![]() |
|
Bij warm weer groeit je haar sneller (chemische reacties versnellen bij een hogere temperatuur dus ook het groeien van je haar) maar daar heb je nu niet zoveel aan. Verder zijn er volgens mij niet echt middeltjes om ervoor te zorgen dat je haar sneller gaat groeien.
Probeer op dit moment gewoon iets leuks te doen met je haar zoals het nu is, met elke lengte is iets leuks te doen, je moet gewoon een beetje uitproberen. Vraag desnoods klasgenoten of vriendinnen om raad. Enne, misschien staat het wel hardstikke leuk maar moet je er gewoon nog even aan wennen ![]()
|
ik ben echt onzeker over mezelf nu en voel me een halve jongen! [/B][/QUOTE]
hey, volgens mij is er niet echt iest waar je haar sneller van gaat groeien, jammer genoeg niet. kheb ook een vrienin die zo kort de haren heeft, en haar staat het ook leuk. Je hoeft je nergens voor te schamen vind ik!! dus ben niet bang dat je nu een halve jongen lijkt ![]()
|
uhm, ja, ik kan natuurlijk niet beoordelen of het je staat of niet...
ik heb net mn haar half kort en half lang (echt naast mn scheiding zeg maar) ik vond het wel eng en ging in het begin naar iedereen toekijken met mn lange kant, hehehe, maar dat hou je niet echt vol en iedereen vind het nu zo leuk dat ze zeggen dat ik alles er af moet knippen vraag gewoon mensen om hun oprechte mening en tja, het groeit heus weer aan ![]()
|
Verwijderd
|
ik denk dat het best wel meevalt. mijn haar is superkort en mensen vinden het alleen maar leuk! zorg dat je er wat leuks mee doet, gewoon beetje opsteken, staartjes, knotjes, enzenz, dan staat het vast leuk! je kan het volgens mij niet sneller laten groeien, dus dat word gewoon afwachten.
|
![]() |
|
Ik heb ooit een gelezen dat noten eten goed voor je haar is. Alleen ik heb geen idee of dit ook klopt.
Verder zou ik even kijken wat voor dingen je allemaal kunt doen met je haar, dan kun je er vast wel iets leuks van maken. Op een jongen zul je echt niet lijken, je bent al 18. Vroeger (toen ik een jaar of 6 was) had ik daar wel last van, had namelijk heel kort haar en leek net een jongetje.. Dus dat kreeg ik ook vaak te horen, wat ik helemaal niet leuk vond (en dan liet ik het weer groeien, werd had lang, knipte ik het weer af, leek ik weer een jongetje etc... ![]() |
![]() |
|
Als je het zelf echt niet leuk vindt kun je misschien hair extensions laten zetten, maar dat zou ik jammer van m'n geld vinden. Dan maar een paar weken met (voor jou) extreem kort haar.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vraag over meiden met kort haar Verwijderd | 6 | 14-11-2016 19:02 | |
Lifestyle |
Twijfel over haar Hunter10 | 9 | 18-05-2012 20:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Haar te kort :O men123 | 21 | 14-06-2009 23:10 | |
Lifestyle |