Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Zodoende heb je dus geen diskette's nodig en wordt je CDROM ook automatisch gemount. Ik heb helaas geen ervaring met het installeren via diskette's. Wellicht zijn hier instructies voor in het FreeBSD handbook: www.freebsd.org/handbook Maar als jouw computer het ondersteunt, zou ik zeker voor voor het booten van je CD gaan, dat is véél makkelijker.
||
Citaat:
![]() Maar ook veel mensen via CDROM, dus dat zou niet erg omslachtig moeten zijn, naar mijn mening.
|
Nouja, installeren was allemaal al wel gelukt enzo, kon met fetch dingen binnenhalen, allleen was er geen map net in de map ports.
3x opnieuw ingestalleerd, maar nog niets. Ben nu maar met slackware bezig, met hulp via msn ( dat nodig is ![]() Maar als je weet hoe ik dat kan oplossen om toch die net map te krijgen, zou i kdat toch graag willen weten ![]()
|
Oke geen ports map. Die heb je waarschijnlijk niet aangevinkt bij het onderdeel 'distribution', bij Custom kon je daar "ports" aanvinken.
Je kan handmatig CVSUP ports binnenhalen. ICQ/MSN me maar eens en ik kan je stap voor stap helpen. ![]()
|
|