![]() |
|
![]() |
Vandaag ben ik gevraagd om een website te bouwen de bandje van mijn vader. Ze wilden wel een .nl TLD. Ik zei dat het ook wel ergens gehost moest worden en dat kost ook geld. Dat was echter niet zo'n groot probleem. Uiteraard wilden ze ook mij betalen.
Twee vragen: 1. Ik heb mijn oog laten vallen op een aantal betaalde webhosts, nl. www.pcextreme.nl www.subhosting.nl en www.bhosted.nl (na heel wat research). Heeft iemand ervaringen met een van deze webhosts of weet iemand een betere? Het gaat gewoon om een site met info, fragmenten van een aantal nummers en wat foto's, interviews etc. Usual stuff dus. Wel was een voorwaarde dat iedereen een apart e-mail account (pop3) moet krijgen (10). Het maximum bedrag per jaar mag zo'n 70 à 80 euro bedragen (all-in). 2. Hoeveel kan ik vragen voor de bouwen van de website? Ik ben niet heel erg ervaren, maar heb wel al iets in elkaar gezet (www.schoolweb.tk) en nog wat andere sites, maar die heb ik uit de lucht gehaald, omdat ik me er niet meer voor interesseerde. En wat kan ik het beste doen? Per uur vragen of all-in? edit: typo Laatst gewijzigd op 29-11-2003 om 22:33. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Onbeperkt datalimiet en onbeperkte hardscrhijf ruimte kunnen ze voor die bedrag niet leveren. ![]() Het blijkt dat ze de server inplaats van Amsterdam in de VS staat waar de prijzen we goed koper zijn maar zo goedkoop. Ik zou niet met ze in zee gaan. Subhosting is niet erg duur en Dhosted deed het niet. Misschien is Freerider.nl een op losing, heb er goeie verhalen over gehoord ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder is het geen bedrijfskritisch iets. Het gaat hier om een non-profit muziekgroepje dat gewoon een website wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus om uit de kosten te komen zullen ze 100den van zulke pakketten moeten verkopen. en ik vraag me af ofdat dan de stabiliteit en performance ten goede komt. maar als je zegt dat het voor erbij is, lijkt het me waard om de gok te nemen. Maar bedrijfskritisch en service zou ik niet verwachten ![]()
|
![]() |
www.webhostingtalk.nl
Gebruik de search daar eens. (zoek op pcextreme, T3ula3rT, subhosting, bhosted of mvdgeijn) Mijn mening... pcextreme biedt onbeperkt dataverkeer. Is onmogelijk, deze hoster zou voor mij meteen afvallen. Ze zijn niet eerlijk tegenover klanten. T3ula3rT is de username van iemand die achter pcextreme zit. subhosting .. Het mannetje achter subhosting is actief op webhostingtalk.nl... mannetje van 23 jaar ofzo. Plaatst heel wat advertenties, vaak voldoen die niet aan de regels van webhostingtalk ... dat zegt ook wat... bhosted Een mannetje die erachter zit heeft mvdgeijn op dat forum... 32 jaar.. Heb verder niets hierover te melden. Ik zou zeggen maak handig gebruik van de search daar... lees posts over die hosters, lees ook de post van de hosters zelf.. ik denk dat je dan een redelijk goed beeld kunt vormen. |
![]() |
|
|