Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2003, 10:33
Nieni
Nieni is offline
Als je zegt: "Ik heb morgen de eerste twee uur L.O," dan begint iedereen spontaan te kotsen.
Wat is er zo verkeerd aan dit vak?
Oud 30-08-2003, 10:36
Verwijderd
Meestal de leraren. Er zijn écht sadistische LO-leraren....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:37
DeGexxte
DeGexxte is offline
Ik heb niks tegen LO...
Zolang er geen bruggen, ringen, en stangen bij komen kijken vind ik het een leuk vak. Heb alleen een schijtheken aal turnen.
De rest vind ik allemaal wel lachen. Vooral de 'echte' sporten voetbal/basketbal/handbal/volleybal/hokkey/enz...
Atletiek is ook altijd wel leuk!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:41
Mindfields
Mindfields is offline
Helemaal niks.

Maar bij ons was gym in de eerste en tweede alleen elke les lekker voetballen, basketballen, hockeyen, etc.
Relaxed :] nooit ringen ofzo, alleen een enkele keer over zo'n kast springen ofzo.
In de derde moesten we ook wat vaker rennen of frisbee'en ofzo, maar ook nooit echt turn dingen. Ja, heeel soms ringen.

Gym is gewoon lekker
Oud 30-08-2003, 11:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
de eerste LO zuigt siterenkloten...als laatste uren is het wel fijn, zeker op vrijdag vond ik het wel ok
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:21
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
ik vind gym dus hartstikke leuk.. Heb er dus echt geen hekel aan.
Lekker ff ontspannen. I.p.v een beetje zitten in een saaie les
Oud 30-08-2003, 15:35
Balance
Balance is offline
wij moesten zelf de gymlessen geven, wat betekende dat je bij werkelijk ALLE jongens ging voetballen of basketballen.
en nee, daar houd ik niet van.
verder gingen de meisjes alleen maar volleyballen of badmintonnen, wat ik na een paar lessen ook wel gehad heb.

kortom, ik vind er idd geen bal aan.

dit jaar heb ik ipv gymlessen 1 week waarin we gaan skieen in Oostenrijk. Het mag duidelijk zijn dat ik gym dit jaar dus wél leuk vind
Oud 30-08-2003, 18:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 30-08-2003 @ 12:17:
de eerste LO zuigt siterenkloten...als laatste uren is het wel fijn, zeker op vrijdag vond ik het wel ok
ik bedoel: de eerste uren van de dag LO zuigt stierenkloten
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:39
Verwijderd
Ik vond het ook nooit zo erg (lag er wel een beetje aan wat we gingen doen natuurlijk, maar dat lijkt me logisch).
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:37
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik vind het wel leuk eigenlijk. En dat van die sadistische leraren klopt wel, alleen die ik heb is juist niet zo.

Verder heb ik niet echt een hekel aan bepaalde dingen, zelfs de ringen ging laatst
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:46
Boogie
Boogie is offline
Dit is meer algemeen over het schoolvak dus

---> School & Studie
Oud 31-08-2003, 20:12
Miess
Miess is offline
Ik snap ook niet wat de meeste scholieren én docenten tegen dit vak hebben. Mijn collega's hoor ik soms over de baan van onze lo-collega's praten alsof zij 'uit verveling ook maar een baantje moeten hebben en daarom gym geven'. Ik vind lichamelijke oefening een erg goed vak, de meeste tieners bewegen toch al zo weinig. Bovendien is het een goede afwisseling op alle theoretische vakken. Ik snap dan ook niet dat als er door de schoolleiding moet worden bezuinigd, er altijd wordt gestart bij de sectie lo en niet ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:14
Philemon
Philemon is offline
Ik vind het niks.. maar dat ligt dan ook voor het grootste gedeelte aan mijzelf.. vooral het turnen en atletiek is eg zwaar niks... ik loop bijvoorbeeld altijd tegen de kast aan ipv eroverheen te springen...
Oud 31-08-2003, 21:01
wissie
wissie is offline
Citaat:
omaltievo schreef op 30-08-2003 @ 11:36:
Meestal de leraren. Er zijn écht sadistische LO-leraren....
Idd

Verder hou ik er niet zo van om 's ochtends vroeg in de regen eind oktober een uur lang rondjes rond het veld te moeten rennen, in slecht een kort broekje en een t-shirt omdat het dragen van een trainingspak verboden is, terwijl onze leraar in zijn warme trainingspak plus nog een extra trui met een kopje koffie in zijn hand aan de kant zit op een stoeltje bevelen uit te delen.

Dat heb ik er op tegen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:13
Verwijderd
Ik heb niets tegen het vak totdat ik ongesteld ben.. dan vind ik het niets meer

voor de rest ben ik een fanatieke softballer maar tegen hardlopen ( 8 rondjes veld) protesteer ik hevig..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:46
Verwijderd
Ik vind het een leuk vak. Zeker als er brug, ringen en rekstok bij komen. ()

Of gewoon lekker met z'n allen trefballen ofzo. Erg leuk.
Afgelopen jaar hebben we met de 3 VWO4 klassen tegelijk gym gehad (2 uur achtereen), waarvan meestal gemixt. Was ook fijn.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:50
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
Miess schreef op 31-08-2003 @ 21:12:
Ik snap dan ook niet dat als er door de schoolleiding moet worden bezuinigd, er altijd wordt gestart bij de sectie lo en niet ergens anders.
Dat is niet waar, hoor. De kwaliteit van onderwijs mag niet in gevaar komen, en een onvoldoende voor lichamelijke oefening is net zo belangrijk als een onvoldoende voor wiskunde. Dus als er bezuinigd gaat worden, gebeurt dat op dusdanige manier dat het onderwijs er niet onder te lijden heeft. Niet bij wiskunde of aardrijkunde, maar ook niet bij LO. Als dat op jouw school wel zo is, klopt er toch iets niet.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
The Ox schreef op 31-08-2003 @ 22:50:
Dat is niet waar, hoor. De kwaliteit van onderwijs mag niet in gevaar komen, en een onvoldoende voor lichamelijke oefening is net zo belangrijk als een onvoldoende voor wiskunde. Dus als er bezuinigd gaat worden, gebeurt dat op dusdanige manier dat het onderwijs er niet onder te lijden heeft. Niet bij wiskunde of aardrijkunde, maar ook niet bij LO. Als dat op jouw school wel zo is, klopt er toch iets niet.
Als je een onvoldoende krijgt voor LO is dat je eigen stomme schuld. LO moet namelijk op inzet gerekend worden, en niet op prestatie. Niet iedereen is lichamelijk even goed, en moet iemand met 2 benen te horen krijgen dat hij geen examen mag doen omdat het een onvoldoende voor gym had?

Een onvoldoende voor LO op je lijst is dus erger dan een onvoldoende voor wiskunde, want LO is een van de vakken waarvoor je een voldoende moet hebben op je eindlijst omdat je anders geen examen mag doen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 23:41
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik vind LO, zoals het bij mij werd gegeven, vrij nutteloos. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gezweet, tijdens of na de LO-les. 85% van de tijd zat je maar een beetje op bankjes te wachten.
Oud 01-09-2003, 07:32
Thomas
Thomas is offline
Ik vond het altijd wel ontzettend leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 09:41
Verwijderd
LO op mijn school vond ik afschuwelijk. Kon nooit echt iets leuks kiezen om te doen, erg jammer. Een of twee keer heb ik wat leuks gedaan, maar ja, de andere keren was het echt stom.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 09:49
lievemartine
lievemartine is offline
Aan LO heb ik altijd al een hekel gehad, als je er goed in bent is het leuk maar anders heb je het echt zwaar.
Stom rondjes rennen en hardlopen daar heb ik echt een hekel aan, iedereen zit maar een beetje naar je te kijken hoe je zit te stuntelen.
Dan voel je je niet op je gemak.

En op je inzet beoordeeld worden gebeurt hier niet.

groetjes Martine
Oud 01-09-2003, 09:52
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
en een onvoldoende voor lichamelijke oefening is net zo belangrijk als een onvoldoende voor wiskunde. .
Ik, mijn ouders, mijn vrienden, vonden een onvoldoende voor LO echt wel minder erg dan een onvoldoende voor een "echt" vak.
Oud 01-09-2003, 10:49
Verwijderd
ik heb er wat tegen omdat hmm ja. Gewoon.. Iedereen die naar je kijkt.. Ik vond de bok doodeng.. Kleedkamers die stinken, vies grasveld.. Wil je dan eindelijk een keer voetballen, en gebeurd dat dan ook.. Dan delen ze je o pin jongens of meisjes.. Met als gevolg dat de jongens heerlijk voetballen de meisjes de hele les staan te kletsen en dr niks aan is voor mij.. Dat is gewoon niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als we iets leuks doen dan vind ik gym best leuk maar ik vind turnen juist heel leuk (althans sommige onderdelen) maar dat doen we nooit, we doen altijd de afgezaagde dingen, binnen: basketbal, volleybal of hockey en buiten: voetbal, speerwerpen of honkbal. Ik vind het juist leuk om eens een keer iets nieuws te doen zoals frisbee. Al die dingen met hardlopen en schuttle run vind ik afschuwelijk omdat ik licht astma heb en als we dat soort dingen doen dan ben ik daarna half dood en dan moet ik ook nog naar huis fietsen. Dat vind ik dus echt niets.

Ik heb dus niet algemeen een hekel aan gym maar ik heb een hekel aan sommige dingen. Ook vind ik het belachelijk dat je allemaal werkstukken in moet leveren voor gym. Ik heb echt wel iets beters te doen dan dat. Met die tweede fase moet het ook ineens een volledig vak worden compleet met huiswerk en weet ik veel wat.
Oud 01-09-2003, 11:11
Verwijderd
Simpel. Ik heb een vreselijke hekel mezelf in te spannen voor iets nutteloos, en LO is behoorlijk nutteloos. Als ik besluit dat ik te dik ben en een eindje wil gaan joggen dan beslis ik dat zelf wel, daar hoef ik niet een opdracht van zo'n kampbeul met een obsessie voor strakke broekjes voor af te wachten.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:38
alpha
alpha is offline
- Je wordt gedwongen dingen te doen die je niet leuk vind/durft/wil. Het is natuurlijk per persoon anders, maar in mijn geval dan he.
- Je wordt vaak beoordeeld op het resultaat wat je levert, en niet op je inzet terwijl dit naar mijn mening toch ook een erg belangrijk iets is.
- Veel leraren snappen gewoonweg niet dat er ook mensen zijn die gym niet leuk vinden. Die niet over de bok durven te springen. Die bang zijn voor de bal. Dan voel je je als leerling ook niet op je gemak.
- Mensen die gym wel leuk vinden en een beetje pesterig zijn, zij hebben tijdens de gymles HET moment om toe te slaan. De gymles is voor veel mensen de meest emotionele les waarin je goed 'gepakt' kunt worden.

Verder over eerste twee uur gym: de eerste twee uur!! Er wordt van je verwacht dat je je helemaal in het zweet werkt, dat je dan gezamelijk gaat douchen ookal zijn mensen in de puberteit veelal erg onzeker over hun lichaam en vervolgens op tijd en vol vrolijkheid je dag te hervatten. Nee, het is echt niet mijn ding..

Verder moet ik je zeggen dat het erg getroffen heb met gym, ik heb de twee begripvolste leraren gym die er bij ons op school zijn (een man en een vrouw, dat is ook wel lekker) en ik zit nu in een erg leuke klas waarin leerlingen van alle soorten zijn. Ik heb zelfs de keuze genomen niet te proberen om gym mee te mogen doen met 6v (omdat ik al een jaar langer gym heb, mogen zittenblijvers ook) maar gewoon 5v te doen en dus een jaar extra.
Oud 01-09-2003, 11:38
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-09-2003 @ 12:11:
Simpel. Ik heb een vreselijke hekel mezelf in te spannen voor iets nutteloos, en LO is behoorlijk nutteloos. Als ik besluit dat ik te dik ben en een eindje wil gaan joggen dan beslis ik dat zelf wel, daar hoef ik niet een opdracht van zo'n kampbeul met een obsessie voor strakke broekjes voor af te wachten.
beter kan ik het niet verwoorden
Oud 01-09-2003, 11:49
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Ik ben zo blij dat ik van dat rotvak af ben.

Ik had de vorige twee jaar echt de meest sadistische lerares Lo ooit. Ik herinner me nog een moment (ik had de griep maar was naar school gekomen omdat ik een belangrijke mondelinge presentatie had) waarop we moesten lange-afstand lopen.
Ik had het na een vijf kilometer wel al gehad (je mocht trouwens nooit, nimmer tesamen lopen), het kuchen,sniffen en snuiven kwam mijn oren uit en bovendien stond ik te trillen op mijn benen.
Ik kapte er dus mee waarop ik het laconieke antwoord kreeg: " als je nu stopt mag je volgende week naar de strafstudie komen en een uur hardlopen". En dat heb ik dus daadwerkelijk moeten doen....
Oud 01-09-2003, 12:05
Verwijderd
Oh ja, ik had een leuke leraar; ik zie geen diepte, dus met bal sporten is het nogal vervelend; ik zie de bal wel aankomen maar weet pas hoe dichtbij hij is wanneer ik hem tegen me aan krijg... Dat snapte die vent niet, dus hij zette me telkens weer in het slagveld waar alle ballen rondvlogen. Afgrijzelijk.

En inderdaad, ze beoordelen op resultaat, niet op inzet. Mijn inzet was in het begin super hoog, de resultaten waren er eigenlijk niet. Maar ik rende bezweet rond, kon hem niets schelen; een onvoldoende. Op een gegeven moment is de inzet dan ook helemaal weg, want je krijgt er toch niets voor.

In mijn laatste jaar (5 Havo) hadden ze een heel leuk systeem; er waren verschillende blokken met verschillende onderdelen. Wanneer je dan vaker dan 2 keer niet op kwam dagen, dan moest je een verslag schrijven over die sport. Een verslag van 1 A4'tje. Ik bekeek het dus zo; 5 blokken in een jaar, ongeveer. Ik ga nooit. Ik maar 5 verslagen, 5 A4'tjes dus... en het moet goed zijn. Nou, dat was het ook... Nooit iets gedaan, alleen die verslagen dus, en ik had een Goed
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 12:58
marlies
marlies is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 30-08-2003 @ 11:37:
Ik heb niks tegen LO...
Zolang er geen bruggen, ringen, en stangen bij komen kijken vind ik het een leuk vak. Heb alleen een schijtheken aal turnen.
De rest vind ik allemaal wel lachen. Vooral de 'echte' sporten voetbal/basketbal/handbal/volleybal/hokkey/enz...
Atletiek is ook altijd wel leuk!
met jou kan ik praten!
Oud 01-09-2003, 14:57
sas
sas is offline
Ik hou van gym!
het is toch lekker om even te sporten onder schooltijd, anders zit je de hele week stom saai les te hebben.
Goed ik heb ook een hekel aan harlopen, maar wij doen af en toe ook weleens iets anders, zoals: golfen of squashen.
Ik wil ook gymlerares worden
Oud 01-09-2003, 15:04
ssjpan
ssjpan is offline
Ik vind gym echt niet leuk eigenlijk, ik kan het ook niet vandaar misschien. En m'n leraren snappen dan ook niet als je iets echt niet durft dat is zoooo vervelend.
Oud 01-09-2003, 15:45
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Dat is niet waar, hoor. De kwaliteit van onderwijs mag niet in gevaar komen, en een onvoldoende voor lichamelijke oefening is net zo belangrijk als een onvoldoende voor wiskunde. .
Daar ben ik het dus niet mee eens, als ik nu aan het einde van het jaar een onvoldoende sta voor LO en ik mag geen examen doen no way dat ik dan dat accepteer (aangezien ik voor alle andere vakken een ruime voldoende sta).. Terwijl als ik een 3 voor wiskunde zou staan, geen examen zou mogen doen ik dat gewoon zou accepteren ...

Ik hou ook niet va gym.. Zoveel beweeg je niet tijdens die twee uurtjes (waarvan je je ongeveer een half uur aan het omkleden bent) en als ik wil sporten dan doe ik dat zelf wel, en dan een sport die ik leuk vindt.. helemaal erg: voetballen en dan jongens en meisjes door elkaar, zit je de dag erna helemaal onder de blauwe plekken
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:36
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik vind het verschrikkelijk en probeer er altijd onderuit te komen. Leraren vallen nog mee. Maar bv van die teamspellen...voetbal of volleybal...gadverdamme! Ik ben er ook echt slecht in en ik probeer de bal gewoon te ontwijken
"Turnen" gaat dan nog wel.......zolang er maar niet zo op je gelet wordt of je je wel aan de regels houdt ofzo...
Maar weer he-le-maal omkleden etc. speelt ook een rol
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 17:45
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Ik had 7 jaar lang een lerares die met de meisjes alleen maar turnen, steps, 50+ aerobics en trefbal deed. Oh ja, en volleybal...elke week....totdat het je neus uitkwam en ook nog wel eens shuttlerun. Voor de overige, wel leuke, dingen die je met gym kon doen moest je eerst 6 weken smeken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:48
Winner
Winner is offline
Iedereen denkt dan je dan zomaar in je kont te mogen knijpen... Heel irritant.
Oud 01-09-2003, 19:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nu zeker iets tegen gym nu ik mijn nieuwe rooster heb gehad.

Ik heb nu donderdag de eerste twee uur gym en ik moet die dag tot drie uur naar school maar je mag bij ons op school niet douchen. Lijkt me niet echt lekker dus. Misschien ga ik maar thuis douchen het vierde uur, dan heb ik toch een tussenuur.
Oud 01-09-2003, 19:25
moon
moon is offline
v-r-e-s-e-l-i-j-k vak! Morgen valt het bij mij uit!

Gym is gewoon zo ontzettend vreselijk omdat die eikels(=gymleraren) altijd leerlingen zelf groepjes laten kiezen en ik dan altijd als laatste gekozen word.
Oud 01-09-2003, 19:37
Bird-one
Bird-one is offline
ik h-a-a-t het.

waarom ? gewoon. omdat ik de meeste dingen zoals turnen enzo niet goed durf en daarom ook niet goed kan. balsporten ben ik ook ontzettend slecht in omdat ik geen goed inzicht heb. ik vang die bal dus bijvoorbeeld nooit. ik kan de meeste dingen gewoon niet goed, en daar heb ik dan meer een hekel aan. sommige leraren zijn inderdaad sadistisch/etc. maar ik geloof dat dit schooljaar mijn leraar wel oke is.
Oud 01-09-2003, 19:41
Verwijderd
BAAAAAAH! Ik HAAT gym! Je moet je altijd maar lopen uitsloven daar en daar heb ik geen zin in, hoor, en ik ben fucking onhandig met sommige dingen en dan moet je het beslist goed doen... zucht.... vak van niks, bah...

ben ik blij dat we geen gym meer hebben na de kerstavkantie...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:12
the tourist
the tourist is offline
Ik vind het niet leuk. Ik hou gewoon niet van sport en ik ben er ook niet goed in (heeft meestal wel met elkaar te maken ).
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:12
PV
PV is offline
dat je verplicht allerlei dingen moet doen waar je (bij wijze van spreke, t gebeurt natuurlijk zelden) je been kan breken enzo. Als iemand dat in zn vrije tijd wil doen dmv sport, okee. Da's op eigen risico. maar dat t verplicht wordt op school vind ik stom.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:49
Verwijderd
ik ga donderdag weer waterskiën. ik heb niks tegen gym
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
alpha schreef op 01-09-2003 @ 12:38:
- Je wordt gedwongen dingen te doen die je niet leuk vind/durft/wil. Het is natuurlijk per persoon anders, maar in mijn geval dan he.
- Je wordt vaak beoordeeld op het resultaat wat je levert, en niet op je inzet terwijl dit naar mijn mening toch ook een erg belangrijk iets is.
- Veel leraren snappen gewoonweg niet dat er ook mensen zijn die gym niet leuk vinden. Die niet over de bok durven te springen. Die bang zijn voor de bal. Dan voel je je als leerling ook niet op je gemak.
- Mensen die gym wel leuk vinden en een beetje pesterig zijn, zij hebben tijdens de gymles HET moment om toe te slaan. De gymles is voor veel mensen de meest emotionele les waarin je goed 'gepakt' kunt worden.

- met een vak als Engels/wiskunde/geschiedenis word je ook op resultaat beoordeeld.

- veel mensen vinden wiskunde ook niet leuk, maar dat moet je ook doen, of durven ook geen presentatie voor bijv. Nederlands te houden maar moeten ook, dan voel je je ook niet op je gemak.

- hier breng ik niets tegenin
Oud 02-09-2003, 15:41
RomeoP
RomeoP is offline
Ik vind het wel leuk. Wat ik wel jammer vind is dat er sommige mensen zijn die gewoon geen ene fuck uitvoeren. Bij ons op school worden wel op INZET cijfers gegeven, want volgens mij wordt er maar zelden lager als een zes gegeven. Maar ach. Ik vind het leuk Maar het is jammer dat wij geen gemengd gym hebben
Oja, ik vind allles leuk, behalve het dansen, dat kan ik écht niet, en dan kijken van die dans-huppelkutten je aan van
Dus ik begrijp hoe mensen zich voelen die niet goed in gym zijn....

En ik ben het ook eens met degene die voor mij heeft gepost
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 16:13
Nieni
Nieni is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-09-2003 @ 13:05:
Oh ja, ik had een leuke leraar; ik zie geen diepte, dus met bal sporten is het nogal vervelend; ik zie de bal wel aankomen maar weet pas hoe dichtbij hij is wanneer ik hem tegen me aan krijg... Dat snapte die vent niet, dus hij zette me telkens weer in het slagveld waar alle ballen rondvlogen. Afgrijzelijk.
Ik zie ook geen diepte maar bij mij wordt daar nooit echt moeilijk over gedaan. Ik meld dat altijd meteen aan het begin van het jaar al (maar ja, daar heb je als Andijvie zijnde () weinig aan want je hebt nooit meer gym ) en kom er nog op terug als het van belang is.
Vangen lukt mij trouwens wel, maar daar heb ik lang op moeten oefenen.

Het enige wat mij soms tegenstaat bij L.O is dat je zo verplicht wordt om altijd alles te doen... Je moet en dat is soms erg vervelend...
Oud 02-09-2003, 21:38
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
zoveel heb ik er niet tegen alleen het feit dat ik het niet kan en dus altijd voor schut staat.... turnen bah atletiek gaat dan nog wel........
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:55
hellion
hellion is offline
echt een hekel aan L.O. heb ik niet, had wel, mijn laatste 2 jaar waren ok, alleen maar jongens, veel sporten in team verband, weinig ringen e.d. Ook hoefden we zo goed als nooit bok te springen enzo wat dan wel weer voordelig was met mijn knieen. Ja, jammer dat ik die jaren weinig mee kon doen.

Nu heb ik overigens geen L.O. meer en bevalt me ook.
Oud 03-09-2003, 18:28
meisje1986
meisje1986 is offline
Ik vind gym zelfs het leukste vak. Even wat anders dan in die saaie schoolbanken. Gym op het veld vind ik trouwens niet leuk, zeker niet als het koud is!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten