Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik blow altijd savonds.. anders kan ik dus ook echt niet slapen
![]() maarjah zoals anderen al zeiden, je droomt er niet meer van.. of tenminste, je onthoud ze niet meer.. das wel jammer. en kword ook vaak brak wakker idd.. maarjah ik heb tenminste wel geslapen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
onzin
ik heb tijdje terug gewoon vaak geblowed, mede door gelegenheden en gewoon omdat de mogelijkheid er was..verder niet bij stil gestaan dat et zo'n gewoonte werd toen wilde ik avond slapen zonder te blowen en toen lukte et opeens niet, was er toch wel enigsinds verbaasd door. Kan gewoon samenloop van omstandigheden zijn, maar goed, et gaat vanzelf weer over |
![]() |
|
Ik ken het ja, mijn vriend heeft er ook last van: kan (bijna) niet slapen zonder hasj, en (bijna) niet wakker worden zonder koffie
![]() Tjaa....beste oplossing is denk ik dan toch afkicken van het blowen (in ieder geval tot het niveau dat je van dit euvel geen last meer hebt) dan heb je er wel een paar dagen tot een maand nog last van denk ik, maar daarna zal het wel wennen. Kwestie van afkicken. Verder idd hand aan jezelf slaan, ontspannend muziekje opzetten (discman), banaan eten (zit iets in wat slaap opwekt dacht ik) of ander voedsel wat slaapopwekkend is (niet teveel gaan eten natuurlijk want dan kan je ook weer niet slapen), ontspannende wierook branden, ontspannende etherische olie branden of op je polsen/ slapen doen een beetje, warme kruik in bed, frisse lucht, beetje lezen in bed blablabla...... Ga anders gewoon een paar uur vantevoren al je pyama aandoen (als je die draagt, anders gewoon een ochtendjas ff aantrekken) en je tanden poetsen. En dan gewoon TV kijken of lezen of computeren tot je moe begint te worden en dan meteen je bed in. Ik heb nl wel eens dat ik TV kijk of lees of computer en dan wordt ik vet moe, maar als ik dan eerst weer mn tanden moet poetsen, omkleden in de kou, bed goed leggen, plassen etc. ben ik ook weer klaarwakker op het moment dat ik in mn bed ga liggen. En als ik daar dan ook nog es over na ga denken kom ik al helemaal niet meer in slaap. als ik dit alles al vantevoren doe en ik hoef alleen nog maar mn bed in te duiken dan blijft die moeheid veel beter hangen. Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 11:45. |
![]() |
|
ik had het vroeger ook dat ik niet kon slapen zonder eerst een joint te roken. 'k heb het ook gehad met slaappillen. zonder pil kon ik niet slapen. het is lastig maar het gaat wel over. als je enkele nachten niet veel geslapen hebt dan zal je wel moe worden en lukt het wel weer om goed in te slapen.
||
Citaat:
on-topic: ik slaap juist goed als ik stoned ben...en 9 van de 10 keer verslaap ik me dan ook.ik slaap dan heel vast.ik heb het ook dat ik niet kan slapen zonder,...ik weet dat het gewoon een kwestie is van doorbijten,je kunt wel blijven blowen maar dan niet savonds of altijd savonds
||
![]() |
Citaat:
![]() "niet in slaap vallen, wakker blijven, zonde van de wiet" nederlands ![]() |
![]() |
||
Citaat:
straat? Je verblijft in het fokking delta joh, slet!
||
Citaat:
![]() Zou je tig jaar geleden met de defintie 'exotaal'= 'straattaal' zijn gekomen, had je eventueel nog een kans gemaakt ![]() Ga maar protesteren bij Van Dale ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
buddy gezocht truitje | 1 | 01-04-2016 23:32 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Confessions of a smalltimer. Type | 51 | 15-07-2004 13:17 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
Drugs & Alcohol |
Wie heeft ooit beweerd dat cannabis niet lichamelijk verslavend is? Isa | 13 | 07-03-2002 19:31 |