Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind Lilo gewoon fijner, gewoon een simpele commando regel. Beter als met c, b, e enzo werken als je even een lijntje van grub aan wilt passen. |
![]() |
||
Citaat:
lkijkt me meer als zat?
||
Citaat:
![]() Hele zooi *BSD's, zooitje linuxen, win98, 2000, xp, en 2000serverm, O/S2 Warp en solaris. K vroeg me af hoeveel je op 1 hardeschijf kon krijgen, nou, alles is mogenlijk ben ik achtergekomen (alleen 98 gaat zeiken als ie neit op een primaire partitie staat). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm ik vind GRUB fijner omdat ik bij LILO regelmatig vergeet /sbin/lilo te executen en omdat LILO nog wel 'ns na een update hangt met LI- LILO of LI<serie ascii tekentjes> of iets soortgelijks. Het splashimage in GRUB is een leuke bijkomstigheid, maar niet noodzakelijk. Beide ondersteunen een menu.
Maar och, zo'n belangrijk issue is dit niet imo. Ik vind de LILO configuratie wel ietsje makkelijker btw. Mja en ik hoop dat LILO DHCP functionaliteit heeft want dat heb ik nodig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Software] Werkende dualboot maken Verwijderd | 13 | 05-10-2005 09:34 | |
Software & Hardware |
[Linux] Windows emuleren, programma's SCREAM! | 35 | 12-05-2004 21:48 | |
Software & Hardware |