Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mwha mijn leerprestaties zijn nuchter als onder invloed slecht, niet dat ik dom ben ofzo, maar heuh waar haal je de motivatie en concentratie vandaan....
ow nee stoned gaat niet, dronken ook niet, ritalin ook niet, mja volgus mij lukt me dat nergens mee, want als ik dan weer herbals ofzo neem ken ik niet stil zitten (niet voor lang i.i.g) |
![]() |
||
Citaat:
|
Wiet soms voor de inspiratie bij het maken van tekeningen, ontwerpen etc.
Ephedra om wakker te blijven als je een nacht door moet werken, maar neem echt het minimaal nodige, want zal concentratie niet ten goede komen denk ik. Dus Birthmark: om te leren? Ik weet het niet. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Voor mensen die ADHd hebben, werkt Ritalin om rustig te worden, minder hyper dus. Maar voor mensen die GEEN ADHD hebben werkt het best peppend soort van speed maar dan veel lichter. Ik nam er een dag voor me frans proefwerk. drie op een nuchtere maag, en ik stond behoorlijk strak, en heb 6 uur zitten leren. Ik weet niet heo dat verschil komt tussen mensen met en zonder Adhd, zal wel iets chemisch in de hersenen zijn, tussen stoffen die er wel en neit zijn en worden gemaakt. Maar Ritalin werkt inderdaad best goed als je veel moet leren en erg moe bent.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|