Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anders kan het wel eens een seizoen gaan worden kwa commentaar.. |
![]() |
|
Sinds NL11-tal uitgezonden word door SBS6 spelen ze klote, straks F1 bij SBS6 en Verstappen zal nooit meer punten halen?
Mag van mij best trouwens zolang Olav Mol maar mee verhuist anders hoef ik het niet te zien want door hem ben ik F1 echt leuk gaan vinden om te volgen..
||
Citaat:
|
Zo lang Olav Mol, Rik Winkelman en Jack Plooij maar blijven, dat zijn echte goede commentatoren die er tenminste wat van afweten. Vooral hoe Olav Mol commentaar geeft is echt strak
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik moet nog maar zien wat SBS ervan gaat maken... Als je ziet hoe ze het DTM presenteren is het allemaal gigantisch rommelig. En je hoeft ook niet gek op te kijken als er ineens midden in de race Hart van Nederland tussendoor wordt gegooit (net als tijdens films) ![]() Van mij mag Mol mee verhuizen, hij is wel een goeie, maar eigenlijk heb ik er ook niets op tegen als ze er een nieuwe voor vinden. Ik ben niet zo'n fan van SBS6 maar als ze er iets moois van weten te maken hoor je mij niet klagen... (ik hoop wel dat ze net als bij RTL5 winteruitzendingen blijven maken zodat ze ons ook op de hoogte houden over de wintertests en dergelijken)
||
Citaat:
Wie formule 1 verslag zegt zegt olav moll. Al die rijders kennen ollie als je het aan ze vraagt. Olav for president ![]()
|
SMS nu jouw antwoord naar 4023 en maak kans op mooie Ferrari prijzen!!
Hier is de vraag: Wie rijdt er in een Ferrari dit seizoen? A Michael Schumacher B Patrick Kluivert C Johan Cruyff SMS nu jouw antwoord naar 4023 en maak kans op mooie Ferrari prijzen!! dit kunnen we dus bij SBS gan verwachten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien is het een goed idee om Mol iig volgend seizoen ook bij SBS te stallen en dan misschien een duo-commentaar te doen oid... Ik denk eigenlijk wel dat het goed zou zijn dat er een beetje verandering komt bij het commentaar. ![]() En trouwens Hezemans en Lammers mogen van mij ook meeverhuizen. ![]()
||
Citaat:
Maar een duocommentaar zou wel een optie zijn jah. Ik hoop trouwens ook dat ze de programmaformule van rtl overnemen. Want die voorbeschouwing met alles erop en eraan vind k ook wel interessant altijd zo met de pitnieuwtjes, de pitspost en de nederlandse autosport ![]()
||
Citaat:
Ik weet niet wie de DTM doet, maar ik denk dat die persoon het gaat doen dan als het ollie niet wordt. Als het samen met ollie is heb ik er vrede mee, anders niet.
|
![]() |
Olav moet meegaan!!!!! kben mega fan van hem.. zonder hem is er geen F1 in nederland(jos is niet echt lkkr bezig omhet zomaar ff te zeggen) ik heb nog met zijn kinderen op zwemles gezeten(eerlijk waar! kheb nog bij hem thuis met de lego gespeeld!
||
Citaat:
Welkom op het forum..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kan zijn dak ik het nog nie geleze heb ofzow ma is het zeker dat de f1 op rtl 5 verdwijnt en naar sbs gaat hoop het tog niet want die sbs sukkels snappe het tog niet wat de f1 betreft. heb na de laatste race van dtm gekeken ma de commentator zag dinge gewoon nie wa van belang zijn of pas veelste laat. hoop da f1 gewoon op rtl 5 blijft met olav mol op pole
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij elke wedstrijd van het NL11tal gaat het idd zoals jij zegt: SMS antwoord C naar 0611 (150ct/bericht) en blablabla ![]() Trouwens ook al bij de Gouden Gids Divisie. Vond het vroeger nog wel leuk (was ook als op SBS toen, maar betere kwaliteit), maar nu hoeft het van mij niet meer met die zeneder. |
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik al eerder zei, hij is gewoon beter bekend ook binnen de F1. Dus hij zal eerder iets geregeld krijgen dan bijv. een compleet nieuwe presentator van een nieuwe zender.
|
Olav Mol durft zijn mening te geven, geeft enthousiast verslag, weet veel en kiest niet al te duidelijk partij voor een coureur, ik wacht op de Olav Mol van het voetbal
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Update:
Ik hoor net op sbs dat het definitief is dat Ollie ook meegaat naar Sbs ![]() Ik ga ff op zoek nog naar een bron
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Bovenop het goede nieuws van ollie komt het slechte nieuws dat verstappen niet naar jaguar gaat.
bron: www.rtlgrandprix.nl Jaguar Racing heeft zojuist Christian Klien bevestigd als tweede rijder naast Mark Webber voor 2004. Voorlopig geven we hier alvast het persbericht van Jaguar in het Engels weer, Nederlandse vertaling volgt zo spoedig mogelijk: David Pitchfort, teambaas Jaguar "Christian had zichzelf net zo goed onder controle als de auto. Hij was extreem kalm en hij leek totaal niet onder de indruk door zijn eerste ervaring met een Formule 1-wagen. Zijn technische feedback was perfect en we hebben geen enkele twijfel over het potentieel van dit jonge talent. Hij heeft goed samengewerkt met de race engineers en hij liet een steeds grotere snelheid zien naar mate hij bekender werd met de wagen." "Christians professionaliteit en de bandbreedte (!) van zijn hersenen zijn erg indrukwekkend – onze beslissing om hem in te huren als racer is gebaseerd op zijn prestaties, zijn potentieel en zijn snelheid." Christian Klien "Ik ben de gelukkigste man op aarde nu ik weet dat ik zal rijden voor jaguar. Ik heb me de afgelopen jaren onafgebroken ingespannen om op dit punt te belanden, maar ik begrijp ook dat het echte werk nu pas zal gaan beginnen." "Ik ben veel dank verschuldigd aan Jaguar Racing voor de kans die zij mij geven om mijn waarde voor het team te laten zien en ik houd me voor om Jaguar terug te betalen door hard te werken, me aan het team te geven en uiteindelijk door goede resultaten op de baan. Voordat gaat gebeuren heb ik echter de verantwoordelijkheid om samen met Mark Webber de ontwikkeling van onze wagen voor 2004 te ondersteunen en dat betekent dat ik vele testuren zal draaien deze winter.De zal voor mij van grote waarde zijn om dat ik hierdoor bekend zal raken met de wagen, het team en alle betrokken partners." Justin Wilson Na vijf Grands Prix wordt Justin Wilson dus nu bedankt door Jaguar, David Pitchforth steekt nog eenmaal de loftrompet uit over zijn Britse pupil: "Ik kan Justin niet genoeg bedanken voor zijn harde werk en toewijding sinds hij tijdens de Britse Grand Prix bij het team is gekomen. Justins snelheid, focus en ervaring zijn voorbeeldig en onze beslissing om Christian in de racewagen te zetten heeft op geen enkele wijze te maken met Justins kwaliteiten als racer. We voeren echter op dit moment gesprekken met Justin over de manier waarop Jaguar Racing hem kan helpen bij zijn toekomstige carrière."
||
Citaat:
Ik neem het Jaguar team eigenlijk steeds minder serieus... ![]() Een paar weken terug deden ze nog een verstandige opmerking dat ze op zoek waren naar vooral een ervaren coureur die hun wagen zou kunnen doorontwikkelen. En nu kiezen ze alweer voor een rookie die nog geen enkele ervaring met F1 heeft. Je kunt mij niet wijs maken dat een rookie een wagen kan doorontwikkelen... Zo'n jongen heeft meestal een seizoen nodig om zelf het hele wereldje te leren kennen (tijd die rookies bij Jaguar doorgaans niet krijgen). Dus dit betekend weer een jaar van weinig vooruitgang bij Jaguar. Belachelijk vind ik deze keuze, op deze manier maken ze de sprong naar de top van het veld natuurlijk nooit. Maar ik gun die Klien alle geluk, maar ik ben eigenlijk ook alweer benieuwd wie hem na zo'n 6 races zal gaan vervangen wegens 'tegenvallende resultaten'... ![]() Ze zullen vast wel een goeie reden hebben gehad om niet voor Jos te kiezen... Management van Jos had al eerder aangegeven geen clausule in het contract te willen hebben waarmee Jos halverwege het seizoen eruit gegooid kon worden (vooral Trust eiste dit). En Jos wilde absolute zekerheid krijgen dat hij dezelfde wagen zou krijgen als Webber... Wellicht waren dit een van de redenen dat ze toch maar weer voor een onervaren rookie hebben gekozen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] Nieuwtjes Sandersss | 479 | 02-04-2007 15:28 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Barcelona Sandersss | 32 | 12-05-2005 19:55 | |
Vrije tijd |