Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2003, 22:10
Vandal
Vandal is offline
Goed of niet?

k vinnut zwaar kut;
het kan enigzins draaglijk worden als ze ollie weten te strikken als commentator..alles eromheen zal wordne
Oud 07-10-2003, 22:14
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Heel erg kut, aangezien SBS een bijeengeraapt zootje uitschot is. Met Hans Kraay jr. voorop.
Oud 07-10-2003, 22:16
Mitros
Mitros is offline
Zijn we eindelijk van Ruud ter Wijden af
Ik hoop alleen wel dat ze Olav Mol loskopen van Rtl5, zodat we tenminste fatsoenlijk commentaar krijgen , want SBS6 heeft geen goede sportpresentatoren
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:17
Kirk22
Kirk22 is offline
Ik vond het studio-commentaar bij RTL ook irritant, dus als het all-over commentaar goed is zal het me niet uitmaken denk ik.
Oud 07-10-2003, 22:18
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Mitros schreef op 07-10-2003 @ 23:16:
Ik hoop alleen wel dat ze Olav Mol loskopen van Rtl5, zodat we tenminste fatsoenlijk commentaar krijgen , want SBS6 heeft geen goede sportpresentatoren
idd Ruudje mag oprotten; maar alles d'r omheen? Lammers, Mol, Nl'se autosport en hoeveel belspelletjes zullen er nu wel niet komen! Gaat Kraay jr. verslaan, Cuilemborg interviewe!
Dikke fiets allemaal!
Oud 07-10-2003, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 07-10-2003 @ 23:16:
olaf mol, en zijn pitreporters moieten gewoon meeverhuizen

Anders kan het wel eens een seizoen gaan worden kwa commentaar..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Sinds NL11-tal uitgezonden word door SBS6 spelen ze klote, straks F1 bij SBS6 en Verstappen zal nooit meer punten halen?

Mag van mij best trouwens zolang Olav Mol maar mee verhuist anders hoef ik het niet te zien want door hem ben ik F1 echt leuk gaan vinden om te volgen..
Oud 07-10-2003, 22:32
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2003 @ 23:27:
Sinds NL11-tal uitgezonden word door SBS6 spelen ze klote, straks F1 bij SBS6 en Verstappen zal nooit meer punten halen?

Mag van mij best trouwens zolang Olav Mol maar mee verhuist anders hoef ik het niet te zien want door hem ben ik F1 echt leuk gaan vinden om te volgen..
ik vond tot het saai werd vorig jaar de F1 ook leuk. Nu heb ik er vaak geen tijd voor. Maar ik vind het leuker dan toen idereen launch control had en er geremd werd om iemand anders te laten winnen.
Oud 08-10-2003, 06:45
Verwijderd
Als Olav en zijn crew niet meegaan ga ik dus echt niet meer F1 kijken. Dan kijk ik nog liever de samenvatting bij Studio Sport (dan hoef je minder lang geouwehoer aan te horen)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 08:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo lang Olav Mol, Rik Winkelman en Jack Plooij maar blijven, dat zijn echte goede commentatoren die er tenminste wat van afweten. Vooral hoe Olav Mol commentaar geeft is echt strak maar tis jammer, had het liever op RTL5 gezien.
Oud 08-10-2003, 08:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 07:45:
Dan kijk ik nog liever de samenvatting bij Studio Sport (dan hoef je minder lang geouwehoer aan te horen)
Die commentator van Studio Sport bij de F1 vind ik trouwens echt slecht
Oud 08-10-2003, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-10-2003 @ 09:21:
Die commentator van Studio Sport bij de F1 vind ik trouwens echt slecht
mee eens, maar dat hoef je minder lang aan te horen dan dat gelul op SBS6...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 08:32
mrhanky
mrhanky is offline
OWEE als ze niet olav moll als hoofdcommentator hebben, dan krijgt sbs6 van mij een zware klachtbrief.
Oud 08-10-2003, 10:32
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 07-10-2003 @ 23:32:
ik vond tot het saai werd vorig jaar de F1 ook leuk. Nu heb ik er vaak geen tijd voor. Maar ik vind het leuker dan toen idereen launch control had en er geremd werd om iemand anders te laten winnen.
Launch Control wordt nog steeds gebruikt hoor...

En ik moet nog maar zien wat SBS ervan gaat maken... Als je ziet hoe ze het DTM presenteren is het allemaal gigantisch rommelig. En je hoeft ook niet gek op te kijken als er ineens midden in de race Hart van Nederland tussendoor wordt gegooit (net als tijdens films) .
Van mij mag Mol mee verhuizen, hij is wel een goeie, maar eigenlijk heb ik er ook niets op tegen als ze er een nieuwe voor vinden.
Ik ben niet zo'n fan van SBS6 maar als ze er iets moois van weten te maken hoor je mij niet klagen...
(ik hoop wel dat ze net als bij RTL5 winteruitzendingen blijven maken zodat ze ons ook op de hoogte houden over de wintertests en dergelijken)
Oud 08-10-2003, 11:08
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-10-2003 @ 11:32:
Van mij mag Mol mee verhuizen, hij is wel een goeie, maar eigenlijk heb ik er ook niets op tegen als ze er een nieuwe voor vinden.
Olav moll is onvervangbaar.
Wie formule 1 verslag zegt zegt olav moll.
Al die rijders kennen ollie als je het aan ze vraagt.

Olav for president
Oud 08-10-2003, 11:26
Ketjing
Ketjing is offline
SMS nu jouw antwoord naar 4023 en maak kans op mooie Ferrari prijzen!!
Hier is de vraag:
Wie rijdt er in een Ferrari dit seizoen?
A Michael Schumacher
B Patrick Kluivert
C Johan Cruyff

dit kunnen we dus bij SBS gan verwachten
Oud 08-10-2003, 11:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-10-2003 @ 12:26:
Hier is de vraag:
A Michael Schumacher
B Patrick Kluivert
C Johan Cruyff

Nou, die prijsvragen bij RTL5 waren dit seizoen nou ook niet bepaald van een hoog niveu... Voorgaande seizoenen waren het nog wel vragen die je moest opzoeken, maar dit jaar stelde het niet veel voor. Geef ze eens ongelijk, hoe makkelijker de vraag, hoe meer mensen er gaan SMSen natuurlijk...
Oud 08-10-2003, 12:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 08-10-2003 @ 12:08:
Olav moll is onvervangbaar.
Wie formule 1 verslag zegt zegt olav moll.
Al die rijders kennen ollie als je het aan ze vraagt.

Olav for president
Mee eens dat Olav een goeie presentator is... Maar dat ie onvervangbaar is is misschien wat overdreven. Hij zit al op die commentaar posistie sinds al die jaren dat F1 in Nederland live op TV is. Daarom kun je misschien de F1 zonder Mol je haast niet voorstellen...
Misschien is het een goed idee om Mol iig volgend seizoen ook bij SBS te stallen en dan misschien een duo-commentaar te doen oid... Ik denk eigenlijk wel dat het goed zou zijn dat er een beetje verandering komt bij het commentaar.
En trouwens Hezemans en Lammers mogen van mij ook meeverhuizen.
Oud 08-10-2003, 15:05
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-10-2003 @ 13:06:
Mee eens dat Olav een goeie presentator is... Maar dat ie onvervangbaar is is misschien wat overdreven. Hij zit al op die commentaar posistie sinds al die jaren dat F1 in Nederland live op TV is. Daarom kun je misschien de F1 zonder Mol je haast niet voorstellen...
Misschien is het een goed idee om Mol iig volgend seizoen ook bij SBS te stallen en dan misschien een duo-commentaar te doen oid... Ik denk eigenlijk wel dat het goed zou zijn dat er een beetje verandering komt bij het commentaar.
En trouwens Hezemans en Lammers mogen van mij ook meeverhuizen.
Daar heb je een punt, maar ik vind gewoon olav geweldig. Zoals hij z'n emotie erin gooit enzovoorts.
Maar een duocommentaar zou wel een optie zijn jah.

Ik hoop trouwens ook dat ze de programmaformule van rtl overnemen. Want die voorbeschouwing met alles erop en eraan vind k ook wel interessant altijd zo met de pitnieuwtjes, de pitspost en de nederlandse autosport
Oud 08-10-2003, 16:23
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hopelijk met verslag van Junior
Oud 08-10-2003, 16:30
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-10-2003 @ 17:23:
Hopelijk met verslag van Junior
Kraay gaat dat echt niet doen. die hele formule1 boeit em niet.
Ik weet niet wie de DTM doet, maar ik denk dat die persoon het gaat doen dan als het ollie niet wordt.
Als het samen met ollie is heb ik er vrede mee, anders niet.
Oud 08-10-2003, 16:31
iversonfan88
iversonfan88 is offline
Olav moet meegaan!!!!! kben mega fan van hem.. zonder hem is er geen F1 in nederland(jos is niet echt lkkr bezig omhet zomaar ff te zeggen) ik heb nog met zijn kinderen op zwemles gezeten(eerlijk waar! kheb nog bij hem thuis met de lego gespeeld!
Oud 08-10-2003, 16:45
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
iversonfan88 schreef op 08-10-2003 @ 17:31:
Olav moet meegaan!!!!! kben mega fan van hem.. zonder hem is er geen F1 in nederland(jos is niet echt lkkr bezig omhet zomaar ff te zeggen) ik heb nog met zijn kinderen op zwemles gezeten(eerlijk waar! kheb nog bij hem thuis met de lego gespeeld!

Welkom op het forum..
Oud 08-10-2003, 18:26
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-10-2003 @ 11:32:
En ik moet nog maar zien wat SBS ervan gaat maken... Als je ziet hoe ze het DTM presenteren is het allemaal gigantisch rommelig.
DTM kijk je toch gewoon op de ARD/ZDF ? Of ben ik nou gek ?
Oud 08-10-2003, 18:31
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 08-10-2003 @ 09:32:
OWEE als ze niet olav moll als hoofdcommentator hebben, dan krijgt sbs6 van mij een zware klachtbrief.
Ik vind Mol echt geen fantastische commentator. Hij is niet slecht maar het komt ook regelmatig voor dat Mol dingen niet ziet of uit zijn nek zit te lullen.
Oud 08-10-2003, 18:46
DopeBean
DopeBean is offline
kan zijn dak ik het nog nie geleze heb ofzow ma is het zeker dat de f1 op rtl 5 verdwijnt en naar sbs gaat hoop het tog niet want die sbs sukkels snappe het tog niet wat de f1 betreft. heb na de laatste race van dtm gekeken ma de commentator zag dinge gewoon nie wa van belang zijn of pas veelste laat. hoop da f1 gewoon op rtl 5 blijft met olav mol op pole
Oud 08-10-2003, 19:02
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 08-10-2003 @ 19:26:
juh!
Oud 08-10-2003, 20:04
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 08-10-2003 @ 19:26:
Ik heb een bloedhekel aan duits-commentaar...
Oud 08-10-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 08-10-2003 @ 12:26:
Hier is de vraag:
A Michael Schumacher
B Patrick Kluivert
C Johan Cruyff

idd, wat een klotezender :@.
Bij elke wedstrijd van het NL11tal gaat het idd zoals jij zegt: SMS antwoord C naar 0611 (150ct/bericht) en blablabla

Trouwens ook al bij de Gouden Gids Divisie. Vond het vroeger nog wel leuk (was ook als op SBS toen, maar betere kwaliteit), maar nu hoeft het van mij niet meer met die zeneder.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:36
zeep007
zeep007 is offline
* ik had toch al op dit topic gereageerd????!~~!*

euh.... zal wel aan mij liggen,
maar iig, das kut jah!

maar ik zou toch kijken, praat ik er zelf wel wat leuks bij
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:19
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 08-10-2003 @ 19:31:
Ik vind Mol echt geen fantastische commentator. Hij is niet slecht maar het komt ook regelmatig voor dat Mol dingen niet ziet of uit zijn nek zit te lullen.
Tuurlijk maakt ook hij foutjes. Maar dat hoort erbij hoor. Kom op, hij is gewoon iemand die al z'n emoties erin steekt. En hij zegt gewoon wat hij ergens van vind. En juist die dingen maken hem tot gewoon DE presentator van de F1.
En zoals ik al eerder zei, hij is gewoon beter bekend ook binnen de F1. Dus hij zal eerder iets geregeld krijgen dan bijv. een compleet nieuwe presentator van een nieuwe zender.
Oud 09-10-2003, 15:14
Ketjing
Ketjing is offline
Olav Mol durft zijn mening te geven, geeft enthousiast verslag, weet veel en kiest niet al te duidelijk partij voor een coureur, ik wacht op de Olav Mol van het voetbal
Oud 09-10-2003, 15:17
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-10-2003 @ 16:14:
Olav Mol durft zijn mening te geven, geeft enthousiast verslag, weet veel en kiest niet al te duidelijk partij voor een coureur, ik wacht op de Olav Mol van het voetbal
*Helemaal mee eens is*
Oud 15-10-2003, 15:24
Vandal
Vandal is offline
Wel, in de racereport staat dat ze hoe dan ook doorgaan met autosport en de kans is groot dat ze volgend bij sbs gaan verslaan..alleen mijn vrined Rick Winkelman kapt er mee
Oud 15-10-2003, 15:36
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Vandal schreef op 15-10-2003 @ 16:24:
Wel, in de racereport staat dat ze hoe dan ook doorgaan met autosport en de kans is groot dat ze volgend bij sbs gaan verslaan..alleen mijn vrined Rick Winkelman kapt er mee
in Formule 1 stond dat Olav het nog niet wist (was voor GP Japan) maar dat ie eventueeel wel mee zou willen gaan, mits het een goed programma zou worden, hij noemde de uitzendingen van het DTM waardeloos ()
Oud 01-12-2003, 22:29
mrhanky
mrhanky is offline
Update:

Ik hoor net op sbs dat het definitief is dat Ollie ook meegaat naar Sbs

Ik ga ff op zoek nog naar een bron
Oud 01-12-2003, 22:55
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
http://www.f1today.nl/index.php?show=nieuws&nid=609
Oud 02-12-2003, 07:20
Lionheart
Citaat:
B@RTOLI schreef op 01-12-2003 @ 23:55:
Mooi zo
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 07:23
tss
tss is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 01-12-2003 @ 23:55:
vet cool, man. echt kei gaaf
Oud 02-12-2003, 09:07
mrhanky
mrhanky is offline
Bovenop het goede nieuws van ollie komt het slechte nieuws dat verstappen niet naar jaguar gaat.

bron: www.rtlgrandprix.nl

Jaguar Racing heeft zojuist Christian Klien bevestigd als tweede rijder naast Mark Webber voor 2004.

Voorlopig geven we hier alvast het persbericht van Jaguar in het Engels weer, Nederlandse vertaling volgt zo spoedig mogelijk:

David Pitchfort, teambaas Jaguar
"Christian had zichzelf net zo goed onder controle als de auto. Hij was extreem kalm en hij leek totaal niet onder de indruk door zijn eerste ervaring met een Formule 1-wagen. Zijn technische feedback was perfect en we hebben geen enkele twijfel over het potentieel van dit jonge talent. Hij heeft goed samengewerkt met de race engineers en hij liet een steeds grotere snelheid zien naar mate hij bekender werd met de wagen."

"Christians professionaliteit en de bandbreedte (!) van zijn hersenen zijn erg indrukwekkend – onze beslissing om hem in te huren als racer is gebaseerd op zijn prestaties, zijn potentieel en zijn snelheid."

Christian Klien
"Ik ben de gelukkigste man op aarde nu ik weet dat ik zal rijden voor jaguar. Ik heb me de afgelopen jaren onafgebroken ingespannen om op dit punt te belanden, maar ik begrijp ook dat het echte werk nu pas zal gaan beginnen."

"Ik ben veel dank verschuldigd aan Jaguar Racing voor de kans die zij mij geven om mijn waarde voor het team te laten zien en ik houd me voor om Jaguar terug te betalen door hard te werken, me aan het team te geven en uiteindelijk door goede resultaten op de baan. Voordat gaat gebeuren heb ik echter de verantwoordelijkheid om samen met Mark Webber de ontwikkeling van onze wagen voor 2004 te ondersteunen en dat betekent dat ik vele testuren zal draaien deze winter.De zal voor mij van grote waarde zijn om dat ik hierdoor bekend zal raken met de wagen, het team en alle betrokken partners."

Justin Wilson
Na vijf Grands Prix wordt Justin Wilson dus nu bedankt door Jaguar, David Pitchforth steekt nog eenmaal de loftrompet uit over zijn Britse pupil:

"Ik kan Justin niet genoeg bedanken voor zijn harde werk en toewijding sinds hij tijdens de Britse Grand Prix bij het team is gekomen. Justins snelheid, focus en ervaring zijn voorbeeldig en onze beslissing om Christian in de racewagen te zetten heeft op geen enkele wijze te maken met Justins kwaliteiten als racer. We voeren echter op dit moment gesprekken met Justin over de manier waarop Jaguar Racing hem kan helpen bij zijn toekomstige carrière."
Oud 02-12-2003, 13:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 02-12-2003 @ 10:07:
*knip*
Het zoveelste 'talent' dat bij Jaguar instapt. En dit keer ging Jaguar wel heel duidelijk voor het vele geld dat Red Bull meebrengt. Klien is alweer de 3e 'super talent' dat bij Jaguar komt te rijden, en het zal mij niets verbazen als ook dit ventje er na een paar races uit ligt. Jaguar heeft dan zijn centjes al en gaat dan weer op zoek naar een nieuw 'super talent' met vooral net als Klien vet betalende sponsoren.
Ik neem het Jaguar team eigenlijk steeds minder serieus...
Een paar weken terug deden ze nog een verstandige opmerking dat ze op zoek waren naar vooral een ervaren coureur die hun wagen zou kunnen doorontwikkelen. En nu kiezen ze alweer voor een rookie die nog geen enkele ervaring met F1 heeft. Je kunt mij niet wijs maken dat een rookie een wagen kan doorontwikkelen... Zo'n jongen heeft meestal een seizoen nodig om zelf het hele wereldje te leren kennen (tijd die rookies bij Jaguar doorgaans niet krijgen). Dus dit betekend weer een jaar van weinig vooruitgang bij Jaguar.
Belachelijk vind ik deze keuze, op deze manier maken ze de sprong naar de top van het veld natuurlijk nooit.

Maar ik gun die Klien alle geluk, maar ik ben eigenlijk ook alweer benieuwd wie hem na zo'n 6 races zal gaan vervangen wegens 'tegenvallende resultaten'...

Ze zullen vast wel een goeie reden hebben gehad om niet voor Jos te kiezen... Management van Jos had al eerder aangegeven geen clausule in het contract te willen hebben waarmee Jos halverwege het seizoen eruit gegooid kon worden (vooral Trust eiste dit). En Jos wilde absolute zekerheid krijgen dat hij dezelfde wagen zou krijgen als Webber... Wellicht waren dit een van de redenen dat ze toch maar weer voor een onervaren rookie hebben gekozen.
Reageren

Regels voor berichten