![]() |
|
Het is geen obsessie maar ik zorg er wel voor dat ik mijn gezicht goed verzorg. Ik smeer vooral in de winter, als mijn huid droger is. Aan een goede creme die bij mijn huid past wil ik best veel geld uitgeven, het is toch mijn gezicht, dat zien mensen als eerste en ik moet er nog lang mee doen dus
![]() Make-up gebruik ik haast niet, alleen mijn ogen maak ik soms op. |
![]() |
|
Ik heb zelf wel een hele boel make-up (door de jaren heen verzamelt en gekregen) maar ik gebruik het bijna nooit. Alleen voor feestjes of soms eens een keer naar school als ik zin heb. Crempjes gebruik ik erg weinig. iets van 2x per week scrubben, maar meer ook niet. Dus geobsedeerd ben ik denk ik niet echt.
|
![]() |
heeeej.. nou ik gebruik dus wel een dag creme wat ook gelijk een nachtcreme is, maar dat komt omdat ik een hele droge huid heb en als ik niet smeer dat t gaat trekken,.. daarnaast heb ik bijna altijd mascara op en gebruik labello.. maar dat is het dan ook.. Ik haal het er wel elke avond netjes af.... maar ik heb wel veel bodylotion.. en dat soort prut..maar dat vink gewoon lekker
kus |
![]() |
|
![]() |
ach, als ik me 's ochtends niet heb verslapen en zin heb, wil ik wel eens mascara dragen..maar meestal ga ik gewoon zonder de straat op. Wel smeer ik wat gezichtscreme op, in de winter, anders is mijn huid erg droog, en dat voelt niet lekker.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Eczeem Verwijderd | 8 | 07-12-2013 11:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes, help! ashgirl | 7 | 05-03-2012 10:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Frans] Tekst vertalen (presentatie) D.Eresh | 20 | 13-04-2007 15:07 | |
Lifestyle |