Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2003, 13:22
katje_vd
katje_vd is offline
hallo!
ik heb vorige week mijn mooi, lang haar laten knippen en heb er enorme spijt van! mijn kapper heeft er zomaar eens 10 cm te veel afgedaan! het komt nog maar juist tot onder mijn oren! het is misschien nogal stom en ik weet dat het uit zichzelf ook wel teruggroeit, maar ik zou toch willen weten of misschien iemand een (natuurlijk, gezond) product kent dat de groei van de haren bevordert. ik ben echt onzeker over mezelf nu en voel me een halve jongen!
Oud 21-11-2003, 14:33
someone
someone is offline
ik denk niet dat er producten zijn die je haar sneller laten groeien.. je kan je er maar het beste bij neer leggen en veel dingen uitproberen die je met je nu met je haar kan doen.
wedde dat jij iets vind waardoor je ineens je haar toch wel leuk vind zoals het nu is...

groetjes
Oud 21-11-2003, 14:41
Aries
Aries is offline
Citaat:
katje_vd schreef op 21-11-2003 @ 14:22:
hallo!
ik heb vorige week mijn mooi, lang haar laten knippen en heb er enorme spijt van! mijn kapper heeft er zomaar eens 10 cm te veel afgedaan! het komt nog maar juist tot onder mijn oren! het is misschien nogal stom en ik weet dat het uit zichzelf ook wel teruggroeit, maar ik zou toch willen weten of misschien iemand een (natuurlijk, gezond) product kent dat de groei van de haren bevordert. ik ben echt onzeker over mezelf nu en voel me een halve jongen!
laat es een fotootje zien .. misschien vinden we wel dat 't je leuk staat
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 20:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij warm weer groeit je haar sneller (chemische reacties versnellen bij een hogere temperatuur dus ook het groeien van je haar) maar daar heb je nu niet zoveel aan. Verder zijn er volgens mij niet echt middeltjes om ervoor te zorgen dat je haar sneller gaat groeien.

Probeer op dit moment gewoon iets leuks te doen met je haar zoals het nu is, met elke lengte is iets leuks te doen, je moet gewoon een beetje uitproberen. Vraag desnoods klasgenoten of vriendinnen om raad.

Enne, misschien staat het wel hardstikke leuk maar moet je er gewoon nog even aan wennen
Oud 21-11-2003, 21:05
Zelma
Zelma is offline
het schijnt goed te zijn om je haar met volle melk te wassen, ook kun je je hoofdhuid masseren om de doorbloeding te bevorderen.
Oud 21-11-2003, 21:17
miss-suus
miss-suus is offline
ik ben echt onzeker over mezelf nu en voel me een halve jongen! [/B][/QUOTE]

hey, volgens mij is er niet echt iest waar je haar sneller van gaat groeien, jammer genoeg niet. kheb ook een vrienin die zo kort de haren heeft, en haar staat het ook leuk. Je hoeft je nergens voor te schamen vind ik!! dus ben niet bang dat je nu een halve jongen lijkt
Oud 21-11-2003, 21:32
funkypunk
funkypunk is offline
uhm, ja, ik kan natuurlijk niet beoordelen of het je staat of niet...
ik heb net mn haar half kort en half lang (echt naast mn scheiding zeg maar)
ik vond het wel eng en ging in het begin naar iedereen toekijken met mn lange kant, hehehe, maar dat hou je niet echt vol en iedereen vind het nu zo leuk dat ze zeggen dat ik alles er af moet knippen
vraag gewoon mensen om hun oprechte mening en tja, het groeit heus weer aan
Oud 22-11-2003, 09:27
Iduna
Iduna is offline
Een nieuw kapsel is altijd even wennen. Met kort haar kun je nog vanalles doen en er zijn altijd nog leuke hoedjes en doeken. Gewoon laten groeien (zonder vage middeltjes) dus en volgende keer op tijd tegen de kapper zeggen dat ie moet stoppen?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 11:10
Verwijderd
ik denk dat het best wel meevalt. mijn haar is superkort en mensen vinden het alleen maar leuk! zorg dat je er wat leuks mee doet, gewoon beetje opsteken, staartjes, knotjes, enzenz, dan staat het vast leuk! je kan het volgens mij niet sneller laten groeien, dus dat word gewoon afwachten.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 11:35
P&C
P&C is offline
bij sommige staat kort haar best leuk hoor
so do not worry

en anders doe je toch gewoon een muts op
Oud 22-11-2003, 12:04
kimberley
kimberley is offline
hey

ja dat probleem had ik dus ook, heb maar aan mn kapster gevraagd wat er tegen hielp, ze zei dat je haar (en ook nagels) groeien mbv vitamine D. Die vitamine-pilletjes kan je gewoon bij de kruitvat kopen. Het helpt wel iets, maar verwacht er geen wonderen van
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 18:02
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik heb ooit een gelezen dat noten eten goed voor je haar is. Alleen ik heb geen idee of dit ook klopt.
Verder zou ik even kijken wat voor dingen je allemaal kunt doen met je haar, dan kun je er vast wel iets leuks van maken.
Op een jongen zul je echt niet lijken, je bent al 18.
Vroeger (toen ik een jaar of 6 was) had ik daar wel last van, had namelijk heel kort haar en leek net een jongetje.. Dus dat kreeg ik ook vaak te horen, wat ik helemaal niet leuk vond (en dan liet ik het weer groeien, werd had lang, knipte ik het weer af, leek ik weer een jongetje etc...).
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 18:56
Auntie M
Auntie M is offline
Als je het zelf echt niet leuk vindt kun je misschien hair extensions laten zetten, maar dat zou ik jammer van m'n geld vinden. Dan maar een paar weken met (voor jou) extreem kort haar.
Oud 22-11-2003, 20:15
Verwijderd
Waarom heb je dat prachtige lange haar er nou überhaupt af laten knippen?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 11:56
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
probeer er dan van alles mee. neem eens een middag voor jezefl en probeer allerlei kapsel uit. er zal er vast wel een bij zitten die je leuk staat

Regels voor berichten