als ik op ctrl alt del druk krijg ik taakbeheer als ik dan op processen druk krijg ik een lijstje. dan daar de gebrukersnaam is in een paar namen verdeeld:
lokale service
netwerkservice
system
mn eigen naam
nu vraag ik me af bestaat er een programmatje die al die onnzinnige dingen uit kan zetten want ik weet gewoon dat er heel veel onzinnige dingen in staan
Start ==> Uitvoeren ==> typ 'msconfig' ==> enter ==> Algemeen ==> 'Systeem voor gebruiker opstarten' of iets in die strekking aanvinken ==> in tabblad 'Diensten' de dingen die je niet meer wilt laten opstarten afvinken ==> doe in 'Systeemstart' hetzelfde.
dafelix schreef op 23-11-2003 @ 19:57: ga voor elke item in het lijstje ff opzoek in google, zodoende weet je van wie de task is, wat het doet, en of je het uit kan zetten
sk888er schreef op 23-11-2003 @ 17:38: als ik op ctrl alt del druk krijg ik taakbeheer als ik dan op processen druk krijg ik een lijstje. dan daar de gebrukersnaam is in een paar namen verdeeld:
lokale service
netwerkservice
system
mn eigen naam
nu vraag ik me af bestaat er een programmatje die al die onnzinnige dingen uit kan zetten want ik weet gewoon dat er heel veel onzinnige dingen in staan
Rechtermuisknop op: My Computer > Manage
Daar kiezen: Services and Applications > Services
perseus schreef op 23-11-2003 @ 21:44: Start ==> Uitvoeren ==> typ 'msconfig' ==> enter ==> Algemeen ==> 'Systeem voor gebruiker opstarten' of iets in die strekking aanvinken ==> in tabblad 'Diensten' de dingen die je niet meer wilt laten opstarten afvinken ==> doe in 'Systeemstart' hetzelfde.