaar zo... ![]() |
![]() |
|
Ik vind t idd erg om te zien als ik ouders met kleine kinderen zie die roken. Laatst nog zelfs, toen zag ik n hoogzwangere vrouw al rokend over straat lopen, verschrikkelijk!
Maarja, weinig aan te doen lijkt mij. Wat wil je dr aan doen? En wanneer kan n kind bepalen of dat t niet meer erg is om in zijn nabijheid te roken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om dit te financieren zal een pakje sigaretten voortaan 20 euro kosten. ![]() Wat heb ik toch geniale ideën... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn zus rookt en heeft een dochtertje van 4.
Ze rookt alleen in de (gesloten) keuken en als ze zit te roken mag haar dochtertje niet binnenkomen. Niet dat dat wat uitmaakt want haar vader rookt en blowt gewoon waar zij bij is dus..
|
Bij mijn zus in huis mag niet meer gerookt woreden sinds er 2 koters rondlopen. Kan ik ook helemaal inkome. Dus staan mijn moeder en andere zus lekker buiten te verkleumen met die kankerstokkies.
|
Dat is toch al zolang bewezen
![]() Maar vooruit... Ik vind dat je gelijkt hebt, maar ik vind het nog leuker als het roken opzich niet meer zou bestaan. Maar het is gewoon onmogelijk. Daar een wet overmaken of wat dan ook is niet te doen. Het is gewoon het gezonden verstand dat daar voor moet worden aangesproken. En door daar reclame boodschappen over de wereld in te sturen, dat gezond verstand nog wat meer aan te laten spreken... Maar dat lukt bij vele toch niet... jammer genoeg.
|
ik vind dat roken sowieso niet meer mag in werkplekken en zeker in scholen, ook geen rookkamer want als je daar langs loopt ga je nog dood..
en thuis roken door ouders moet niet uitlopen tot hele pakjes maar maximal 1 sigaar ofzo
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf intussen gestopt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik het wel eens met de stelling |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |