Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2003, 11:20
la_bella
la_bella is offline
een vriendinnetje van me werd vorige zaterdag versiert door een vriend van mijn vriendje (wat ze op zich wle leuk vond = strelen vh ego) maar nou, zijn reputatie is niet super, hij zoekt enkel meisjes voor 1 avondje als hij ze dan heeft, dumpt hij ze weer. dit heeft mijn vriendje mij verteld dus jah wat moet ik nou doen, haar waarschuwen wnat de kans is groot dat ze er verliefd op wordt en ik heb geen zin in een gebroken hart te lijmen want ik zou het heel erg vinden voor haar. nou wie vindt dat ik het moet vertellen en hoepe dan?
Oud 26-11-2003, 11:53
ABrules
ABrules is offline
ach lat haar gewoon op dr bek gaan... t hoort erbij... zal vroeg of laat toch wel gebeuren wat je er ook aan probeert te doen...

en als ze al verliefd is gelooft ze je misschien niet eens...
Oud 26-11-2003, 12:04
Verwijderd
Ik zou het wel zeggen. Ga er niet te lang over door, dus als ze je niet gelooft ofzo dan zou ik er zeker geen ruzie over maken.
Ga het ook niet steeds weer herhalen als je merkt dat ze toch met hem om blijft gaan.
Maar gewoon, 1x zeggen en nadat je weet dat ze het echt wel gehoord heeft erover ophouden.

Dan heb jij het iig gezegd, ze kan je later niet gaan verwijten dat je het nooit gezegd hebt. En wat ze met de informatie doet moet ze verder zelf weten.

Maar misschien valt het allemaal wel mee en wil ze hem niet eens.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 13:34
Verwijderd
Vertel het dr, en als ze je niet geloofd dan gaat ze vanzelf wel op d'r bek... vallen en opstaan heet dat.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 14:44
Nona
Nona is offline
Vertel gewoon zo'n beetje hoe hij is, maar geef haar voor de rest geen raad wat betreft wat ze moet doen. Dan kan ze dat zelf beslissen en leert ze er meer van dan als jij probeert te voorkomen dat ze gekwetst wordt.
Oud 26-11-2003, 14:45
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ik zou het haar niet vertellen

laat haar maar lekker op haar bek gaan (of op de zijne)

daar word ze hard van
Oud 26-11-2003, 14:50
Multilot
Multilot is offline
Haar het wel zeggen, maar het daar ook bij laten...

De kans is groot dat ze verliefd wordt?? Gaat dat zo snel dan?
Oud 26-11-2003, 14:55
lieve
lieve is offline
Laat me je zegge dat ik zo een beetje in de situatie van je vriendin zit.
Een paar weken geleden had ik een flirt met een vroegere klasgenoot van me!(Had niet echt veel verwachtingen voor daarna) Maar sinds die avond negeert hij me volkomen.
Geen berichtje, geen MSN meer, niet meer samen uitgaan,... het is echt klote.
En als top of the bill... ben ik er nog eens verliefd op geworden ook. Ik weet het... ERG als je weet dat het voor hem NIETS betekende. Maar soms kan je het niet kiezen hé.

En ik moet eerlijk zijn, zelfs al zou een vriend of vriendin me verwittigt hebben voor hem ik denk dat ik zelfs dan nog had gedaan.
Het is iets dat je niet kunt verklaren... noem het maar een soort 'drang' om dat te doen!
Greets Lieve,xxx
Oud 26-11-2003, 16:53
Verwijderd
ik zou het zeggen, dan kan ze in ieder geval niet zeggen dart je dr niet gewaarschuwd hebt.
En als ze haar ogen ervoor blijft sluiten, laat dr dan maar. Ze gaat vanzelf op dr bek...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:04
snoodaard
snoodaard is offline
Laat hem lekker zijn lul achterna lopen en laat haar lekker naïef, werkt voor beide.
Oud 26-11-2003, 17:09
la_bella
la_bella is offline
hmmm ok overwegend veel mensen die zeggen dat ik het niet moet zeggen, ik moet ook wel toegeven dat als ik al verliefd ben, ik er ook niet naar wil luisteren hoor. en ja ik dnek dat dat bij haar snel zal gaan, ze is gewoon iemand die snel verliefd wordt op iemand die haar veel aandacht geeft. herkenbaar?
(en sorry versierd worden is met een d en niet met t)
Oud 26-11-2003, 18:36
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik zou het zeggen
Als je het niet doet en ze wordt wel pijn aan gedaan door die jongen krijg je daar waarschijnlijk spijt van en hou je er een schuldgevoel aan over.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 19:36
Studentje
Studentje is offline
Van je fouten leer je het best.

Laat maar lekker dus.
Oud 26-11-2003, 20:56
miro
miro is offline
Laat haar gewoon. Wie weet is zij wel de eerste bij wie t serieus bedoeld is. Mocht dat niet zo zijn dan komt zij daar lekker zelf achter, iedereen loopt wel ns een blauwtje.

Kbedoel, ik was vroeger ook zo, en dan kom je iemand tegen die je ineens niet meer kwijt wil. Das gewoon een periode waar je inzit. (toch? )

Bovendien zal ze toch niet naar je luisteren en je alleen een vervelende bemoeial vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten