Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En goed zijn in bed is wel aan te leren, net als goed kunnen zoenen. Dus dat is inderdaad wat minder relevant, je hebt gelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
noh, hij's echt mooi ![]() voor mij: praten. humor. vertrouwen. ik vind het heel belangrijk als je met elkaar over alles kan praten, maar ook om ergens heel luchtig overheen te kunnen stappen, vandaar de humor. het vertrouwen spreekt voor zich. anders is het niet vol te houden samen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Liefde, vriendschap en sexualiteit. In die volgorde.
Waarmee ik met liefde bedoel dat we verliefd op elkaar zijn en van elkaar houden en om elkaar geven en geen reden zien om ooit op te houden met om elkaar geven en van elkaar houden... Met vriendschap bedoel ik dat we ons op ons gemak voelen bij elkaar, dat we overal over kunnen praten, dat we elkaar zonder woorden begrijpen en met woorden ook, dat we we elkaar steunen als dat nodig is en even met rust laten als dat nodig is, dat we elkaar vertrouwen en eerlijk zijn tegen elkaar... Met sexualiteit bedoel ik dat we elkaar sexueel aantrekkelijk vinden en gewoon heel goed in staat zijn om dat naar elkaar te uiten, dat we wat dat betreft meer durven en meer willen door elkaar, en dat het aanwezig is. Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 16:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nu ik er mee aan 't denken kom vind ik eigenlijk dat intellect ook wel aan te leren is. Ik zou hem kunnen dwingen om samen met mij nieuws te kijken en om de kranten te lezen ed. Dan zou hij vanzelf intellectueler worden. Of hij het echt plezierig zou vinden om bovenstaande te doen is een tweede ding, maar intellectueler zou -ie zeker worden, denk ik. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: -aantrekkingskracht, ja ook uiterlijk maar innerlijk moet ze ook 'aantrekkelijk' zijn, bijvoorbeeld zeker van zichzelf en slim. -op m'n gemak voelen bij d'r, goeie gesprekken. -het gevoel hebben dat ik de rest van m'n leven wel met d'r zou kunnen doorbrengen zonder dodelijk verveeld te raken. |
![]() |
|
![]() |
-Bepaalde mate van eruditie (niet per se intellectueel: elke intellectueel is erudiet, maar andersom is niet altijd het geval)
-Respect (voor jezelf en voor anderen) -Gemanierdheid (Rusticiteit maakt mij imuun voor de pijlen van Cupido) De specifieke invulling hiervan verschilt van tijd tot tijd, maar ik denk dat deze kwesties vaak de rode draad zullen zijn ![]() Mogen het echt alleen maar drie dingen zijn? ![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 00:29. |
![]() |
|
![]() |
*vertrouwen (=eerlijkheid, openheid en vrijheid)
*respect (=ook goede manier van ruzie maken hebben, dus niet elkaar helemaal verrot schelden maar respect hebben en een fatsoenlijke ruzie voeren ![]() *aantrekkingskracht (de bovenste 2 kan ook met vrienden, verschil is aantrekkingskracht zowel om elkaar te fysiek als dat je graag bij elkaar bent en alles wilt weten van de ander ( in positieve zin) etc)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |