Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2003, 13:53
Sjoukie
Sjoukie is offline
Mensen, ik heb jullie hulp even nodig...
Zouden jullie voor mij de volgende vragen willen beantwoorden voor mijn PWS?:

Man/vrouw
leeftijd?:

<18
18-25
25-40
40-55
55+

Wat is jullie favoriete reclame en waarom?
Wat vind je de vreselikste reclame die er is en waarom?

DANKJEWEL!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2003, 13:55
Verwijderd
Wat me nu het eerst te binnen schiet, misschien veranderd het nog (ik onthoud zelden reclames).

Die ene reclame met al die lieve kleine witte katjes...volgens mij van kattenbakvullig oid. Dat is een favoriet vanwege die lieve kleine katjes.

Met stip op 1: Die ene waarbij die hond in zo'n maalding terecht komt... lmd waarom. Was van Sisi (zonder prik) oid. Is nu gzd niet meer op tv.

En die ene waarbij een man een hondje aan een moter vast wil binden (en er vervolgens zelf aan vast blijft zitten), van de dierenbescherming oid, iig om duidelijk te maken dat een huisdier niet alleen maar leuk is ed. Vind het op zich wel een goede reclame, maar zo zielig...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 14:10
Silver rain
Silver rain is offline

Die van "je groeit in het onderwijs" omdat ik dat zo'n mooie reclame vind met dat muziekje enzo

alle reclames met schoonmaakmiddelen omdat die op je zenuwen werken.

mm hier heb je niet zoveel aan maar toch
Oud 25-11-2003, 14:34
Balance
Balance is offline
Vrouw
Leeftijd: 18-25

Favoriete reclame: Die met Ralph Inbar; dat ie vasthangt aan zo'n dakgoot en dat er jongens voorbij komen rennen. Ze willen hem bijna redden, tot ze denken dat het een Bananasplit grap is en ze weer weg rennen. (even apeldoorn bellen)

Vreselijkste reclame: Maandverband/inlegkruisjes reclame, waarbij ze zo'n ding in blauwe oplossing dompelen.
1: Bloed is niet blauw!
2: Die dingen zijn hoe dan ook dik (deze is nog ultradunner!! )
3: Hoe dun het ook is, het zit nooit lekker en je voelt hem altijd (wat ze ook zeggen)
4: De reclame is vast door mannen gemaakt
Oud 25-11-2003, 14:39
Sjoukie
Sjoukie is offline
tnx!!!
nu moet k nog 2 hebben.....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 14:51
Verwijderd
Man/vrouw:
Vrouw

Leeftijd:
< 18

Wat is jullie favoriete reclame en waarom:
Ik vind alle reclames van die 3 gasten van Amstel echt geweldig Verder een oude: die van MTV met die gast in z'n rode onderbroek, die dan door z'n vriend gebeld wordt en dat er dan vervolgens allemaal van die meisjes om 'm heendansen. Die van Cup-a-Soup vind ik ook allemaal cool

Wat vind je de vreselijkste reclame die er is en waarom:
Ik vind alle wasmiddelreclames heel erg, maar ook vaak die van maandverband. Ook die van schoonmaakmiddelen als Swiffer. Ze slaan gewoon helemaal nergens op en zijn niet grappig ofzo. Ook die van Brie President is verschrikkelijk met die lamp Of die van Specsavers waar je mensen alleen maar met hun ogen ziet knipperen en dan tekst hoort. Kortom: er zijn er heel veel slecht...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 14:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Sjoukie schreef op 25-11-2003 @ 14:53:
ja is goed..

Man/vrouw --> vrouw
leeftijd?:

<18

toch die van 'even apeldoorn bellen'
die hebben over het algemeen wel humor

- over frisia financieringen. wat een slijmjurken

- en die van sfiffer (hoe schrijf je dat?!).
over die man die dan laat zien hoe geweldig dat is, terwijl ze, hoe huiselijk (!!) een spel aan het doen zijn ofzo... en die vrouwen, met hun reactie. naja, kan het niet goed uitleggen, maar echt erg!!

- die van de albert heijn vind ik over het algemeen ook stom (ja, ik werk er zelf, maar die reclames zijn stom!). de stem van die vrouw is heel annoying.

DANKJEWEL!!!!!!!!

Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 14:59
the tourist
the tourist is offline
Man/vrouw:
vrouw
leeftijd?:
<18
Ik kijk echt bijna nooit reclames, maar eentje die nu in mij opkomt is met een man die iets aan zijn huis aan het schilderen is en dan komen er 2 jongens die de ladder weghalen (waarvan hij is weet ik niet).
Zo ongeveer allemaal, daarom kijk ik ze ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 15:52
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 25-11-2003 @ 15:10:

Die van "je groeit in het onderwijs" omdat ik dat zo'n mooie reclame vind met dat muziekje enzo
Wat vind je de vreselijkste reclame die er is en waarom?

Die nieuwe van Liv Tyler met een of ander luchtje of zo weet ik veel, dat gaat werkelijk helemaal nergens over...
Oud 25-11-2003, 15:59
stier
stier is offline
Citaat:
Sjoukie schreef op 25-11-2003 @ 14:53:

Man/vrouw: Man
leeftijd?:

<18
18-25 --> 20 jaar
25-40
40-55
55+

Die van Double A Paper met dat meisje dat in een rokje op het kopieerapparaat zit geknield om iets te pakken van een plank op het moment dat er een man binnen komt en ze dan per ongeluk begint te kopiëren. Ja, waarom vind ik deze eigenlijk leuk? Het is gewoon een geile gedachte, iedere man hoopt ooit eens zo´n situatie mee te maken op zijn werk. Bovendien vind ik het een leuk meisje.

Die allemaal over het goedkoop lenen van geld gaan, omdat die reclames zo ´gemaakt´zijn.

DANKJEWEL!!!!!!!!

Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:13
autodropje
autodropje is offline
vrouw

leeftijd?:

18-25

Wat is jullie favoriete reclame en waarom? Die van de lotto, het grootste risico om miljonair te worden vind ik altijd wel gaaf, ook die posters enzo zijn wel
Wat vind je de vreselikste reclame die er is en waarom? Swiffer, omdat ze altijd een of andere dom blond kind als schoonmaakmuts neerzetten en dat ontzettend dom, stom en irritant is.
Oud 25-11-2003, 16:58
Shadina
Shadina is offline
Doe je je pws over reclame? En zo ja.. reclame in het algemeen.. of ook nog een bepaalde soort.
Ikzelf doe het over buitenreclame(over het verleiden enz.)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 17:28
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Man/vrouw vrouw
leeftijd?: <18 [16 om precies te zijn]

zijn er wel meer...maar:
- die van rolo blijft leuk [met die olifant] nenenenee...bedenk goed..wat je met je laatste rolo doet
- die van oh oh oh wat zoek ik toch voor letter...die vind ik ook grappig!
gewoon omdat ik deze 2 reclames goed verzonnen vind, vooral die 1e is al oud..en toch kent [bijna] iedereen um nog...

- tampon/maandverband reclames..
- reclames over schoonmaakartikelen
- en als er weer een nieuwe cd of single uit is...altijd hetzelfde tekstje [het nieuwe album van .... met o.a de hits ....., .... en met natuurlijk ......]

gewoon omdat deze reclames altijd hetzelfde zijn...en dus gewoon saai!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 18:04
Verwijderd
18-25

Ik vind die van Orange altijd wel leuk, omdat ze vaak leuke liedje op de achtergrond hebben

Al die reclames over leningen die je moet oversluiten (dus frisia, postkrediet enzo) errug irritant... die vind ik echt het ergst...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 18:21
Goede Fee
Goede Fee is offline
Man/vrouw Vrouw
leeftijd?: <18 [15 om precies te zijn]

Het zijn er wel meer...maar:
- Die Amstel-reclam's vooral: die ene waar i.p.v. de keuken de badkamer wordt verbouwd

- En die ene met die twee kaasmeisjes: "Is het vlaggetje ook lekker?!" GEWELDIG!

- Reclame's voor leningen... Pfft... die zijn echt saai!
Oud 25-11-2003, 18:49
ratonita7
ratonita7 is offline
vrouw
leeftijd?:18-25

Wat is jullie favoriete reclame en waarom?De reclames van mora vind ik altijd grappig en ook die van Aiki Noodles
Wat vind je de vreselikste reclame die er is en waarom?Meestal reclames voor waspoeder omdat die altijd zo onorigineel zijn
Oud 25-11-2003, 20:36
Verwijderd
V
18-25

Favo reclame:
Heineken, altijd heel sterk en geweldige PR
De reclame met Jennifer Aniston, gewoon leuk

Vreselijke reclame:
Alle reclames van leningen!!GRRR
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:48
marieke_temp
marieke_temp is offline
toen ik dit zag dacht ik reclames.. die onthoud ik nooit.. maar ik heb wat inspiratie opgedaan met antwoorden van anderen (en ben dus volslagen onorigineer.. waarom post ik nog???)

v, 19

leukst:
(zoals eerder gezegd)
amstel reclames, vooral die waar de badkamer ipv keuken verbouwd wordt en die waar die kerel onder de douche staat en die collectant een biertje pakt
elke originele reclame, zoals die van een afwasmiddel dat nu eens niet zei 'alles wordt glimmend schoon' of dat soort geblabla maar waar die kerel zijn bril in het sop laat vallen en dan schrikt van zijn date
oh ja ook die ohohoh wat zoek ik toch voor letter

ergst:
die van de hypotheker (waaaaaarom moet er in hemelsnaam keihard jazekerdehypoter geschreewd worden??)
en alle duffe leningen, hypotheken, schoonmaakmiddelen, wasmiddelen, maandverbanden, tampons en afslankmiddelen
Oud 25-11-2003, 20:54
ssjpan
ssjpan is offline
v, 16

De leukste:

Over telefoons, is met zo'n man die z'n haar laat knippen, maakt dan een foto met z'n mobiel van de achtekant en dan zegt hij "dat matje mag er af hoor, ziet er niet uit natuurlijk"
nou ja die dus..je weet wel

minste leuke, mja ook leningen.
Oud 25-11-2003, 21:00
---Lisette99---
---Lisette99--- is offline
Ja, een hele mooie vind ik die van het Wereld Natuur Fonds...met dat mooie liedje en dan al die mooie dieren met hun jonkies. Daar kan ik echt van genieten!!

En een andere leuke is een hele oude van Impulse. Dan hebben ze een bij een schilderscursus een model die naakt poseert. Dan komt er een vrouw te laat binnenlopen en die man (het model) die geilt een beetje op haar ofzo en dan ja, verzin de rest zelf maar...
maar kennen jullie 'm?

Vreselijke reclames: Ja, zo'n beetje alles wat hier al is opgenoemt: Swiffer, wasmiddelreclames en er zijn er nog wel veel meer, maar kan er ff niet op komen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 21:21
Multilot
Multilot is offline
Vrouw, 18 jaar

Mooiste: dat vond ik toch die van idols, met euhm, even apeldoorn bellen. Die boer op dat podium.

Verschrikkelijkste: Alles met Rick Engelkes
Reageren

Regels voor berichten